Ik wil de tijd even stopzetten aub (of 5 jaar teruggaan kan ook). De eerste verloving en de eerste zwangerschapsaankondiging onder mijn vrienden en mijn lichaam heeft na een dag carnaval twee dagen moeten herstellen. Ik heb even geen zin in ouder worden.
Mijn favoriete sims gezin heeft een drieling gekregen en nu is het helemaal niet meer leuk om te spelen omdat die peuters zoveel werk zijn
In het zwembad verzuipen?
Mijn ouders belde net dat mijn opa in het ziekenhuis ligt. 4 weken geleden belde ze voor hetzelfde, maar dan om te zeggen dat mijn oma in het ziekenhuis lag. “Het is niet zo erg”, nee dat zeiden ze bij oma ook en nu is ze er niet meer
Ik voel me echt kut nu.
Dat wou ik even kwijt
Wat een kut nieuws! Heel veel sterkte!
Een like voor steun! Sterkte!
Haha oh ik dacht dat alleen in het weekend was! (En alsnog vind ik het een beetje een trieste bedoening haha, sorry)
Edit: oh wacht dat zeg je ook
Snap dat je je rot voelt nu!! Wat heeft je opa?
Het hoeft niet meteen slecht nieuws te zijn hè, probeer je niet meteen druk te maken
Neem tijd om uit te zieken en meld je ziek voor morgen. Vanavond niet meer werken maar rusten. Ziek is ziek! Als je zo doorgaat werk je je anders misschien wel een burn-out in (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, ik zou soms ook wat meer naar mezelf moeten luisteren)
Nvm
Wat is het toch treurig gesteld met de wereld eigenlijk he als je dit soort berichten leest. Sowieso dat een familie als The Kardashians zoveel faam heeft. Kan daar ook nog steeds met m’n pet niet bij.
Haha het zag er inderdaad een beetje treurig uit, maar het was zelfs gister en vanmiddag nog bal, dus ze zijn er nog wel fanatiek mee
Ik hoor gewoon aan het geschreeuw buiten dat ajax heeft gescoord denk ik?
Haha yep! Ik zit in de slaapkamer naast de woonkamer waar mijn vriend en zijn vrienden helemaal dol geworden zijn.
Ik heb ook best goeie lippen. Waarom ben ik niet rijk
Kriss Jenner is niet je moeder.
Pardon?!
Jwz
je following? (edit: ik ging dit opzoeken en deze vertaling slaat volgens mij nergens op haha)
M’n favo vertaalsite komt trouwens met constituency. https://context.reverso.net/vertaling/nederlands-engels/achterban
Haha ja yes ik hoop op nog meer! Wat een wedstrijd jongens!