Wat je even kwijt wilt #17

Nee, ik wist wel al dat het die niet was. Maar thanks voor het meedenken!

Als je iemand een privé bericht op Instagram stuurt, kan iemand anders dat dan zien? Komt dat in dat activiteiten overzicht ofzo? #omavraagt

Ik moet zo werken. Balen! En ik moet ook nog om 11 uur beginnen, wat een rot tijd. Heb ik wel vaker maar 99 van de 100 keer krijg ik dan den appje van mn collega “hooii alles loopt gesmeerd, kom maar om 12 uur” en daar hoopte ik vandaag dus zo hard op he. Niet meer doen dus.

Dag 4 van keelpijn, vandaag is het weer erger als gisteren echt vreselijk.
Zat om 10 uur al aan raketje, hielp maar 5 minuten :weary:

Ah top! Bedankt voor je antwoord!

2 likes

Ik krijg altijd een bericht met “Schorem wilt jou een bericht sturen” en dan kan ik toestaan of weigeren. Ik krijg dan wel het bericht te zien voordat ik toesta of weiger. Mocht ik het hebben weggeklikt perongeluk staat het nog altijd tussen mn verzoeken. Maar ja daar moet je dan wel opletten als ontvanger dat daar wat staat.

Ik heb het verkeerd gelezen #omaisnetwakker. Maar nee is een prive bericht niemand ziet jullie berichtjes

2 likes

Oh mensen waar ben ik nou weer beland

Ik ging even met m’n vriend naar iemand toe om een speciale vogel te bekijken

Komen we daar aan, is zn huis een of ander hondendorp echt wtf

En er zitten er nog een stuk of 20 in de tuin? Ze zijn niet te koop, hij houdt gewoon van honden. Ze zien er allemaal wel gezond en blij uit etc maar echt ik probeer om niet over m’n nek te gaan van de hondengeur

Alle honden slapen ook bij hem in bed zegt ie, hoe kan je slapen met 40 honden in bed. Zoveel vragen

46 likes

Wow… mag dit überhaupt?

Dit is toch echt zielig?? Hoe kan iemand alleen voor zoveel honden zorgen

Ook (bijna) allemaal hetzelfde ras zo te zien, dus denk een broodfokker :unamused::angry:

Edit: oh ik lees net pas dat 'ie ze niet verkoopt, hmm dan weet ik het niet. Ziet er alsnog wel shady uit

Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk… er is wel een heel grote tuin maar dan nog.

@MrJones Hij heeft iemand in dienst die 24/7 helpt om de honden te verzorgen. Ze is op een half uur tijd al 3 keer rond gegaan om de poep op te ruimen :sweat_smile:

Wel heftig hoor, ze zien er wel allemaal gezond uit en ze komen de hele tijd knuffelen bij hem etc en zie ook heel veel eten maar lijkt me echt totaal niet verantwoord. Weet niet of ik een melding moet maken oid :thinking: Al wordt daar hier sowieso niet veel mee gedaan helaas

1 like

Ja precies dat dacht ik dus ook, dan had ik zeker een klacht ingediend maar hij zegt nee dit zijn mijn kinderen (en hij kent ze allemaal bij naam haha wow)

Ben benieuwd naar de hondenbelasting die betaald moet worden.

Oké als dat moet natuurlijk.

Ik heb vandaag soort van weekend dus ik lig nog in bed. Maar moet om zes uur toch weer werken en om vier uur naar de huisarts om een gezwel van mijn nek af te laten hakken

Israël! Maar wel in een dorpje in the middle of nowhere. Hij roept ze bij naam en ze komen dan wel meteen. Echt zo raar dit allemaal?! Weet echt ff niet wat ik hiermee moet.

2 likes

Dit maakt het allemaal nog raarder :stuck_out_tongue:
Wat zei je vriend? Zou in deze situatie ook echt niet weten wat te doen. Zelfs al zijn de honden gezond, dit kan toch niet goed zijn, lijkt me.

YESSSS, ik begin vast met kwijlen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Ik heb net een kieswijzer ingevuld en de top 3 van partijen die mij bij passen, hou je vast, zijn:

1. SGP
  2. PVV
  3. 50+

Ik ga even in een hoekje huilen.

24 likes

Ik had voor de Provinciale Staten Denk op 1 en voor het waterschap 50 Plus :joy: (Beide partijen die ik niet eens zou overwegen)

Kun je je niet vinden in de standpunten van die partijen dan? Ik neem de stemwijzer altijd met een korrel zout maar er komen wel vaak partijen uit waarmee ik op één lijn zit