Ik heb vorig en dit weekend verhuisd en momenteel zit ik op de bank in m’n nieuwe huis!! Aan een wijntje!! Ben zo opgelucht dat het voorbij is, en nu lekker nieuwe meubels bestellen en inrichten aaah
Ik heb een week vakantie gehad en heb zin om morgen weer te gaan werken?? Ik weet niet wat me overkomt
Heb de laatste dagen zoveel rucola gegeten he. Had zo’n zak gekocht, en rucola blijft niet lang goed. Ik wil minder eten weggooien dus probeerde maar zoveel mogelijk rucola ergens op te doen. Bestel ik gister een pizza, zit er een berg rucola op. Haal ik net een maaltijd salade. Kip harrissa. Zit er natuurlijk weer een hele berg rucola op. Ik heb hardop NEEE gezegd. Ik wil echt de komende maand geen enkel blaadje rucola meer in m’n bek.
Zo een zak lijkt ook een bodemloze put ofzo terwijl het maar 75 gram is, maar het komt gewoon nooit op.
Nee idd, misschien omdat de smaak ook overheersend is. Ik haal dan die van de AH van een euro. Maar die zakken kunnen gerust gehalveerd worden. Een zakje ijsberg sla krijg ik zo op!
Hahaha ik eet ijsbergsla ook wel eens als chips als ik nog een restje heb . Soort komkommer.
Mijn peuter luistert gewoon totaal niet naar mij…
hij is oostindisch doof en steekt nog net niet zijn middelvinger naar me op.
Sta ik net op te ruimen, alles weer omgooien en overal aanzitten waarvan ik zeg dat ie er af moet blijven.
Heb hem zojuist Dennis gedoopt
Hem even onderste boven uit het raam hangen ala M.J dat zal hem leren!
Haha ja! Daarom doe ik altijd water in mn zakje ijsbergsla en dan afgieten. Je kan het alleen daarna niet meer bewaren.
Heb ooit de fout gedacht te denken “heb nog een zak rucola thuis die op moet, gebruik dat wel voor mn salade ipv ijsbergsla” grootste fout ooit.
Bij ons thuis doen we altijd een Steve Irwinnetje als ze niet luisteren en voeren we kinderen nog net niet aan de krokodillen.
Hmm misschien combineren en een krokodillen vijzer onder het raam plaatsen.
Oh en het grote grote voordeel aan verhuizen naar 2 huizen verderop: in m’n nieuwe huis heb ik nog geen WiFi, dus ik zit nu op m’n oude netwerk, van m’n vorige huis sterk genoeg
Ik voel me altijd een beetje rot als ik zie dat ik weer een vriend minder heb op Facebook. En dan probeer ik te achterhalen wie het is. Terwijl het allemaal niet zoveel uitmaakt, meestal zijn het toch mensen waar ik niks mee te maken heb. Ik wou gewoon dat ik dat getal kon verbergen, dan stoorde ik me er niet aan!
Dan misschien toch maar overwegen om een huis aan de Amsterdamse grachtengordel te kopen.
Ik ben een regenboog taart aan het maken.
Waarom begon ik hier ook alweer aan?
Waarom is het alweer zondagavond. Ik ben nog niet klaar voor een nieuwe (werk)week
Ik heb een hele lange tijd op dit moment gewacht: dat ik morgen weer mag gaan werken. En nu vraag ik me inderdaad af of ik er al wel klaar voor ben
Ik moest vandaag mijn studieschuld onder ogen komen en heb me uit schrik meteen aangemeld bij Lyceo en ik overweeg ook nog te solliciteren bij Hema. Wel nodig als ik voor mijn 45ste een huis wil kopen.
Wat heb je voor baan gevonden?