Als ze het maar laten hahah
Misgunnen is Mn grootste hobby, sorry.
Hele dag geen muziek gehoord (carnaval op t plein), tot ik naar bed wil. Men. Doe ff stil ofzo.
Nja, om 11 over 11 is het voorbij toch?
Vorige week voelde ik me een paar dagen niet lekker, dus om mijn sportschoolcredits op te maken ben ik dit weekend drie dagen achter elkaar gegaan (want ja, zonde van het geld anders) en ik lig nu helemaal verkreukeld in bed. Het doet al zeer als ik me omdraai, volgens mij is dit hoe de man flu voelt.
Net zo selfmade als haar lippen.
Ik kijk Topdokters en vind het echt heftig en indrukwekkend maar heb ook zo veel respect voor die mensen
Ik reageer lekker niet. Ik vind het zo stom dat mensen maar verwachten dat je direct of snel reageert omdat het technologisch mogelijk is. Ik heb vaak genoeg geen zin om te reageren en dan reageer ik gerust een week later. Dat vind ik ook prima van anderen. Raad het je echt aan!
Ik zou dan zeggen: leuk wat van je te horen maar ik ben heel moe nu dus reageer later/morgen even of kunnen we op een later moment even kletsen oid. Hoewel het niet altijd leuk is zo’n berichtje te krijgen of sturen snap ik het van vriendinnen vaak wel en andersom. Of nog makkelijker: gewoon niet reageren en pas wat sturen als het jou uit komt. Je bent niemand wat verplicht
@Tobvit sterkte! Echt een rotsituatie voor jullie.
Hopelijk knapt hij snel op!
Weet iemand hoe veilig zo’n VPN is? Wil wat bestellen bij de sephora op de site van de US, maar wordt telkens naar de Franse gestuurd
Heeft hier iemand ervaring met Valdispert? Welke kan ik het beste kopen?
Betaald is het prima, maar ik zou niet een gratis dienst gaan gebruiken eerlijk gezegd.
Zit er een voetballer bij Real die nacho heet? Ik ga stuk
Ik heb een tijdje die van expressvpn gebruikt, was prima. Geloof dat het de eerste maand gratis is, dus na je bestelling kun je het in principe weer opzeggen.
Oh No, wil je er over praten?
Dit denk ik ook altijd als ik kebab op heb.
Ik heb strakjes een afspraak in Helmond maar woon in Alkmaar. Echt geen zin om zo lang in de auto te zitten vandaag. Ik ga er wel wat van maken door lekkere koffie enzo te halen onderweg
Ik had afgelopen weekend een bruiloft en vond de jurk van de bruid niet zo mooi en toen dacht ik ‘niet mijn smaak, veel plezier ermee ’