Ik ga vanavond bij mijn vader en zn vriendin eten, waar ik slecht/geen contact mee heb sinds de scheiding. En ik heb er weinig zin in.
Snap ik. Succes <3
Ik zoek een goed hard hoofdkussen. Het mag best wat kosten, maar moet wel vegan zijn. Iemand tips voor een winkel?
Bank even getest of je er ook dutjes op kunt doen. Jep, prima dutjesbank
Ja nog geen 3 uur wakker of deze meid was alweer in slaap gevallen
Hahaha nja ik denk altijd als ik het weer nodig heb dan koop ik het wel opnieuw.
Verander je naam maar in Wortelss
Ik heb geen idee wie dit is maar dit is echt 1 van de ( onbedoeld?) zieligste filmpjes die ik ooit op Youtube heb gezien.
Ik krijg officieel de gehele opleiding vergoed omggg yaaass
Voor mijn loopbaancoaching heb ik een opdracht gekregen en ik vind het wel interessant en ben benieuwd wat jullie zouden zeggen
De opdracht is: āVerbeeld je dat je 1 miljoen euro per jaar krijgt om jou datgene te laten doen waar jij denkt dat onze samenleving behoefte aan heeft. Schrijf het op in 5 zinnenā.
Ik had net cappuccino uit de automaat van het werk en bij de laatste slok voelde ik dat ik een hard klontje inslikte. Nu ben ik helemaal van slag want wtf heb ik net in mijn lijf gegoten.
Heeft iemand een zalando kortingscode over? Ik wil graag schoenen van ā¬140 bestellen
Melkpoeder.
Vies he. Dat geneest me altijd een werkwerk lang van werkcappucino.
Het muziekje helpt idd niet maar ik vind het zo zielig hoe een jong meisje binnen een jaar echt er zo lamgeslagen uit ziet. Vind het zo kwalijk dat haar mensen haar niet in bescherming nemen. Tenminste ik ga er van uit dat ze niet even een tijdje pauze heeft op het moment.
Net een frape op nu creme brulee koffie. Lof mn werk
Ik word gillend gek op mn werk!! Weet iemand nog een leuke vacature? Putjeschepper is ook goed!
Omgg je kan emojis als link maken omgg. Dit forum is de toekomst. Naar die burgers ga ik niet kijken want ik heb honger. Joe joee
Ik dacht heel even dat dit zoān ding was dat je in de toiletpot hangt en vroeg mij af waarom er een lama afbeelding opstond :ā)
Creme brulee koffie klinkt echt lekker en ik houd niet eens van koffie
Mocht je een nespresso apparaat hebben dan maak je een cappuchino met de arpeggio. En dan in de melk doe je creme brulee siroop en daarna op de opgeklopte melk een laagje suiker wat je met een brandertje carameliseerd!
welja