Wat je even kwijt wilt #17

Ik maakte vandaag op werk om 10.30 een cup a soup klaar en ik kreeg echt rare reacties (krijg je dat nu al op??? Nu al soep???). Wist niet dat dat raar was om zo vroeg te nemen? :pleading_face: Schaamde me voor m’n soep :weary:

2 likes

Soupshaming!! Zo’n gek tussendoortje is dat toch niet? 🤷

7 likes

Zijn gewoon jaloers

3 likes

Haaa m’n abonnement bij Simpel gaat volgende week in en dan betaal ik maar €2,50 per maand. Eerste half jaar zelfs €1,-. Had dit veel eerder moeten fixen man. Byebye Telfort.

@pastelzwart is je vriend al gered?

2 likes

Misschien heb ik te veel tv gekeken, maar je hebt toch geen babyfoon die je kan verraden? Dat je in je zelf mompelend verklapt dat ie al slaapt en je geen visite wil. Dat je dan beneden komt met je beste acteerskills en ze allemaal weten dat je liegt.

2 likes

nog leuke mensen die in zwolle en omgeving wonen die willen meeten?!? pm me! ik ben net in zwolle komen wonen maar ken er nog niemand. mn vriendinnen wonen allemaal in andere steden nu en ik heb nog geen werk, dus verveel me een klein beetje :relieved:

2 likes

In een pan verstopt met een deksel er op!

2 likes

dit had ik laatst ook op de a7… op een plek waar gaan vangrail is… joeeeee super fijn! maar hĆ© ik leef nog :sunglasses: blij dat ie geholpen en veilig is !!

1 like

Achter de boeken in de boekenkast? Haha ben helemaal rond aan het kijken hier nu :joy:

omg!! waar is dit van??

Tussen het ondergoed van je moeder

5 likes

OMG ik heb er dit weekend 3 gehad. Ze zijn lekker. Alleen niet goed genoeg gevuld :stuck_out_tongue:. Bij Action 2.29 voor 4, bij AH stuk duurder!

1 like

Normaal ga ik nooit zitten bij een concert, maar deze keer deed ik dat wel en dat is eigenlijk best wel chill

Ik vier geen carnaval, maar ik kijk wel insta stories van mensen die het gevierd hebben en ik ben nu op zoek naar een nummer dat ik in mijn hoofd heb. Ik kwam er via Google niet uit en weet ook niet of dit enige kans van slagen heeft, maar niet geslagen is altijd mis.

Ik weet vooral nog dat er ā€˜opzij opzij’ in voor kwam en ik wil zeggen daarna iets van ā€˜voor de fanfare en voor mij’ maar dat is een heel onzeker iets. Tussen de twee opzij’s zit een pauze.

Het is niet opzij opzij opzii maak plaats we hebben ongelooflijke haast.

Iemand enig idee?

Onder de bank?
In de schuur?
In de meterkast?
In een lege koffer?

1 like

Of ze racet morgen naar Action voor nieuwe, omdat ze alles al op heeft :relieved:

1 like

Bah ik ben eventjes gestopt met de pil en ik voel me zo raar en hormonaal. Ik maak mn vriend helemaal gestoord volgens mij

Ik ben zooo in dubio om nog een kaartje te kopen voor Florence & The Machine. Er zijn nog een paar kaarten maar volgens mij zijn dat echt kut plekken? + het is best prijzig en ik heb ook geen zin om alleen te gaan maar het is wel dichtbij… En ik wil haar Ć©cht graag eens zien :slightly_frowning_face:

leuk. Ik woon vlak bij Zwolle

gewoon doen

1 like