Wat je even kwijt wilt #17

Ja echt wel een paar uur maar voor een newbie is het gelukkig wel gelukt. Straks te buitenkant erop :sweat_smile::sweat_smile:

Die kerstboom vol emoji’s bij de Luizenmoeder :rofl:

2 likes

Ik blij dat mijn wasmand leeg was… Heb ik net mijn kleding van de grond geraapt in mijn slaapkamer en nu is hij weer bijna vol. :cry: Ik moet echt leren om het meteen in de mand te doen.

Ik ben zo chagrijnig echt niet te doen. Voel me ook zo’n cliché want het is gewoon hormonaal, net ongesteld geworden. Echt zin om wat kapot te gooien

OMG had 'ie maar naar je geluisterd

Die meid wil er nog eentje

Gelukkig kan 'ie haar de schuld geven. Pak je ton en koop een caravan

NEE JOH WAT IS DIT :joy::joy::joy:. Tentje kopen bij de Action, verder komt 'ie niet

2 likes

Dat 'ie nog kan lachen joh

Snap niet dat je ruim 300.000 niet accepteert en uiteindelijk maar 20000 voor je koffer krijgt.

Hahaha doet me denken aan deze meme geen idee waarom

5 likes

Wat had men. Brand gehad :joy: (miljoenenjacht)

Haha die man die met hem in de finale stond heeft nog meer :tipping_hand_woman:t2:‍♀

1 like

Die man bij miljoenenjacht heeft als oud politicus niet te klagen over geld denk ik. Dan kun je altijd een gokje wagen

Ik heb voortaan elke maandag vrij en morgen is mijn eerste vrije maandag. En het voelt goeeeed. Normaal voelt een weekend heel druk en plan ik veel en wil ik chillen en dit driedaagse weekend ging alles zo gemakkelijk. Voel mij nu ook al mega uitgerust en chil. Ohhh mijn leven is zoveel chiller nu ik elke maandag vrij heb haha.

26 likes

O ik vind de Ardennen heerlijk om met vrienden heen te gaan.

En mij aan deze

3 likes

:hushed::hushed:
Wat is dit!?

Ik heb zeg maar een vaginaal probleempje en als je het op google opzoekt kom je uit bij vrouwen die bijna gaan bevallen

1 like

Je hebt last van onsluiting?

42 likes

Ik heb al jaren geen MTV shows gekeken maar zag een klein stukje van Lindsay Lohan’s Beach Club en hou nu een marathon :joy:
Love Mykonos

2 likes