Wat je even kwijt wilt #17

Even via weinstag of storysigh ofzoiets kijken. Dan vul je haar naam in en kun je toch kijken zobder insta

1 like

Misschien is er een andere treinetiquette waar zij vandaan komen?

Wat is echt een leuk (klein) en nuttig cadeautje voor iemand die zwanger is? Ik wil graag iets geven wat ze echt kunnen gebruiken maar het is nog niet voor een babyshower oid, dus niet te duur.

Leuke zachte slofjes of sokken. Heel schattig in een klein maatje, staat alvast leuk op de babykamer en kan ook nog echt worden gebruikt! (H&M heeft leuke witte berenslofjes die ik al vaak heb gegeven)

1 like

Oee ja dat is een goede! Die van de h&m klinken schattig! Ik wil geen rompertjes oid geven want die krijgen ze waarschijnlijk al heel veel maar dit hopelijk niet.

1 like

Ja dat is ook sneu, maar met sleep terror disorder herinner je het niet meer daarna. Dat is nog dan een voordeel. En bijna alle kinderen groeien er overheen. Ik heb zelf een polysomnografie (slaaponderzoek) gehad aan allerlei draden etc. En daar kwam uit dat ik ook last heb van sleep terror disorder maar aangezien ik me het dus daarna niet meer herinner heb ik er niet echt last van. Hopelijk gaat het snel beter.

Niet haha

Hoe durft ie!

2 likes

Nee, de mensen die wilde zitten spraken Nederlands en die zeiden, zullen we hier zitten. En toen die vrouw dus dat gebaar maakte, zeiden ze: oh daar zijn ook plekken, laten we daar gaan zitten.

Ik denk ook dat het een cultuur ding kan zijn.

1 like

Het uitmaken.

4 likes

Huh? Zou het eerder als een gesuikerde donut omschrijven :woman_shrugging:t4:

Mijn ouders zijn met vrienden naar de optocht en ik ben gewoon thuis en die vrienden hebben hun hond hier gelaten. Dus ik zit boven lekker te poepen staat die fucking hond opeens in de badkamer :dizzy_face:

Geen idee hoe ik die veilig beneden ga krijgen. Geen enorm grote hond maar ook niet echt optil formaat

5 likes

We stonden buiten naar de optocht te kijken, onze honden waren ook buiten. Gooit een man gewoon een handvol hondenbrokken :joy:

7 likes

Herken dit wil enigszins. Groot deel van mijn vrienden is naar Groningen gegaan en ik juist naar het westen. Was best een close vriendengroep maar toen ze naar Groningen gegaan zijn hebben ze een aparte Whatsappgroep gemaakt en ‘vergeten’ ze me vaak uit te nodigen bij dingen terwijl ik qua tijd heel flexibel ben.

1 like

@Eddie
Ik vind je voiceclip in het quiz topic nr 5 zo leuk! Had direct flashbacks naar Walter Grootaerts door het eerste liedje.

4 likes

Heb 2 uur optocht gekeken en ben kapot, hoofdpijn, overprikkeld (jaja :snowflake:).
Dit is niet goed hoor

1 like

Wjoooo😍

1 like

Dat is inderdaad wel praktisch om het zo te doen
 Ik moet even doorzetten om het op voorhand aan te geven. Bedankt!

1 like

ik ben vannacht tijdens carnaval zo hard van een trappetje gevallen. was echt zo’n gladde houten vloer en dan met alle drank die geknoeid is werd het echt een ijsbaan. deed niks raars en ging ineens hup onderuit. mn heup is echt helemaal donkerpaars en warm en gezwollen en ik kan er niet eens op liggen :sob: mn ribben zijn ook blauw en geschaafd pff. had gelukkig nog arniflor liggen dus ben flink aan het smeren maar echt ik ga stuk van de pijn :sob:

1 like

Gisteren teveel gedronken op een mega gezellige verjaardag en vandaag de hele dag brak in bed liggen met mn vriend :heart_eyes: wel jammer dat we pas rond 1 wakker werden, wou dat deze dag heeeel lang duurde

7 likes

stiekem blijf ik hopen op een Rad van Fortuin revival met Luc Appermont

1 like