Wat je even kwijt wilt #17

@Eddie
Ik vind je voiceclip in het quiz topic nr 5 zo leuk! Had direct flashbacks naar Walter Grootaerts door het eerste liedje.

4 likes

Heb 2 uur optocht gekeken en ben kapot, hoofdpijn, overprikkeld (jaja :snowflake:).
Dit is niet goed hoor

1 like

Wjoooo😍

1 like

Dat is inderdaad wel praktisch om het zo te doen
 Ik moet even doorzetten om het op voorhand aan te geven. Bedankt!

1 like

ik ben vannacht tijdens carnaval zo hard van een trappetje gevallen. was echt zo’n gladde houten vloer en dan met alle drank die geknoeid is werd het echt een ijsbaan. deed niks raars en ging ineens hup onderuit. mn heup is echt helemaal donkerpaars en warm en gezwollen en ik kan er niet eens op liggen :sob: mn ribben zijn ook blauw en geschaafd pff. had gelukkig nog arniflor liggen dus ben flink aan het smeren maar echt ik ga stuk van de pijn :sob:

1 like

Gisteren teveel gedronken op een mega gezellige verjaardag en vandaag de hele dag brak in bed liggen met mn vriend :heart_eyes: wel jammer dat we pas rond 1 wakker werden, wou dat deze dag heeeel lang duurde

7 likes

stiekem blijf ik hopen op een Rad van Fortuin revival met Luc Appermont

1 like

Ho shit heb het echt bloedheet ineens, voelt een beetje als koorts. Ben ook helemaal aan het zweten :frowning: niet nu verdorie ik heb woensdag vakantie :sob:

Dit ziet eruit als de hemel.

@Nidorina en @monkeyslut ik was wel gewoon gaan fietsen en t was prima hahaha

Hmmm mijn keuken ruikt naar vers gebakken brownies. :heart_eyes::drooling_face:

12 likes

Vriend en ik twijfelen over het eten vanavond. Ik heb bolognaisesaus in de vriezer, dus lekker makkelijk op zondag. Maar pizza is ook zo lekker :pizza:

• Pizza bestellen
  • Pasta met bolognaisesaus

0 stemmers

Vanavond pizza bestellen en morgen lekker makkelijk pasta met bolognesesaus

6 likes

Dat klinkt ook als een goed plan :smile:

Oke ik ben toch begonnen aan het schilderen van mijn muur :sweat_smile:

3 likes

Ik verveel me en vind vandaag saai maar heb ook geen zin om wat te doen blehhhhhhh zwaar leven

Net geluncht met vrienden en ik zie bij de man bij 1 van m’n vriendinnen hoe lullig hij tegen haar doet. Ze heeft last van een laag zelfbeeld en is zo lief voor hem. En hij zeikt haar alleen maar af onder het mom van “grappig”. Heeft ze d’r haar laten knippen, is ze vet blij mee en hij doet er alleen maar lullig over en laat haantjesgedrag zien. Hij maakt naar mij ook “grapjes”, maar ik maak er korte metten mee, zo raar. Ik hou wel van een beetje dissen, kan er zelf ook wat van, maar hij houdt niet op. En tbh: Ik vind dat je partner je grootste fan moet zijn en moet bekrachtigen.

Gevolg: hij is bang voor mij haha! Is prima, dat de boodschap even overkomt.

21 likes

Ik heb precies hetzelfde bij een van mijn vriendinnen. Heel naar. Heb het wel eens voorzichtig tegen haar gezegd, maar zij ziet het zelf niet/wil het niet zien

1 like

Ik ga misschien te wintersporten, weekend, maar wat moet ik dan allemaal meenemen:p. Ik heb echt geen idee. Wat doe je eigenlijk aan met apres-ski?

Hm ja ik zou zeggen dat het wel handig is om in de voorbereiding wat tijd te stoppen. Ik had het vorig jaar namelijk structureel te warm maar ik had van alles maar 1 optie mee. Aan de andere kant is het voor een weekend ook wel weer te overzien.
De basis kun je in ieder geval online wel vinden denk ik.

1 like