Wat je even kwijt wilt #17

Klopt maar ik gebruik amper make up. Wenkbrauw spul en mascara is het enige wat ik echt gebruik als ik er dood uitzie. Want mn andere make up is te heftig voor dagelijks. En alleen met uitgaan doe ik echt “veel” make up op. En ik ga voorlopig niet uit hahaha.
Dus in mei ga ik lekker los bij glossier.

En van mn skincare gooi ik alleen de dingen weg die in de weg staan. Met skincare wil ik juist uitbreiden en verschillende producten gebruiken.

1 like

ik ben net verhuisd en gaan samenwonen en ben er achter gekomen dat ik echt way too much spullen heb.

ik ben nu zooo geirriteerd steeds omdat het me zo onrustig maakt, ik wil zo graag de spullen weg doen maar ik ben bang dat ik het ga missen ofzo?? of het later misschien toch nog ga gebruiken. heb ook tig spullen op marktplaats gezet maar mensen bieden gewoon niet naar waarde. :roll_eyes: arghh ik ga echt minder spullen/troep kopen vanaf nu.

Ik heb dat niet zo, ik ben continu bezig met ontspullen. Ik breng de spullen dan naar de kringloop. Ze zijn blij met alles. Succes!!

1 like

Ik wilde iets luisteren op mijn telefoon, maar ik hoor nu eendjes en koeien via mijn koptelefoon en ik heb geen idee waar het vandaan komt?!

2 likes

Ehm alles… haha nee van Glossier heb ik de serums geprobeert en dat heeft echt mn huid gered. ( @Mgg ben jou eeuwig dankbaar!)
Dus ik ga de super bounce en super pure allebei 2x kopen.
Ook wil ik de zonnebrand gel graag uitproberen omdat dat een soort doorzichtige gel is die mn huid niet nog witter maakt dan dat tie al is haha.
En van de make up wil ik de foundation de concealer de poeder en de blush in de kleur Dusk.
En ik wil ook heel graag de stickers hahah

2 likes

Kunnen we onze verlanglijstjes al doorgeven?

1 like

Eigenlijk moet er een ff postbus komen waar we vanuit andere landen van alles naar toe kunnen sturen haha

2 likes

Forum Feminarum
Postbus 666

14 likes

Ik ga vandaag twintig minuten pauze houden ipv een kwartier. Fuck the system.

16 likes

Jaa ze hebben ook nieuwe kleuren van foundations enzo! Haha waarschijnlijk koop ik alsnog veel meer.

1 like

Pfff wat stom zeg, snap dat je baalt! Heb je desondanks wel een fijn weekend gehad daar?

Hahaha zal ik doen

1 like

Sameee niet te doen. M’n slaapkwaliteit lijkt ook zo slecht te zijn laatste weken? Slaap best lang maar word zo moe wakker/lijk niet uit te rusten.
In any case ik was best op tijd op stage omdat ik wat dingen moest voorbereiden die om half 11 opgehaald werden, maar die bleken mislukt te zijn en nu heb ik echt geeeen motivaite meer voor deze dag.

Dit herken ik! Misschien kun je de spullen waar je over twijfelt in een doos doen. Als je ze dan gebruikt, haal je de spullen uit de doos. De spullen die er na een bepaalde tijd nog in liggen, gebruik je blijkbaar niet en zou je kunnen wegdoen. Snap goed dat je nu nog niet weet wat weg kan, omdat je bang bent dat je het gaat missen.

2 likes

dat heb ik nu idd gedaan!! :smiley:

1 like

Wie geeft er wat om het eten bij een bruiloft? :dancer::champagne::clinking_glasses:

Na 3 dagen carnavallen en basically alleen maar op friet en sigaretten geleefd te hebben, is mn lichaam in shut down. Ik eet de komende maand alleen nog maar fruit en groente, beloofd.
00

31 likes

ik zie echt een leuk appartementje maar ze verhuren het `bij voorkeur´ aan 50-plussers. mag dat? en zou ik dan alsnog kans kunnen maken?

het gaat erom dat het een rustige buurt is, dus ik denk dat ze me dan vanwege mn leeftijd sowieso al afschieten. maar diep van binnen ben ik ook gewoon een oma met bijpassende hobby’s

4 likes

Ik ben al 3 weken ongesteld en ik voel me de duivel :cry: ik wil niet meeeer

Ik blijf me dit de hele tijd afvragen. Woon je daar of? En is dat met een drone gemaakt, of sta je op een hoog gebouw? Is het van Google maps? Haha

2 likes