Er piept al meer dan 3 uur iets onophoudelijk hier in de buurt. Iemand gaat thuiskomen na de carnaval met waterschade door een openstaande vriezer denk ik
Geen idee waar het precies vandaan komt maar zo irritant
Ja hoor op de dagen dat ik tijd en een doel heb om een heel stuk te fietsen word het slecht weer. Het is alleen mooi weer als ik de hele dag moet werken.
Toen ik zojuist Neusspray kocht keek de verkoopster me onderzoekend aan, die denkt natuurlijk âAh weer een met een trosje aambeienâ.
Shit, mn oortjes en mn ereader allebei vergeten
Heâs a keeper
Oké, ik ga even een tekst schrijven waar ik al de hele tijd tegenop zie. Het is maar een korte tekst, dus hopelijk heb ik hem snel af. Het doel is voor 7 uur een conceptversie af te hebben!
Ik moet dit echt gewoon kwijt. Ik heb al jaren geleden een jongen/man ontmoet die in Milaan woont en werkt. Hij werkt dan voor die fashion week (ik heb totaal geen verstand van kleding in dat opzicht). Hij werkt dan achter de schermen en loopt ook soms zelf als model mee. Hij heeft altijd echt hele achterlijke kapsels en mijn beste vriend en ik gaan daar altijd zo stuk om. Het is ook zo bizar, het gaat van een ananas naar een octopus en etc. Hij nodigde mij uit in Milaan voor de fashionweek. Hij zit dan in die organisatie enzo. Nouja wat in godsnaam heb ik daar te zoeken?! Idd helemaal niks. Niemand begrijpt ook wat hij toch met mij heeft, en ik zelf ook niet. Ik blijf hard lachen om zijn kapsels. Ik wil geen Instagram en daarom maakt hij dan zelf korte videoâs (hij reist ook heel veel) waar hij is en hij noemt dan mijn naam , wat ik heel schattig vind. Maar ik begrijp na al, inmiddels bijna 2 jaar geleden ,er nog steeds niks van. Zo heb ik net een video ontvangen waarin hij op bezoek was bij zijn broers en liet hij zijn 2 broers zien. Hij is zo vriendelijk en lief dat je ook niks er van kan zeggen maar ja, ik moet misschien toch maar een keer vragen wat hij toch bedoelt met dit alles. En dat haaaaar wat is dat.
Kom ik er op het station achter dat mijn band plat is, kan ik naar huis lopen meh
Dumpen
Hoe zouden jullie âachterbanâ in het Engels vertalen? Als in âcommunicatie met de achterbanâ?
Communication with behindban
Ik moet echt stoppen met steenkool vertalen. Maar ik hou er van.
Hier heb ik wat aan!
Haha zeg dat tegen het feestpaleis voor de Waag waarvan de muziek al het hele weekend mân nachtdienst-overdagnachtrust verstoort
Ik was vroeger atijd hyena voor die snoep. En dam at ik er 2 ofzo en dan kon mn moeder de rest weg gooien.
Ik wil de tijd even stopzetten aub (of 5 jaar teruggaan kan ook). De eerste verloving en de eerste zwangerschapsaankondiging onder mijn vrienden en mijn lichaam heeft na een dag carnaval twee dagen moeten herstellen. Ik heb even geen zin in ouder worden.
Mijn favoriete sims gezin heeft een drieling gekregen en nu is het helemaal niet meer leuk om te spelen omdat die peuters zoveel werk zijn
In het zwembad verzuipen?
Mijn ouders belde net dat mijn opa in het ziekenhuis ligt. 4 weken geleden belde ze voor hetzelfde, maar dan om te zeggen dat mijn oma in het ziekenhuis lag. âHet is niet zo ergâ, nee dat zeiden ze bij oma ook en nu is ze er niet meer
Ik voel me echt kut nu.
Dat wou ik even kwijt
Wat een kut nieuws! Heel veel sterkte!
Een like voor steun! Sterkte!