Zag ze dat je last had van hooikoorts? Dat is toch niet raar.
Zoooo t wil echt niet vandaag. Totaal geen zin/puf/concentratie. Is het al 5 uur?
Ik moest straks zo lachen met mezelf. Ik ging mezelf scheren onder de douche, daar gebruik ik wel eens conditioner voor om de stugge haartjes wat zachter te maken. Ik ging nu dus mn schaamstreek scheren en lees op die fles: anti klit conditioner. En toen dacht ik âoh dan kan ik die beter niet down under smerenâ.
Love it dat mijn kapster niet over ât weer begint maar gelijk vraagt of ik Temptation Island nog heb gekeken
En ze is rond de 50 gok ik dus dat vind ik grappig haha
Jep.
Een van de redenen dat ik gisteren tegen iemand heb gezegd dat ik als met iemand anders had afgesproken, omdat ik gewoon moe was. Sommige mensen snappen dat niet en ik heb de energie dan niet om dat te zeggen.
Oh en dat mensen me niet leuk zouden vinden, kan ik soms ook moeiljjk van me af zetten, maar andere keren gaat dat weer beter.
Boeiend denk ik dan.
Precies dit!
En van sommmige mensen krijg je energie, waardoor het makkelijker is om ja te zeggen (of juist nee, omdat zij het snappen), maar van andere helemaal niet.
Ik heb ook nog geen trucje gevondenâŠ
Oh en dat âiets rustigs doenâ kost al veel energie. Iets rustigs doen is bij mij in mijn eentje, onder een deken, in stilte een boek lezen
Even het vervagen van teksten testen
Nou ja je kan dit ook gewoon aangeven? Is heel lastig maar ik zeg wel eens tegen vriendinnen dat ik echt even geen energie heb om samen te eten of graag wil slapen of zo, en als het vriendinnen zijn dan snappen ze dat denk ik wel?
Maar je kunt toch ook wel een keertje gewoon niet terug appen? Als het niet urgent is, hoef je toch ook niet direct te antwoorden? Dan app je uitgebreider terug als je wat meer energie hebt.
Het is een doordeweekse dag, Duitsland werkt en Limburg viert carnaval, dus Pollewop dacht: op naar de DM het zal er vast rustig zijn.
Volgens mij waren alle Limburgers die geen carnaval vierde in de DM. En in de Lidl. En in de Aldi. En in de Rewe.
Je had naar Nijmegen moeten gaan. Het was zo rustig mja oke er was ook niks open hahaha
Ik vier geen carnaval en ik was er niet
Het voelt wel een beetje alsof ik iets gemist heb of een beetje van de maatschappij af sta. Dit jaar voor het 8e jaar op rij (ofzo) geen carnaval gevierd en dat is toch best apart als je ergens woont waar alles 4,5 dag in het teken staat van carnaval. En buitenshuis is het best lastig om aan het feest te ontsnappen.
Nu ik dit typ hoor ik alweer de carnavalsmuziek van een feestzaal hier in de buurt. Ik woon niet eens in het centrum
Ik heb een 9,2 gehaald voor een toets waar ik echt mega zweet aanval van heb gehad
Ahh fijn!
Soms vraag ik me af hoe ik functioneer.
Ik open mân mail want ik moet een mailtje sturen. Ik zie twee nieuwe berichten, handel die af, en sluit tevreden mân mail weer.
Om het daarna weer te openen want ik moest verdorie een mailtje sturen ;ââ)
Niks open? Huhhh
Nja veel lunchtentjes waren dicht . Althans in de stikkehezel straat.
Demain is permanent dicht kom ik net achter
Hier het zelfde. Vrijdag 2 keer pc afgesloten om 2keer weer op te starten omdat, ik elke keer weer wat vergat.
Om er maandag achter te komen dat ik als nog wat vergeten was.