‘Matthijs van Nieuwkerk gaat College Tour presenteren’ - https://nos.nl/l/2274716
Oh help.
Ah gosh. Zit op de trein te wachten en een kindje wijst naar de over kant en vraagt aan zn moeder “Mama gaan de mensen aan de over kant dan naar Belgie?”
Snoezig
(Fiy ik woon in Gelderland dus er gaat hier in de buurt niks naar Belgie)
Ugh… Dat programma ga ik dus niet meer kijken.
Top, dan hoef ik niet meer te balen dat ik nooit bij die opnames kan zijn.
Ik moet over een half uur werken en lig nog in bed. Heerlijk
Mijn stem valt steeds weg.
Ik heb een baan waarbij ik de hele dag spreekuur doe. Dit wordt wat vandaag.
In Dokter Rossi modus gaan.
Ik ben net verhuisd maar voel me nog mega ongemakkelijk bij mijn nieuwe huisgenoten. Kan iemand me vertellen hoe lang dit blijft? Haha
Nee he
Ik mis echt m’n sjaarschjaren van drie keer per week borrelen, honderden berichten per dag van mn jaarclub en alle drama. Nu is alles zo burgerlijk en gebeurt er nooit meer iets. Niet dat ik nu een spannend leven heb met m’n afstuderen en een relatie maar mis echt hoe het was.
De laatste paar dagen droom ik zooo veel en onthoud ik ook echt alles en dat is zo verwarrend. Ben al de hele dag in de veronderstelling dat mijn date nog met mij wil carnavallen deze week en dat we samen verkleed gaan als een SIM-kaart. Ben ik even blij dat het niet echt is.
Zo blij! Ik ben over de snelweg gereden naar een potentiële nieuwe sportieve activiteit om te kijken of dat me überhaupt ging lukken om zelf te rijden en het ging gewoon goed
En dan kan je nagaan dat ze die tijdens het vegen weer vinden en gewoon terug in het schap leggen
Ik werk vandaag in Schijndel!! Lekker rustig. Ik hoop dat ik goed ga scoren
Ps als iemand wil meeten, leuk!!
Helemaal weer gezond bezig en goed ontbeten. Komt mn collega met taart… achja ik leef voor taart
Ik ben al 3 dagen ziekjes en niet buiten geweest en nu komen echt de muren op mij af. Al zijn het wel psychedelische muren omdat ik te veel heb geslapen en te weinig heb gedronken, dus alles ziet er met koppijn enigszins scheef en verbogen uit :’)
Hele week gedacht collega is binnenkort jarig niet veegeten. Komt hij vandaag met taart zeg ik " Heb je die mee omdat ajax heeft gewonnen?"
Ik kan dit niet dit verjaardag gedoe
Och ik begrijp je zo erg! Had ook erg het gevoel dat het aan mij lag maar inmiddels weet ik wel beter. Hoevaak ik wel niet tegen W gezegd heb dat ie gewoon moet gaan praten!
Ik zal je geen ongevraagde adviezen geven of zeggen dat het wel goed komt want daar werd ikzelf doodmoe van. Maar je krijgt wel een knuffel van me en als je vragen hebt of even je ei kwijt wilt mag je me altijd even een berichtje sturen