Wat je even kwijt wilt #17

Ik zou gewoon op hun rugzak gaan zitten en dan ook de andere kant op kijken

6 likes

Ja, het is een beetje van getypt ook… Ik ga het even aanpassen

Oké, nu snap ik ‘m :smile: Ik was er gewoon gaan zitten. Dikke doei.

Oké ik zie nu wel dat ze nog een koffer tussen hun in hebben staan, maar nog steeds vind ik het brutaal

Mooi dan hebben we ook een poef voor de benen

5 likes

Ja ben wel wat rustiger, maar stress is er helaas nog steeds

1 like

Ik zit steeds allemaal overalls op webshops te bewonderen. Nooit geweten dat ik de intentie had om gekleed te gaan als de automonteur van een schooltoneelstuk. :rofl:

3 likes

Pfff wilde net gaan sporten, is ie dicht ivm carnaval. Huh, een sportschool die 24/7 open is en dan gesloten? Maargoed, toen maar een stuk gaan wandelen, in dit weer haha. Lekker! Gelukkig wel samen met een vriendin.
Nu lekker thuis op de bank onder een dekentje, wachten tot de optocht voor mn deur voorbij is…

1 like

De mensen die vorige week liepen te klagen over het weer hoeven zeker nooit in die zeikregen te fietsen. Dat in combinatie met tegenwind, daar word ik echt een Lau van. Krijg er nog net geen aambeien van.

12 likes

Inderdaad. Ben er al heel het weekend saggo van

1 like

Ik zou eigenlijk gisteren gaan carnavallen met vriendinnen. Maar was heel de week niet zo lekker (eigenlijk gewoon ziek) en nog steeds erg verkouden. Dus ik ben afgehaakt (waar ik wel erg van baalde) en ik had een berichtje gestuurd in de groepsapp maar gewoon niemand heeft gereageerd :frowning:

jaa echt stom! Sommige mensen willen gewoon sporten ipv carnavallen haha. Maar bij de mijne is er in het weekend normaal gesproken ook geen personeel, kan je gewoon met je pasje naar binnen dus ik snap er echt helemaal niks van! Het enige wat ze moeten doen is de deur open maken 's ochtends.

1 like

Haha ja hier hielp dat ook niet mee hoor! Ik had gisteren en vanmorgen intensief getraind (met beide dagen veel benen) en had echt het gevoel alsof ik in slow motion ging :ok_hand:t4:

Ik kom er net achter dat ik in april zomaar een week vrij ben van werk zonder dat ik dat heb aangevraagd, en nu met alles aan mijn hoofd wil ik eigenlijk gewoon even weg in Europa. Nu zit ik te twijfelen om weer naar Barcelona te gaan (twee jaar terug ben ik daar geweest en had echt een soort van heimwee toen ik terugkwam), maar ik zal binnenkort waarschijnlijk ook moeten verhuizen. Enerzijds is de drang zooo sterk om even ertussenuit te gaan, anderzijds hoor ik achterin mijn hoofd een stemmetje dat zegt dat ik moet sparen.
Dus nu ga ik denk ik toch maar vast zoeken naar wat goedkopere hostels denk ik? :smirk:

1 like

Ja dit is mijn droom, maar dan wil mijn man niet meer mee.

3 likes

haha ik zou het doen, mocht je het kunnen missen natuurlijk! Een paar dagen in een hostel en een goedkope vlucht hoeft niet zo duur te zijn natuurlijk.

1 like

Je spoiler werkt niet (bij mij werkte ie gister ook niet)

Ja, kut zeg… Ik probeer het nog even en anders verwijder ik het weer!

Mijn vader heeft om onze/hun koffers zo’n heerlijk afschuwelijk jaren ‘90-print stofje om het handvat gehangen. Beetje zo’n Fresh Prince-achtig lintje hangt er dus aan.
Is heel klein, maar je herkent hem dan echt direct! En dan hoef je niets op je koffer te plakken.

1 like

Ik ken je alleen van het forum maar vind jou zo uber lief en attent ! Ik denk dat als je aan geeft dat je druk bent en niet goed bent in appen dat ze dat wel snappen hoor. Ze kennen je allanger dan vandaag dus ze weten vast dat je in real life gewoon heel lief bent.

3 likes

Je zou kunnen wel kunnen aangeven dat je het lastig vind en dat het je pijn doet al die spullen te zien. Je kan niet die periode verdwijnen maar zij kunnen wel rekening met je houden en weten dan ook waarom je misschien emotioneel kan reageren. Het is fijner dat je even weg kan gaan en dat hun weten hoe of wat. Dan dat je bijv emotioneel naar achter gaat en mensen misschien roddelen en dat je dat emotioneel je verhaal moet vertellen.

In iedergeval veel sterkte deze periode!

1 like