Wat je even kwijt wilt #17

haha ik zou het doen, mocht je het kunnen missen natuurlijk! Een paar dagen in een hostel en een goedkope vlucht hoeft niet zo duur te zijn natuurlijk.

1 like

Je spoiler werkt niet (bij mij werkte ie gister ook niet)

Ja, kut zeg… Ik probeer het nog even en anders verwijder ik het weer!

Mijn vader heeft om onze/hun koffers zo’n heerlijk afschuwelijk jaren ‘90-print stofje om het handvat gehangen. Beetje zo’n Fresh Prince-achtig lintje hangt er dus aan.
Is heel klein, maar je herkent hem dan echt direct! En dan hoef je niets op je koffer te plakken.

1 like

Ik ken je alleen van het forum maar vind jou zo uber lief en attent ! Ik denk dat als je aan geeft dat je druk bent en niet goed bent in appen dat ze dat wel snappen hoor. Ze kennen je allanger dan vandaag dus ze weten vast dat je in real life gewoon heel lief bent.

3 likes

@Sax sowieso gaan!

De carnavalsoptocht komt langs mijn huis, helemaal prima. Ik heb net gedoucht en was me aan het omkleden met de gordijnen open, komt er opeens een hele hoge wagen langs en die mensen konden recht mijn kamer in kijken. Gelukkig zagen ze me niet :stuck_out_tongue:

Vind het wel sneu, het regent echt hard. Ben wel blij dat ik zo wegga van huis.

2 likes

Je zou kunnen wel kunnen aangeven dat je het lastig vind en dat het je pijn doet al die spullen te zien. Je kan niet die periode verdwijnen maar zij kunnen wel rekening met je houden en weten dan ook waarom je misschien emotioneel kan reageren. Het is fijner dat je even weg kan gaan en dat hun weten hoe of wat. Dan dat je bijv emotioneel naar achter gaat en mensen misschien roddelen en dat je dat emotioneel je verhaal moet vertellen.

In iedergeval veel sterkte deze periode!

1 like

Even via weinstag of storysigh ofzoiets kijken. Dan vul je haar naam in en kun je toch kijken zobder insta

1 like

Misschien is er een andere treinetiquette waar zij vandaan komen?

Wat is echt een leuk (klein) en nuttig cadeautje voor iemand die zwanger is? Ik wil graag iets geven wat ze echt kunnen gebruiken maar het is nog niet voor een babyshower oid, dus niet te duur.

Leuke zachte slofjes of sokken. Heel schattig in een klein maatje, staat alvast leuk op de babykamer en kan ook nog echt worden gebruikt! (H&M heeft leuke witte berenslofjes die ik al vaak heb gegeven)

1 like

Oee ja dat is een goede! Die van de h&m klinken schattig! Ik wil geen rompertjes oid geven want die krijgen ze waarschijnlijk al heel veel maar dit hopelijk niet.

1 like

Ja dat is ook sneu, maar met sleep terror disorder herinner je het niet meer daarna. Dat is nog dan een voordeel. En bijna alle kinderen groeien er overheen. Ik heb zelf een polysomnografie (slaaponderzoek) gehad aan allerlei draden etc. En daar kwam uit dat ik ook last heb van sleep terror disorder maar aangezien ik me het dus daarna niet meer herinner heb ik er niet echt last van. Hopelijk gaat het snel beter.

Niet haha

Hoe durft ie!

2 likes

Nee, de mensen die wilde zitten spraken Nederlands en die zeiden, zullen we hier zitten. En toen die vrouw dus dat gebaar maakte, zeiden ze: oh daar zijn ook plekken, laten we daar gaan zitten.

Ik denk ook dat het een cultuur ding kan zijn.

1 like

Het uitmaken.

4 likes

Huh? Zou het eerder als een gesuikerde donut omschrijven :woman_shrugging:t4:

Mijn ouders zijn met vrienden naar de optocht en ik ben gewoon thuis en die vrienden hebben hun hond hier gelaten. Dus ik zit boven lekker te poepen staat die fucking hond opeens in de badkamer :dizzy_face:

Geen idee hoe ik die veilig beneden ga krijgen. Geen enorm grote hond maar ook niet echt optil formaat

5 likes

We stonden buiten naar de optocht te kijken, onze honden waren ook buiten. Gooit een man gewoon een handvol hondenbrokken :joy:

7 likes

Herken dit wil enigszins. Groot deel van mijn vrienden is naar Groningen gegaan en ik juist naar het westen. Was best een close vriendengroep maar toen ze naar Groningen gegaan zijn hebben ze een aparte Whatsappgroep gemaakt en ‘vergeten’ ze me vaak uit te nodigen bij dingen terwijl ik qua tijd heel flexibel ben.

1 like