Wat je even kwijt wilt #17

Pfff… Sinds ik voor mezelf heb besloten dat ik niet meer wil werken in mijn huidige branche kost het werken me zoooveel moeite en energie. Ben elke dag zo moe, niet normaal. Ik ben al bezig om iets nieuws te zoeken dmv een loopbaancoach dus ik kan ook niet veel meer aan doen dan maar gewoon werken en veel rusten tussendoor. Maar het valt me wel zwaar zeg… :worried::worried:

Is het mogelijk om tijdelijk minder te werken of bijvoorbeeld 1 middag of 1 dag in de twee weken vrij te nemen?

Ohhh oke. Toch gek aangezien er niet echt carnaval gevierd wordt.

Bij demain kwam ik echt nooit, ongezellige plek vind ik dat!

1 like

Ja zou misschien wel kunnen, maar mijn collega’s weten nog niet dat ik weg ga/wil. Wil het eigenlijk eerst voor mezelf allemaal op een rijtje hebben voordat ik het iedereen vertel. Ik maak wel zelf de planning op mijn werk, dus wat dat betreft kan ik er gelukkig zelf wel een beetje rekening mee houden dat ik mezelf niet al te veel uren geef. Lief dat je meedenkt! :slight_smile:

1 like

ik vraag mijn broertje of we samen naar de bios gaan,want hem hem lang niet gezien
hij reageert met ‘haha’

wat is dit

9 likes

Mijn vriend en ik waren onder andere naar de markt en toen kregen we ruzie over iets stoms. Dus toen ben ik heel kinderachtig naar huis gegaan. Alleen ik wilde heel graag snippers van de markt, maar nu had ik die niet.
Later kwam mijn vriend thuis en toen had hij alsnog snippers voor mij gekocht hehehe.

15 likes

Er piept al meer dan 3 uur iets onophoudelijk hier in de buurt. Iemand gaat thuiskomen na de carnaval met waterschade door een openstaande vriezer denk ik
Geen idee waar het precies vandaan komt maar zo irritant

1 like

Ja hoor op de dagen dat ik tijd en een doel heb om een heel stuk te fietsen word het slecht weer. Het is alleen mooi weer als ik de hele dag moet werken.

Toen ik zojuist Neusspray kocht keek de verkoopster me onderzoekend aan, die denkt natuurlijk “Ah weer een met een trosje aambeien”.

38 likes

Shit, mn oortjes en mn ereader allebei vergeten :sob:

He’s a keeper

1 like

Oké, ik ga even een tekst schrijven waar ik al de hele tijd tegenop zie. Het is maar een korte tekst, dus hopelijk heb ik hem snel af. Het doel is voor 7 uur een conceptversie af te hebben!

2 likes

Ik moet dit echt gewoon kwijt. Ik heb al jaren geleden een jongen/man ontmoet die in Milaan woont en werkt. Hij werkt dan voor die fashion week (ik heb totaal geen verstand van kleding in dat opzicht). Hij werkt dan achter de schermen en loopt ook soms zelf als model mee. Hij heeft altijd echt hele achterlijke kapsels en mijn beste vriend en ik gaan daar altijd zo stuk om. Het is ook zo bizar, het gaat van een ananas naar een octopus en etc. Hij nodigde mij uit in Milaan voor de fashionweek. Hij zit dan in die organisatie enzo. Nouja wat in godsnaam heb ik daar te zoeken?! Idd helemaal niks. Niemand begrijpt ook wat hij toch met mij heeft, en ik zelf ook niet. Ik blijf hard lachen om zijn kapsels. Ik wil geen Instagram en daarom maakt hij dan zelf korte video’s (hij reist ook heel veel) waar hij is en hij noemt dan mijn naam , wat ik heel schattig vind. Maar ik begrijp na al, inmiddels bijna 2 jaar geleden ,er nog steeds niks van. Zo heb ik net een video ontvangen waarin hij op bezoek was bij zijn broers en liet hij zijn 2 broers zien. Hij is zo vriendelijk en lief dat je ook niks er van kan zeggen maar ja, ik moet misschien toch maar een keer vragen wat hij toch bedoelt met dit alles. En dat haaaaar wat is dat.

10 likes

Kom ik er op het station achter dat mijn band plat is, kan ik naar huis lopen meh

Dumpen

23 likes

Hoe zouden jullie ‘achterban’ in het Engels vertalen? Als in ‘communicatie met de achterban’?

Communication with behindban

Ik moet echt stoppen met steenkool vertalen. Maar ik hou er van.

43 likes

Hier heb ik wat aan! :rofl::stuck_out_tongue:

1 like

Haha zeg dat tegen het feestpaleis voor de Waag waarvan de muziek al het hele weekend m’n nachtdienst-overdagnachtrust verstoort :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was vroeger atijd hyena voor die snoep. En dam at ik er 2 ofzo en dan kon mn moeder de rest weg gooien.

1 like