Wat je even kwijt wilt #17

Betaald is het prima, maar ik zou niet een gratis dienst gaan gebruiken eerlijk gezegd.

1 like

Valdispert rust extra sterk werkt voor mij heel fijn. Geen gekke bijwerkingen, wordt er minder angstig en onrustig van.

1 like

Zit er een voetballer bij Real die nacho heet? Ik ga stuk

4 likes

Ik heb een tijdje die van expressvpn gebruikt, was prima. Geloof dat het de eerste maand gratis is, dus na je bestelling kun je het in principe weer opzeggen.

1 like

Oh No, wil je er over praten?

Dit denk ik ook altijd als ik kebab op heb.

25 likes

Ik heb strakjes een afspraak in Helmond maar woon in Alkmaar. Echt geen zin om zo lang in de auto te zitten vandaag. Ik ga er wel wat van maken door lekkere koffie enzo te halen onderweg

1 like

Ik had afgelopen weekend een bruiloft en vond de jurk van de bruid niet zo mooi en toen dacht ik ā€˜niet mijn smaak, veel plezier ermee :slightly_smiling_face:’

5 likes

Fijn, soms moet je echt voor jezelf kiezen. En beterschap natuurlijk, pas weer gaan werken als je je echt weer beter voelt. En ook uitkijken met toch thuis nog werken als je ziek bent want eigenlijk rust je dan nog niet echt goed uit… (wederom, ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is…)

1 like

Ik ga zo maar eens ontbijten met een chocoladebroodje :relaxed:

3 likes

Waarom zou je werk doen als je ziek bent ?

1 like

Godsamme. Kom op het station, rijdt mn trein niet.

Op het ontbijt nieuws gaat het over R. Kelly en die klootzak blijft alles glashard ontkennen. :roll_eyes::expressionless:

Had je anders verwacht?

Mijn metro zat stampvol, dus ik heb gewacht op de volgende, die ook stampvol zat. Nu heb ik mijn trein gemist, maar ik heb er vrede mee, want ademruimte in de metro <3

Dit soort momenten doen me altijd wensen dat ik een baan in mijn woonplaats heb. Ik zeg elke werkdag dat ik nu echt ga solliciteren op andere banen, maar het moet eens for real gebeuren.

3 likes

Ik hen geen zin om te werken. Ik wil liever even allemaal leuke dingen doen.

1 like

Hij had zichzelf ook aangegeven dus ik vind het wel wat vreemd. Iig mag hij hier echt niet onderuit komen vieze smeerlap.

Gefeliciteerd🄳. Ga je nog wat leuks doen vandaag?

1 like

@Honey Gefeliciteerd!

Ben het volledig met je eens hoor, maar zo ziek als die man is verwacht ik niet dat hij ooit maar iets toe gaat geven

1 like