Ik verveel me echt heel erg. M’n broertje is ineens weg? Ik ben ook thuisthuis dus kan niet even snel met iemand afspreken. En de chromecast doet het niet
Hahahaha weet niet of dat laatste nou zorgt voor goede karma voor hem
Ehh iemand verstand van auto’s? Ik sta ergens geparkeerd maar de sleutel wil niet meer omdraaien😅
Even het stuur heen en weer draaien en dan opnieuw proberen te starten. Kan het stuurslot zijn.
Ik betwijfel alleen of 'ie veel oplevert, haha Maar is wel een goede waar ik nog niet aan had gedacht.
Volgens mij kun je dat op website checken
Van Apple zelf?
@Prikkelbaar Ook een goede. Hij vertoont wel wat kuren (een van de redenen waarom ik een nieuwe wil).
Ik vind dit echt zo lelijk staan. Sowieso witte fietsbroekjes en dan zo’n anorak strak aangespannen. Luv de 90s maar niet deze combi die zo uit 1997 van de basisschool vandaan komt.
Wel echt een toffe jas maar waarom zo kort…
Ja dat was het, dankjewel!
Zodat iedereen je Bjorn Bjorn onderbroekrandje kan zien.
Ik terugscrollen of dat ook echt te zien is
nee dus
Jaa klopt!
Helaas, krijg niets terug.
Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat ik onbetrouwbaar ben. Dus je bent gewaarschuwd.
Voor alle lieverds hier, net een soort van ‘bericht’ gehad, en lijkt oké nu allemaal. Dus stress is gelukkig minder en voel me ook meteen een stuk beter. Zo lief alle berichtjes van iedereen
You get a hug, you get a hug
Fijn om te horen! Rust heb je wel verdiend
Oh wat fijn om te lezen!
ik ben alle twilight films weer opnieuw aan het kijken
vind het nog steeds geweldig
Ik heb net een kwartier op m’n frikandellen uit de airfryer gewacht. Zat de stekker er niet in…