Wat je even kwijt wilt #17

Yotube wil schijnbaar dat ik broeken aan me laars ga DIYEN? :laughing: Wel knap gedaan.

4 likes

En als youtube dat vraagt dan doe je dat gewoon. Ik zie de foto’s graag tegemoet

4 likes

Ik vind het een naaistreek van ze want ik heb niet eens zo’n machine en een goede kont om zo’n broek te vullen. :woman_cartwheeling:

1 like

Ik had in groep 4 een mini rol, maar wel een stukje solo zingen. Dat herinner ik me ook nog. De rest van die musical totaal niet en de titel ook niet. Dit is 23 jaar geleden.

Pun intendend? :joy:

4 likes

Ik moet 50 minuten in de trein en heb mn Nintendo Switch mee, maar durf hem niet te gebruiken omdat mensen me dan zo aankijken. Irriteer me echt aan mezelf

Ik zie hem ook niet meer!

Huh bij mij issie ook weg

Topic is op verzoek van de opener weer verwijderd.

Huh dat ging toch om dat andere topic?

Zondag heeft mijn schoonmoeder zo iets vervelends gezegd. Ze vroeg aan een vriendin van mij waarom “naam van mijn vriend” 5 jaar geleden niets met haar was begonnen want dat was zoveel leuker geweest. En nu voel ik me kut omdat ze mij blijkbaar niet leuk vind? :woman_shrugging:

2 likes

Zooo die is bijdehand. Natuurlijk voel je je kut! Ik zou ook zeker bij haar aangeven dat je dit niet waardeert en dat ze zoiets gewoon niet kan zeggen.
Ik word er zelf gewoon boos van.

1 like

Ik vraag me af hoe het eraan toe gaat als mensen thuiswerken. Ik werk deze week thuis en ik ben me, als ik thuiswerk, er extra van bewust als ik even een kwartiertje niet/nauwelijks productief ben. Terwijl ik lees ook vaak dat er mensen zijn die op de achtergrond series kijken.

3 likes

excuses voor de verwarring. ik las te snel en ging er van uit dat het ging om dat andere topic dat even daar ontstond. dat het andere yt-topic niet zichtbaar is heeft een andere oorzaak. daar zijn we nu mee bezig.

3 likes

Regenpak?

Kun je geen droge kleding meenemen en je jas daar gewoon over een verwarming hangen?

1 like

Een medewerker op m’n werk (ik werk met doelgroep met beperkingen) zei net tegen me: ik hoop dat je nog heel lang hier blijft. M’n hart :sob::heart:

18 likes

Ja, dit heb ik ook heel erg. Ik voel me dan altijd meteen zo opgelaten en schuldig, alsof ze me door mijn laptop heen kunnen bekijken haha. Terwijl ik op het werk ook wel eens even niks zit te doen, maar daar boeit het me niet zo (terwijl ze me daar natuurlijk juist wel kunnen controleren :thinking:).

2 likes

Wat goed, succes!

1 like

Sterkte en succes. Goed dat je actie hebt ondernomen!

1 like