Wat je even kwijt wilt #17

Oeh dat is eventueel nog iets!

1 like

Lekker pauze houden in een stille ruimte omdat iedereen moe is. En je darmen zoiets hebben van ā€œLAAT GODVERDOMME EEN KEIHARDE SCHEETā€

7 likes

Zo herkenbaar!

Jup.

Ben nu in een ruimte waar alleen ik kom een concert aan het geven

2 likes

Haha, ik had het weleens om half 8 (in de ochtend ja) op stage en dan kreeg ik ook echt de meest stomme reacties. Ja, nou, als ik daar zin in heb om die tijd, dan heb ik daar zin in. :joy: (Late reactie, ik weet het).

1 like

Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd (kan ook pas vanaf morgen weer, ik moet ergens op wachten) en ga straks mcdonalds halen. Heeerlijk

3 likes

Nou ja, het gebeurde (overkwam) je natuurlijk niet, want je was er zelf bij, al kan ik me best voorstellen dat je grenzen vervagen door alcohol en in the heat of the moment. Degene die zijn vriendin bedrogen heeft zit absoluut fout(er dan jij), maar ik vind niet dat jou geen enkele blaam treft, want als ik het goed begrijp, wist je wel degelijk dat hij samenwoonde (zo niet, excuses!).

Anyway, ik hoop dat je je snel beter voelt en sterkte met de situatie, want het blijft hoe dan ook heel vervelend allemaal, voor alle partijen.

19 likes

Snap ik. Helaas kun je er nu niks meer aan veranderen, dus ik zou zeggen: probeer het, hoe lastig ook, achter je te laten en onthoud dit gevoel voor als je nog eens in zo’n situatie dreigt te komen, zodat je het dan niet uit de hand laat lopen.
Ik hoop inderdaad ook voor degenen in de relatie dat ze hier snel uitkomen (of de beslissing nu vergeven en doorgaan wordt of uit elkaar gaan)!

1 like

Ik vind haribo dragibus echt heerlijk.

1 like

Ik ga zo sushi eten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Zelf net verse soep gemaakt voor het eerst (omg mag) en het is lekkerrrrrrrr, ben trots. En bijna 27.

11 likes

Mijn vriend en ik hebben een gedeelde Google calendar, dus als we iets plannen zetten we dat erin zodat we altijd van elkaar kunnen zien wat we voor afspraken hebben. Misschien ook iets voor jullie? Hopelijk heb je het nog op tijd gered :blush:

Ik vind het lastig om me ergens bij aan te sluiten want de grootste zorgen aan mijn kop zijn een bijbaantje vinden en een plek om te wonen vanaf juni. Dus bijna al mijn energie, tijd, frustratie gaat daarnaartoe, naast stage. Maar dat wennen herken ik heel erg, het is nu een maandje sinds ik ben aangekomen en nu pas is het wat rustiger aan het worden in mijn hoofd merk ik

Ohhh dat is best wel slim! Ik was 2 minuten te laat maar werd gelukkig alsnog geholpen. Vriend had gezegd dat ik er half 1 zou zijn… maar dat werd half 5 :speak_no_evil:

1 like

Neeee haha nu heb ik de komende dagen weer dat liedje van tante Soesa in mijn hoofd :face_with_symbols_over_mouth:
Wel een grappige gedachte, beterschap ook!

2 likes

Ik word echt gestoord van al die energieleveranciers die de hele tijd bellen of langskomen. De volgende keer doe ik gewoon niet open ook al zien ze me staan.

Net als Pippi Langkous. Ik was vroeger altijd zo jaloers op dat vliegende bed.
Beterschap trouwens!

2 likes

Ik heb 2 vragen:

ik heb afgelopen vrijdag een tajine gemaakt en het restje in de koelkast gezet, heb dit zojuist verorberd (rook + smaakte nog goed :drooling_face:), maar opeens denk ik shit is dat niet te lang bewaren? i.e. 5 dagen dus?

• ja te lang, morgen aan de skijterij
  • nee kan best

0 stemmers

ook ben ik begonnen met sporten, ik doe nu een shirtje of strak hemdje zonder BH aan in de gym, ā€œkan datā€?

• ja
  • nee, misschien beter om nog een (sport?)BH aan te doen

0 stemmers

Over een hemdje/T-shirtje zonder bh: het kan wat mij betreft prima wat betreft je omgeving, maar het lijkt mij bij sporten zelf prettiger als je borsten zo ā€˜vast’ mogelijk zitten en dat gaat het best met een (sport-)bh.

3 likes

Tuurlijk. Free the boobs. Tenzij ze pijn gaan doen oid door training, dan kan een topje wel helpen.

2 likes