Een maand haha. De muren kwamen op me af en ik wist van ellende niet meer wat ik moest doen dus voor mij voelde het vooral heel lang
Nog steeds in de voedingsmiddelen met wetgeving en etikettering, nu bij een producent van oa maaltijdsalades in de supermarkt
Met allemaal losse biscuits en kleurstof etc? Ik heb er laatst een recept van gezien. Daar ben je echt wel een dag mee bezig toch?
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en het komt vast goed. Veel succes morgen en hopelijk heb je een leuke eerste dag
Ben zo benieuwd wat jij dan precies doet. Maar dat heb ik altijd als mensen hun sector noemen haha. Controleer je die etiketten, en op wat dan?
Edit: en gefeliciteerd natuurlijk! Fijn dat je wat gevonden hebt! (Qua reistijd ook chill?)
Lol zit in een trein vanuit Brabant geloof ik, allemaal mensen in kostuum knock out en een heerlijke bierlucht
@Eddie Wat leuk om je stem te horen! Fijne stem om naar te luisteren heb je! (In het quiz aankondigingstopic)
(Ik kon trouwens nog niks met de tips hahah er gaat geen belletje rinkelen nav muziek ofzo)
Haha de wetgeving omtrent etikettering en productinformatie is best heel streng en uitgebreid. Daarnaast hebben bijvoorbeeld een AH of een Jumbo nog aanvullend beleid waaraan zij willen dat de producten op hun schappen voldoen. Dat kan zijn dat een e-nummer altijd zijn volledige naam krijgt ipv het nummer of dat de afronding van zout op 2 decimalen in de voedingswaardetabel moet zijn. Daarnaast is het verboden om dingen op een etiket af te beelden die niet in het product zitten (denk aan: appel- aardbeisap en dan heel groot aardbeien afbeelden want die zijn luxer dan appels), dus ook finale etiketten moeten op wetgeving en afbeeldingen gecontroleerd worden. Denk dan even aan alle maaltijdsalades, groentezakjes en versneden fruit x het aantal supermarkten dat we alleen al in NL hebben en zie daar hoeveel werk er voor mij is
Ik stond net naast Netta van het Eurovisie kippenlied
Klinkt interessant! Misschien ga ik je er nog eens over pb’en als dat mag, ben me aan het oriënteren op werk
Tuurlijk, mag altijd
Hahahahah die is echt geweldig ( dat liedje dan hè )
Legde ze een ei?
Ooh haha ik ging helemaal op zoek naar aanwijzingen hahah :’)
Pleaaaase roep kukkelekuuuu
HAHAHAHAHA Omg jongens. Ik kijk miljoenenjacht (dont judge). In die quiz ronde drukt 1 man echt op het perfecte moment en krijgt de meest makkelijk vraag ooit, “maak dit af ‘steen, papier, …’ - man blijft stil en zegt na 2 sec “kool”
Hahahaha steen - papier - KOOL?!?!
Ik zat hier ook om te lachen. Maar vond het ook suuupersneu want hij kreeg echt een vastloper geloof ik.
Ik ga nog steeds helemaal stuk
Na de reacties lezen op Twitter ga ik gewoon helemaal kapot van t lachen.
Doet me denken aan dat raadsel van de leeuw, de geit en de kool…