Wat je even kwijt wilt #17

Morgen naar Rome!
Iemand nog tips? :innocent:

1 like

Ik neem de uitslag inderdaad met een korrel zout, maar ik heb (zonder me erin te verdiepen) een afkeer tegen deze partijen. Dus ook al zou ik het eens zijn met de standpunten, zou ik nog niet op ze stemmen.

Wat lief dat je t vraagt. Het was best een intense dag, veel indrukken, veel mogen / moeten doen ook al maar vooral heel leuk! :slight_smile:

8 likes

Wat doen jullie als je je miserabel en onrustig voelt?

Een Harry Potter luisterboek luisteren. :") En dan of een kopje thee drinken en rustig stil blijven zitten of even gaan lopen buiten.

1 like

Het ondergaan en zwelgen in zelfmedelijden.

8 likes

@Daytona @chuckie Bedankt! Ik ben momenteel aan het werk, het biedt alleen niet superveel afleiding omdat het heel rustig is. Maar ik kijk inderdaad of ik een vriendin kan appen en vanavond kan ik wellicht een lekkere wandeling maken

@Monkeyslut haha, dat is precies wat ik nu doe, maar ik wil me gewoon niet zo hopeloos voelen.

2 likes

Haha snap ik. Ik heb altijd het gevoel dat ik me niet zo mag voelen, maar heb het idee dat dat averechts werkt. Wat ik vaak doe is iets lekkers eten, of iets leuks kopen voor mezelf, sporten, lekker douchen werkt ook wel.

1 like

Uch mijn hele hoofd doet pijn en het trekt ook door naar mijn kaken enz. :tired_face: Ik heb dit vaker gehad en ik heb het echt steeds als ik een beetje verkouden lijk te worden. Pijnstillers doen ook bijna hun werk niet op zo’n moment.

Mogelijheid om heel even een stukje te gaan lopen (al is het een rondje door het gebouw ofzo)? Ik merk dat dat veel verlichting kan bieden soms.

1 like

Dat wordt een overplaatsing aanvragen voor Refoweb.
Om een of andere reden komt bij mij vaak de christenunie op 1 nr 1 uit als ik stemwijzers etc invul. :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha ik vind 1cm dan weer best wel weinig! Ik werk in de zorg en als ik bij mensen urine opvang doe ik er meestal ong. 3/4cm in denk ik? Nooit zo over nagedacht :joy:

2 likes

Misschien reageer ik inderdaad teveel vanuit onze standaarden. Ik vind het gewoon moeilijk om mij deze situatie in te beelden.

1 like

Komt het niet vanaf je kaken/kiezen?

weet je wat veel is, als je 24 uurs urine moet inleveren!! hahah. ik kreeg twee flessen mee.

3 likes

Als mijn holtes zijn ontstoken in mijn hoofd dan trekt het ook naar mijn kaken. Pijnlijk is dat. Heb altijd het idee dat vrij weinig hiertegen helpt, maar ik probeer dan veel te stomen. Beterschap in ieder geval!

goede uitslag?

ja piesen in een maatbeker. Ik voelde me weer zwanger. (ben ik niet) heb toen meegedaan met moeders voor moeders. weken lang alle pies opvangen en in flessen. voor een goed doel, maar man wat ben je dat uiteindelijk zat!
(ok. zoveel mogelijk plas. hoefde niet onderweg.)

zekere voor het onzekere! duim voor een goede uitslag, of in ieder geval de reden van je klachten.

of werken in een lab… bloed poep pies… getver! maar blij dat ze er zijn!

1 like

Oogdruppels tegen de hooikoorts. Ik hoop dat het gaat helpen.

Huisarts zei dat ze het aan mij zag dat ik last had?
Oké. Vond ik even apart.

En ze kan mijn moedervlek weghalen, zit bij mijn bh bandje. Maar goed, dat is natuurlijk eng.

Voor het eerst in 2 jaar weer ongesteld (na zwangerschap)

En ik was even vergeten hoe kut dat ook alweer was. Wat een gedoe!