Nee van SLIJM
ja je bent nu sowieso je slijmprop verloren!
Hahahaha dat was dus meteen mijn angst maar ik doe iedere maand een test in het ziekenhuis voor medicatie dus dat kan eigenlijk niet
Had ik laatst ook leek net alsof mn kut geniest had. Maar het was nadat ik ongesteld was geweest. Misschien hield mn baarmoeder een pre lente schoonmaak
Dit vind ik een mooie omschrijving om het uit te leggen aan mijn vriend. Die snapte het geOMG vanuit de badkamer niet zo
Nou gelukkig want ik vind dat programma helemaal niks voor mijn grote tv doorbraak
Ik ben echt lang niet op vakantie geweest als in: āNiks doen.ā Wel een aantal stedentrips gedaan maar ik ben zo toe aan een vakantie waar ik alleen hoef na te denken over welke cocktail ik ga bestellen en wat ik wil eten. En niet wat ik nog wil of moet zien oid.
Edit: mijn vriend en ik hebben eigenlijk al gepland (nog niks geboekt) om naar new york te gaan in het voorjaar maar ik heb daar eigenlijk niet zoān zin in. Ik wil daar heel graag heen en het lijkt me zo leuk. Maar het idee dat je dan ook je dagen volpropt omdat er zoveel te zien is en te doen. Kan daar echt even tegenop zien op dit moment. Luxeproblemen he
Like voor de herkenning. Ik heb echt de neiging om voor later dit voorjaar een all inclusive te boeken in Griekenland of Turkije of zo, en gewoon een week met mijn ereader aan het zwembad te gaan liggen. Nog nooit gedaan, maar het lijkt me zo heerlijk op dit momentā¦
Ehm bij de apres ski doe je hetzelfde aan als op de piste haha. Ik draag meestal een thermoshirt, thermolegging, skibroek, skijas. Anderen met wie ik was deden vaak thermoshirt plus pulli maar dat vind ik te warm. Ik heb meestal als het koud is ook een buf om.
Ik ben ceremoniemeester voor de bruiloft van mn vader en heb van het weekend een mail verstuurd naar de gasten en krijg nu een reactie van iemand met als handtekening;
Met Republikeinse, hartelijke groet,
Naam
Oranje over
Lever de koning in
En oranje in de kleur oranje. Wtf?
Sowieso dat hij de gangmaker van het feest gaat worden
Oranjeā¦bitter⦠inderdaad een zeer republikeins drankje
Het is een zij
Kweenie wat ik hiervan moet verwachten
Kreeg ook een reactie op een zin die ik in mijn mail had gezet (dat er geen rundvlees wordt geserveerd want er komen veel Hindoestaanse mensen) waarom dan niet en wat er dan wel wordt geserveerd!!! Want oh als ik mijn biefstuk of kroket niet krijg.
Leuk hoor, ceremoniemeester zijn.
Van mij mag je gerust dit als antwoord sturen:
FUCK JULLIE ALLEMAAL
Dr is geen kroket? Ik kom niet
Zeikerds zou je gewoon zoān cadeautasje moeten geven bij aanvang
Met een pakje Wicky, een Liga, een kleurplaat en een setje stiften. Verder niet zeiken en veel plezier ermee.
@monkeyslut ik heb eigenlijk zo veel vragen voor haar:
Negeert zij Koningsdag en gaat ze als een soort Ebenezer Scrooch naar haar werk?
Wat doet zij op Prinsjesdag? Staat ze dan met een waxinelichthouder ergens langs de route?
Zingt ze het Wilhelmus of zwijgt ze als Willem bij elke interland van Oranje of elke gouden plak van Sven Kramer/ Epke Zonderland?
Heeft ze nog andere hobbies?
Douchen en een schoon bed in. Niks is beter op dit moment
Ik zal t ff vragen!
Het is een kennis van de vriendin van mn vader dus ken dr niet verder. Ben echt benieuwd wat het voor iemand is haha.
Ik durf niet meer te slapen. Ik was net eventjes in slaap gevallen en droomde dat ik stikte. Ik weet bijna 100% zeker dat ik in het echt ook geen adem kreeg. Heb het vaker gehad en uiteindelijk begin ik wel weer te ademen, maar het is gewoon zoān kut moment als je denkt/droomt dat je stikt. Ik vermoed sowieso dat ik slaapapneu heb, maar ben er geestelijk nog niet aan toe om met zoān masker te slapen