Wat je even kwijt wilt #17

Je kunt je oude ook inruilen dus misschien loont het juist om dat nu te doen?

Aah leuk mn collega/vriendinnetje is ook lekker creatief en ze heeft een profi camera. Dus we gaan binnen kort lekker editorials maken !

5 likes

Heel indrukwekkend! Ze ziet er een jaar terug echt zoveel onbezorgder uit. Ik ken haar ook niet maar hoop dat het haar goed gaat

Ik kan niet tegen cafeĂŻne en heb nu voor het eerst cafeĂŻnevrije cola gekocht en ik ben me toch aan het genieten. Dronk vroeger bijna nooit cola maar merk nu dat ik het best gemist heb.

3 likes

Facebook kent me

3 likes

Beste nieuws van de dag:

12 likes

Mijn vriend heeft een nieuwe iPhone gehaald. Een witte. Ik zei: niet mijn smaak maar jij veel plezier ermee. Daar kijkt 'ie niet eens meer van op, van die uitspraak :joy:

16 likes

Haha dit heb ik ook, de lievelingsgeur van mn vriend is snowfairy! Hij is altijd blij als die weer in de winkel ligt :stuck_out_tongue:

1 like

Yes!!! DUO heeft toekenning gegeven aan een verzoek dat ik en mijn decaan voor mij hadden ingediend en nu is mijn studieschuld met 30.000 euro verminderd!!! Omg zo blij waaaahhh

95 likes

Aaahw. Je hebt echt zon vriendin nodig! Ze is al achtergronden bij haar in de buurt gaan zoeken. En ze is zelfs bereid om op de grond te gaan liggen haga. Plus ze heeft een heel mooi oud huis en witte muur met beamer! Aah zon zin in hahah

HUH :face_with_raised_eyebrow:, ik zit in de woonkamer en hoorde ineens het geluid alsof er een raam werd ingegooid. Loop ik naar de schuur, is er serieus een vaas zomaar uit de kast gevallen. Die kast heeft gewoon deuren en gaat normaal niet zomaar open??

Woooow hoe chill. Waarom is het verlaagd?

misschien een muis?

Ja gadver, ik zat ook al te kijken of ik die zag haha :flushed: Maarja, die is dan natuurlijk ook al lang weggerend

Voor de mensen die benieuwd zijn naar het vervolg:

We hebben z’n ‘hok’ opgeruimd, zodat het leefbaarder is en de dame van de stichting kwam langs vandaag.
Ze kunnen niets voor hem doen, omdat de vorige verhuurder hem heeft laten tekenen dat hij zelf de huur heeft opgezegd. Hij wist niet wat hij tekende en waar hij recht op had, maar volgens het systeem is hij vrijwillig vertrokken en staat nu dus door zijn eigen schuld op straat, dan heb je geen recht meer op urgentie of hulp.
We zijn met hem gaan kijken hoe lang hij al ingeschreven staat en of het al lukt via sociale huur een woning te krijgen, want hij vertelde dat hij wel af en toe kijkt op de site en ook wel eens op reageren klikt.
Bleek in zijn e-mail een uitnodiging te staan voor een bezichtiging voor komende maandag, hij staat 2e op een woning!
Nu dus snel uittreksel BRP en z’n inkomstenbelasting opgevraagd en ik ga maandag met hem mee naar de bezichtiging, zodat hij het allemaal een keer gezien heeft. Als dit hem dan niet wordt, omdat nummer 1 hem accepteert, snapt hij in elk geval hoe het werkt voor de volgende keer. En heeft hij alle papieren al in een mapje klaarliggen.

Eerst heel frustrerend, maar daarna wel positief dus. Duim voor hem alsjeblieft!

86 likes

Zo goed van je! Ik duim zeker!

2 likes

Zo lief van je!

1 like

Aah ik ga een kaarsje voor hem aansteken. En bidden naar elke god. En een kind op offeren.

7 likes

Zo Nikki krijgt steeds meer een out-of-bed-look?

1 like

Je hebt immers die termijn dat je binnen 10 jaar je diploma moet halen (ik val nog onder het oude stelsel). Als je die na die 10 jaar je diploma pas haalt, worden je prestatiebeurs en kosten voor gratis ov niet omgezet in een gift, maar een lening.

Ik ben ooit op mijn 17e aan een hbo begonnen voor 8 maanden, toen gestopt, paar jaar later weer aan een nieuwe hbo begonnen. Ik viel toen met een half jaar speling binnen die 10 jaar termijn. Maar omdat ik studievertraging opliep wegens bijzondere omstandigheden, en daarvan een verklaring heb van mijn artsen, kon de decaan voor mij een verlenging van die termijn aanvragen. Die termijn is nu verleng tot 30 sept 2020 en naar alle waarschijnlijkheid studeer ik in feb 2020 af, dus ook nog wat speling mocht dat om één of andere reden nodig zijn.

Tl;dr mijn diplomatermijn is verlengd en daarom wordt mijn stufi alsnog omgezet in een gift ipv in een lening

19 likes