Vast wel toch? Of iets van olie?
Ik heb rond half 7 gewoon avondeten op, pasta met verse groenten. Zat toen vol. En nu heb ik weer zoān hongerā¦
Tussendoor al 2 thee en 1 water op en een boterham⦠hoe dan?
Kijk jij Ajax nu?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Supporters
Kokosolie? Andere olie?
Wat is dat Voetbal?
Weet iemand (@Booklover jij misschien?) of je met een weekend vrij abonnement toeslagvrij reizen op het binnenlandse traject van de ICE international? Ik wil die trein namelijk morgenochtend nemen, maar weet niet of ik dan die toelslag moet betalen omdat mijn weekend abonnement dan dus niet geldig is.
Als ze het maar laten hahah
Misgunnen is Mn grootste hobby, sorry.
Hele dag geen muziek gehoord (carnaval op t plein), tot ik naar bed wil. Men. Doe ff stil ofzo.
Nja, om 11 over 11 is het voorbij toch?
Vorige week voelde ik me een paar dagen niet lekker, dus om mijn sportschoolcredits op te maken ben ik dit weekend drie dagen achter elkaar gegaan (want ja, zonde van het geld anders) en ik lig nu helemaal verkreukeld in bed. Het doet al zeer als ik me omdraai, volgens mij is dit hoe de man flu voelt.
Net zo selfmade als haar lippen.
Ik kijk Topdokters en vind het echt heftig en indrukwekkend maar heb ook zo veel respect voor die mensen
Ik reageer lekker niet. Ik vind het zo stom dat mensen maar verwachten dat je direct of snel reageert omdat het technologisch mogelijk is. Ik heb vaak genoeg geen zin om te reageren en dan reageer ik gerust een week later. Dat vind ik ook prima van anderen. Raad het je echt aan!
Ik zou dan zeggen: leuk wat van je te horen maar ik ben heel moe nu dus reageer later/morgen even of kunnen we op een later moment even kletsen oid. Hoewel het niet altijd leuk is zoān berichtje te krijgen of sturen snap ik het van vriendinnen vaak wel en andersom. Of nog makkelijker: gewoon niet reageren en pas wat sturen als het jou uit komt. Je bent niemand wat verplicht
@Tobvit sterkte! Echt een rotsituatie voor jullie.
Hopelijk knapt hij snel op!
Weet iemand hoe veilig zoān VPN is? Wil wat bestellen bij de sephora op de site van de US, maar wordt telkens naar de Franse gestuurd
Heeft hier iemand ervaring met Valdispert? Welke kan ik het beste kopen?