Wat je even kwijt wilt #17

Oh wauw… iemand die Hotter than my daughter kijkt? Ik oordeel niet zo snel, maar OMG!

5 likes

:joy: :joy:

1 like

Nee niet uit B, maar de grotere plaats met een E daar in de buurt! Kom jij ook uit die richting?

1 like

Poe wat een dag, maar wat is het fijn om weer moe te zijn van heel hard werken

2 likes

Ik kom wel uit B. Woon nu bij Amsterdam trouwens en ga wel even zorgen dat familie binnenkort ook haantje pik meenemen voor me, vet lekker. Was een beetje vergeten dat het bestond haha.

Die heb ik al gegeven (zelfde gezin)! :smile: Ik geef sowieso altijd een boek en een ander cadeau.

Oké! Ben vroeger wel regelmatig in B geweest. En jaa :heart_eyes: Sommige bakkers in E verkopen ze ook maar die uit B zijn echt de lekkerste

1 like

Als iemand aan het typen is, staat er onderaan de pagina ‘x beantwoord…’, dat moet toch beantwoordt zijn?

7 likes

Voor kinderboeken heb ik sowieso altijd wel inspiratie (ik lees zelf ook graag, dus ik wil dat wat stimuleren, haha), maar ik was nog op zoek naar m’n 2e cadeau, dat dus geen boek is. Maar ik ben er ondertussen uit! Ik ga een houten loopwagen geven met blokken in. Dank je wel om mee te denken!

2 likes

Ja wel even delen met ons dan welke het is! :wine_glass:

2 likes

Die witte wijn van de hema van 3 euro is als beste beoordeeld.

2 likes

Mijn vriend is vanavond niet thuis en ik had me helemaal verheugd op een avond simsen of netflixen oid. Hij is nu twee uur weg en ik heb nergens zin in, ik verveel me kapot. Ben gewoon geneigd om uit verveling al naar bed te gaan.

1 like

Haha jaaa wauw, ik heb zelfs teruggespoeld om te checken of ik het wel goed had gehoord!

Ah lieverd! Ik ben zooo trots op je :heart::heart::heart::heart:

1 like

Haha bummer!
Boeken zijn altijd leuk om te geven en te krijgen.

1 like

Die van Little Dutch?

Ik ben altijd zo overprikkeld als ik thuis kom van werk/sporten. Moet echt snel een appartement vinden want mijn ouders zijn echt te sociaal voor mij

1 like

Ik zit even vol in mijn angststoornis vandaag… veel paniek en piekermomenten gehad.

Ik merk dat iedereen om mij heen heel rationeel denkt en nooit ergens zich druk om maakt.
En dan kom ik; makkelijk te beïnvloeden, open-minded en zwaar doemdenken ( stel dat, wat als)

Ik wil zo graag normaal zijn :persevere:

3 likes

Overwegen? Ik zou het nu in de groepsapp bespreken.

6 likes

Vandaag was echt gezellig, met een vriendin afgesproken en met een collega.

Toen ging het op een gegeven moment over mn jeugd en daarna over ziek zijn en ik kan er prima over praten. Tot ik dan alleen in bed lig, dan komt alles weer ff hard aan… en dan heb ik ff behoefte aan er niet mee bezig willen zijn en knuffelen met iemand ofzo…

Dan komt het opeens zo BAM aan.
Zeker als het dan over controle gaat binnenkort, waar ik zo bang voor ben. Lig nu gewoon te huilen sinds lang, hrt ging zo goed.