Snap dat je je rot voelt nu!! Wat heeft je opa?
Het hoeft niet meteen slecht nieuws te zijn hè, probeer je niet meteen druk te maken
Neem tijd om uit te zieken en meld je ziek voor morgen. Vanavond niet meer werken maar rusten. Ziek is ziek! Als je zo doorgaat werk je je anders misschien wel een burn-out in (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, ik zou soms ook wat meer naar mezelf moeten luisteren)
Nvm
Wat is het toch treurig gesteld met de wereld eigenlijk he als je dit soort berichten leest. Sowieso dat een familie als The Kardashians zoveel faam heeft. Kan daar ook nog steeds met m’n pet niet bij.
Haha het zag er inderdaad een beetje treurig uit, maar het was zelfs gister en vanmiddag nog bal, dus ze zijn er nog wel fanatiek mee
Ik hoor gewoon aan het geschreeuw buiten dat ajax heeft gescoord denk ik?
Haha yep! Ik zit in de slaapkamer naast de woonkamer waar mijn vriend en zijn vrienden helemaal dol geworden zijn.
Ik heb ook best goeie lippen. Waarom ben ik niet rijk
Kriss Jenner is niet je moeder.
Pardon?!
Jwz
je following? (edit: ik ging dit opzoeken en deze vertaling slaat volgens mij nergens op haha)
M’n favo vertaalsite komt trouwens met constituency. https://context.reverso.net/vertaling/nederlands-engels/achterban
Haha ja yes ik hoop op nog meer! Wat een wedstrijd jongens!
Vast wel toch? Of iets van olie?
Ik heb rond half 7 gewoon avondeten op, pasta met verse groenten. Zat toen vol. En nu heb ik weer zo’n honger…
Tussendoor al 2 thee en 1 water op en een boterham… hoe dan?
Kijk jij Ajax nu?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Supporters
Kokosolie? Andere olie?
Wat is dat Voetbal?
Weet iemand (@Booklover jij misschien?) of je met een weekend vrij abonnement toeslagvrij reizen op het binnenlandse traject van de ICE international? Ik wil die trein namelijk morgenochtend nemen, maar weet niet of ik dan die toelslag moet betalen omdat mijn weekend abonnement dan dus niet geldig is.