Wat je even kwijt wilt #17

Ik heb vandaag soort van weekend dus ik lig nog in bed. Maar moet om zes uur toch weer werken en om vier uur naar de huisarts om een gezwel van mijn nek af te laten hakken

Israƫl! Maar wel in een dorpje in the middle of nowhere. Hij roept ze bij naam en ze komen dan wel meteen. Echt zo raar dit allemaal?! Weet echt ff niet wat ik hiermee moet.

2 likes

Dit maakt het allemaal nog raarder :stuck_out_tongue:
Wat zei je vriend? Zou in deze situatie ook echt niet weten wat te doen. Zelfs al zijn de honden gezond, dit kan toch niet goed zijn, lijkt me.

YESSSS, ik begin vast met kwijlen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Ik heb net een kieswijzer ingevuld en de top 3 van partijen die mij bij passen, hou je vast, zijn:

1. SGP
  2. PVV
  3. 50+

Ik ga even in een hoekje huilen.

24 likes

Ik had voor de Provinciale Staten Denk op 1 en voor het waterschap 50 Plus :joy: (Beide partijen die ik niet eens zou overwegen)

Kun je je niet vinden in de standpunten van die partijen dan? Ik neem de stemwijzer altijd met een korrel zout maar er komen wel vaak partijen uit waarmee ik op ƩƩn lijn zit

Morgen naar Rome!
Iemand nog tips? :innocent:

1 like

Ik neem de uitslag inderdaad met een korrel zout, maar ik heb (zonder me erin te verdiepen) een afkeer tegen deze partijen. Dus ook al zou ik het eens zijn met de standpunten, zou ik nog niet op ze stemmen.

Wat lief dat je t vraagt. Het was best een intense dag, veel indrukken, veel mogen / moeten doen ook al maar vooral heel leuk! :slight_smile:

8 likes

Wat doen jullie als je je miserabel en onrustig voelt?

Een Harry Potter luisterboek luisteren. :") En dan of een kopje thee drinken en rustig stil blijven zitten of even gaan lopen buiten.

1 like

@Daytona @chuckie Bedankt! Ik ben momenteel aan het werk, het biedt alleen niet superveel afleiding omdat het heel rustig is. Maar ik kijk inderdaad of ik een vriendin kan appen en vanavond kan ik wellicht een lekkere wandeling maken

@Monkeyslut haha, dat is precies wat ik nu doe, maar ik wil me gewoon niet zo hopeloos voelen.

2 likes

Uch mijn hele hoofd doet pijn en het trekt ook door naar mijn kaken enz. :tired_face: Ik heb dit vaker gehad en ik heb het echt steeds als ik een beetje verkouden lijk te worden. Pijnstillers doen ook bijna hun werk niet op zo’n moment.

Mogelijheid om heel even een stukje te gaan lopen (al is het een rondje door het gebouw ofzo)? Ik merk dat dat veel verlichting kan bieden soms.

1 like

Dat wordt een overplaatsing aanvragen voor Refoweb.
Om een of andere reden komt bij mij vaak de christenunie op 1 nr 1 uit als ik stemwijzers etc invul. :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha ik vind 1cm dan weer best wel weinig! Ik werk in de zorg en als ik bij mensen urine opvang doe ik er meestal ong. 3/4cm in denk ik? Nooit zo over nagedacht :joy:

2 likes

Misschien reageer ik inderdaad teveel vanuit onze standaarden. Ik vind het gewoon moeilijk om mij deze situatie in te beelden.

1 like

Komt het niet vanaf je kaken/kiezen?

weet je wat veel is, als je 24 uurs urine moet inleveren!! hahah. ik kreeg twee flessen mee.

3 likes