Wat je even kwijt wilt #17

Omg ik heb vandaag voor het eerst in m’n leven carnaval gevierd en nu wil ik eigenlijk niet slapen omdat de kater morgen echt real gaat zijn

3 likes

Mag ik vragen waarom je 2 huizen verderop bent gaan wonen? Ik vind dat altijd zo fascinerend.

1 like

Sowieso als ik plat op mijn rug lig met mijn hoofd ook recht. Als ik mijn hoofd opzij heb dan gebeurt het minder snel. Net toch wel in slaap gevallen, maar nu alweer wakker :unamused:

Als een van mijn collega’s dadelijk brak/moe/ziek durft te zijn door carnaval :exploding_head:

Hier om 5:30 ook. Echt dikke hagel tegen het raam😓
Zo lekker fietsen naar werk

1 like

Ja dagg, die ga ik thuis halen hoor.

Omdat het groter is! Het is jaren 30 dus elk pand (en dan bekijk ik het verticaal zeg maar) is anders ingedeeld qua ruimte en oppervlakte. Ik ga van 38m2 naar 65m2😊

1 like

Ik ben ook in het huis van mijn buurvrouw gaan wonen! Was puur toeval, ik wilde verhuizen uit mijn studentenhuis en in het appartementencomplex naast me kwam een appartement vrij waar ik in kon doordat ik werd aangedragen door een vriendin die hier al woonde (en genoeg punten had). Was de makkelijkste verhuizing ooit, was in een ochtend klaar

5 likes

@Unquestionable hoe gaat het met je?:heart:

1 like

Stress stress stress. Hopelijk na vandaag uitsluitsel

1 like

Ik hoop dat het goed is of komt.
Denk aan je :heart::heart:

1 like

Dit is in honfleur in frankrijk! Ben een paar repen en een halve kilo ballen rijker :hugs:

3 likes

Bij thuisbezorgd of zoiets ontbijt bestellen?

1 like

Een troost, het is hier precies hetzelfde weer :disappointed:

Ben je er de rest van de week nog? Hoop dat je snel beter weer krijgt.

Ik heb/had griep en moest morgen eigenlijk weer werken, dus als ‘test’ om te kijken of het alweer gaat zit ik nu bij m’n college (is maar 2 uurtjes) en de conclusie is dat het eigenlijk nog niet gaat. Dus ik zat al te balen dat ik me ziek moet gaan melden, krijg ik een mailtje van m’n baas dat ik morgen niet hoef te komen (we werken samen aan een project maar ze moet morgen andere dingen doen). Kan ik gewoon nog een dagje uitzieken zonder me schuldig te voelen, zoveel relaxter dan ziekmelden :ok_hand:

13 likes

Ik hoest echt de longen uit m’n lijf, zo kut :sob: heb er gewoon spierpijn tussen m’n schouderbladen van

Zo als ik jou was sliep ik nu al op het vliegveld hahahaah

3 likes

Ik heb zin om deze week even al mn make up en skincare weg te gooien. Op de paar dingen na die ik echt nog gebruik of fijn vind.
Mn make up is allemaal oud of zijn producten of kleuren die ik haast nooit meer gebruik. Dus op mn wenkbrauw potlood en mn mascara pleur ik het gewoon weg.
En dan in amerika koop ik even 1 goeie basis set en thats it.

7 likes

Pff productiviteitslevel vandaag 0,0.

2 likes

Ik heb twee weken terug flinke griep gehad en nu word ik nog elke ochtend wakker met keelpijn. Zo irritant!