Haha plottwist over twee dagen zegt ze dat ze in haar buik waren verstopt.
Ik zou gister naar een concert gaan maar ik ben niet meer gegaan omdat ik het niet voor elkaar kreeg met reistijd enz maar ik baal zo… ik ontwijk al heel de dag alle video’s op internet, ik vind het zooo jammer dat ik niet ben gegaan
Staan er niet nog betere kaartjes op TicketSwap?
Ik had hier een paar weken geleden gevraagd of gossip girl nog leuk zou zijn om te kijken (jaren later). Drie keer ja made me do it.
Ennnn alle seizoenen af …
#teamJacob
Andere pil? Ik ben n keer geswitched en toen kregen ze ook n groeispurt. En piijnnn.
Misschien door het sporten? Dat je borstspieren steviger zijn geworden ofzo? Kan dat? Haha
Waarom heb ik deze mazzel niet
Ik zit dus thuis met een longontsteking omdat ik niet voldoende rust heb genomen bij m’n drie weken durende verkoudheid blijkbaar. Wat een horror. En het erge is dat ik me schuldig voel ook dat ik niet zoveel uitvoer.
Wachten op klusjes mannen arghhh.
Staat al tijden vast dat ze vandaag en morgen komen. Gisteren werd ik gebeld dat ze vandaag niet zouden komen en dat ze het zaterdag zouden doen. Door uitloop van vorige week. Nou dat was niet de afspraak en ik had al vrij genomen e.d. ze wilde wel iets van korting geven. (We hadden al 450 euro korting). Dus ik had gebluft 500 euro korting en anders zorg je dat je er bent. Nou ze ging wel wat regelen.
Klusjes man zou tussen half 8 en half 9 komen. Ik hoop heel erg dat hij komt anders word ik onredelijk boos. En dan mogen ze met een goede smoes en goede korting komen.
Edit: ze hebben meerdere mannen die dit werk doen, stuk of 6. Dus ze kunnen 6 trappen op een dag doen. Moeten maar met iemand anders regelen dat die pech heeft😋
Aah super kut! Ik had vorig jaar ook een longontsteking, echt vervelend was dat. Je moet je niet schuldig voelen en juist niks uitvoeren anders duurt het alleen maar langer. Beterschap!
Lief! Dankjewel!
Heb me voorgenomen vandaag niks te doen behalve serie kijken en dan morgen eventueel een uurtje aan mn onderzoek besteden in bed oid als het gaat.
Ik heb een nieuwe huisarts en de eerste afspraak zo is een borstencheck. Stel me echt aan, maar vind het toch een beetje ongemakkelijk. Geen zin in (ik weet dat hij waarschijnlijk dagelijks borsten ziet, maar toch)
Ben net bij de tandarts geweest! Heb een verdoving gekregen voor 1 gaatje, de andere twee konden gelukkig zonder.
Voor mijn gevoel zie ik eruit als een hamster, maar dat zal best wel meevallen.
Ik heb dit ook? Ik ben ook niets bijgekomen of zwanger maar toch knellen mijn BH’s.
Ik ook!?!
Ik ben begonnen met Sex Education maar die acteur die dat pestjong speelt doet me steeds aan rapper Sjors denken
Ik ben eindelijk weer aan het sporten en iedere keer is er wel iets.
Vandaag gaan ze de zaal opnieuw inrichten waardoor de helft van de toestellen niet-betaalde gebruiken zijn.
Ik moet straks 100 min boksles geven en vind het best spannend ofzo. Ik geef echt nooit boksen en is mega uit m’n comfortzone
Ja heb niet echt een mega lange w-up ingepland. Kan ik misschien nog wel doen. Het is een H4 klas!