Ik ga zo voor het eerst in lange tijd naar de sportschool. Wel zin in, maar mn time-management was niet zo goed dus zit nu nog te lunchen terwijl mn les begint over 20 min.
@Evi-lena ik snap het niet, wat is het probleem?
Ik ga zo voor het eerst in lange tijd naar de sportschool. Wel zin in, maar mn time-management was niet zo goed dus zit nu nog te lunchen terwijl mn les begint over 20 min.
@Evi-lena ik snap het niet, wat is het probleem?
Ja klopt, night terrors heet het…
Heb vanochtend gegoogelt ook
Vind het echt zielig voor Mn kleine man
Wooow,
Ik zit in de trein en in de 4 zits naast mij zitten 2 oudere mensen die alleen een vreemde taal spreken(Russisch ofzo) met beide een rugzak op de stoel naast hun. Vragen 2 vrouwen die de coupe binnenkomen of ze daar mogen zitten, maar die vrouw die daar al zat moppelt iets onverstaanbaars en wijst zo naar de coupe achter ons! Van “daar kan je zitten”. En ze keek ook nog een ongeïnteresseerde de andere kant op toen ze dat deed!
Ik denk dat ze van Russische afkomst zijn, dus ik verstond niet wat ze zeiden, maar zo aso. En die twee mensen die daar wilde zitten liepen ook nog eens gewoon door naar de andere coupe.
OMG HEAVEN
Waar is dit? Ik heb het nodig
De oplossing voor je probleem!
Ik snap het verhaal niet
Ik zou gewoon op hun rugzak gaan zitten en dan ook de andere kant op kijken
Ja, het is een beetje van getypt ook… Ik ga het even aanpassen
Oké, nu snap ik ‘m Ik was er gewoon gaan zitten. Dikke doei.
Oké ik zie nu wel dat ze nog een koffer tussen hun in hebben staan, maar nog steeds vind ik het brutaal
Mooi dan hebben we ook een poef voor de benen
Ja ben wel wat rustiger, maar stress is er helaas nog steeds
Ik zit steeds allemaal overalls op webshops te bewonderen. Nooit geweten dat ik de intentie had om gekleed te gaan als de automonteur van een schooltoneelstuk.
Pfff wilde net gaan sporten, is ie dicht ivm carnaval. Huh, een sportschool die 24/7 open is en dan gesloten? Maargoed, toen maar een stuk gaan wandelen, in dit weer haha. Lekker! Gelukkig wel samen met een vriendin.
Nu lekker thuis op de bank onder een dekentje, wachten tot de optocht voor mn deur voorbij is…
De mensen die vorige week liepen te klagen over het weer hoeven zeker nooit in die zeikregen te fietsen. Dat in combinatie met tegenwind, daar word ik echt een Lau van. Krijg er nog net geen aambeien van.
Inderdaad. Ben er al heel het weekend saggo van
Ik zou eigenlijk gisteren gaan carnavallen met vriendinnen. Maar was heel de week niet zo lekker (eigenlijk gewoon ziek) en nog steeds erg verkouden. Dus ik ben afgehaakt (waar ik wel erg van baalde) en ik had een berichtje gestuurd in de groepsapp maar gewoon niemand heeft gereageerd
jaa echt stom! Sommige mensen willen gewoon sporten ipv carnavallen haha. Maar bij de mijne is er in het weekend normaal gesproken ook geen personeel, kan je gewoon met je pasje naar binnen dus ik snap er echt helemaal niks van! Het enige wat ze moeten doen is de deur open maken 's ochtends.
Haha ja hier hielp dat ook niet mee hoor! Ik had gisteren en vanmorgen intensief getraind (met beide dagen veel benen) en had echt het gevoel alsof ik in slow motion ging
Ik kom er net achter dat ik in april zomaar een week vrij ben van werk zonder dat ik dat heb aangevraagd, en nu met alles aan mijn hoofd wil ik eigenlijk gewoon even weg in Europa. Nu zit ik te twijfelen om weer naar Barcelona te gaan (twee jaar terug ben ik daar geweest en had echt een soort van heimwee toen ik terugkwam), maar ik zal binnenkort waarschijnlijk ook moeten verhuizen. Enerzijds is de drang zooo sterk om even ertussenuit te gaan, anderzijds hoor ik achterin mijn hoofd een stemmetje dat zegt dat ik moet sparen.
Dus nu ga ik denk ik toch maar vast zoeken naar wat goedkopere hostels denk ik?
Ja dit is mijn droom, maar dan wil mijn man niet meer mee.