Hem even onderste boven uit het raam hangen ala M.J dat zal hem leren!
Haha ja! Daarom doe ik altijd water in mn zakje ijsbergsla en dan afgieten. Je kan het alleen daarna niet meer bewaren.
Heb ooit de fout gedacht te denken āheb nog een zak rucola thuis die op moet, gebruik dat wel voor mn salade ipv ijsbergslaā grootste fout ooit.
Bij ons thuis doen we altijd een Steve Irwinnetje als ze niet luisteren en voeren we kinderen nog net niet aan de krokodillen.
Hmm misschien combineren en een krokodillen vijzer onder het raam plaatsen.
Oh en het grote grote voordeel aan verhuizen naar 2 huizen verderop: in mān nieuwe huis heb ik nog geen WiFi, dus ik zit nu op mān oude netwerk, van mān vorige huis sterk genoeg
Ik voel me altijd een beetje rot als ik zie dat ik weer een vriend minder heb op Facebook. En dan probeer ik te achterhalen wie het is. Terwijl het allemaal niet zoveel uitmaakt, meestal zijn het toch mensen waar ik niks mee te maken heb. Ik wou gewoon dat ik dat getal kon verbergen, dan stoorde ik me er niet aan!
Dan misschien toch maar overwegen om een huis aan de Amsterdamse grachtengordel te kopen.
Ik ben een regenboog taart aan het maken.
Waarom begon ik hier ook alweer aan?
Waarom is het alweer zondagavond. Ik ben nog niet klaar voor een nieuwe (werk)week
Ik heb een hele lange tijd op dit moment gewacht: dat ik morgen weer mag gaan werken. En nu vraag ik me inderdaad af of ik er al wel klaar voor ben
Ik moest vandaag mijn studieschuld onder ogen komen en heb me uit schrik meteen aangemeld bij Lyceo en ik overweeg ook nog te solliciteren bij Hema. Wel nodig als ik voor mijn 45ste een huis wil kopen.
Wat heb je voor baan gevonden?
Een maand haha. De muren kwamen op me af en ik wist van ellende niet meer wat ik moest doen dus voor mij voelde het vooral heel lang
Nog steeds in de voedingsmiddelen met wetgeving en etikettering, nu bij een producent van oa maaltijdsalades in de supermarkt
Met allemaal losse biscuits en kleurstof etc? Ik heb er laatst een recept van gezien. Daar ben je echt wel een dag mee bezig toch?
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en het komt vast goed. Veel succes morgen en hopelijk heb je een leuke eerste dag
Ben zo benieuwd wat jij dan precies doet. Maar dat heb ik altijd als mensen hun sector noemen haha. Controleer je die etiketten, en op wat dan?
Edit: en gefeliciteerd natuurlijk! Fijn dat je wat gevonden hebt! (Qua reistijd ook chill?)
Lol zit in een trein vanuit Brabant geloof ik, allemaal mensen in kostuum knock out en een heerlijke bierlucht
@Eddie Wat leuk om je stem te horen! Fijne stem om naar te luisteren heb je! (In het quiz aankondigingstopic)
(Ik kon trouwens nog niks met de tips hahah er gaat geen belletje rinkelen nav muziek ofzo)