Wat je even kwijt wilt #17

Dat klinkt echt super vervelend, hopelijk gaat het morgen wat beter met je. Voor mij helpt het om af en toe dit artikel te lezen en dan met name het stukje over wat een paniekaanval precies is. Ik weet na 13 jaar geloof ik alles over paniekaanvallen en gek genoeg werkt het dan toch om af en toe opnieuw te lezen waarom we ze eigenlijk krijgen.

Als je van jezelf weet dat het bij jou averechts werkt moet je het vooral niet lezen hoor, dat kun je zelf natuurlijk het beste inschatten

1 like

Ah lieve donny. Ik herken het zo :heart: knuffel

2 likes

Ik denk dat de mensen om je heen goed zijn in verbergen dat ze zich ergens druk om maken…

Vandaag is het even kut, maar morgen is er weer een dag en voel je je vast een stuk beter :two_hearts:

1 like

Zijn de vegetarische of vegan maaltijden op intercontinentale vluchten van KLM een beetje te doen? Wat kreeg je dan?

Of desnoods nog no problama. Maar wat zij ervan hebben gebrouwen bekt echt absoluut niet.

12 likes

Nee, van Classic World, zelfde principe, maar fellere kleurtjes :stuck_out_tongue:.

Hè bah… ik weet niet wat voor ziekte je hebt/had maar het is zwaar kut als je aan iets herinnerd wordt wat veel pijn doet/angst geeft

Wat ik heb geleerd is dat afleiding zoeken wel goed helpt. Waardoor je je verdriet even doorbreekt en het in een ander perspectief gaat ziet :heart:

1 like

O dankjewel! Ik ga hem zeker lezen!

1 like

Ga stuk om blamages :joy:

3 likes

Het lijkt wel alsof anderen mensen er mee om kunnen gaan.
Ik verstijf, klap dicht en kom nergens meer aan toe…

Vind het zo knap als mensen gewoon door kunnen gaan dan

Jep.
Klopt ook wel, vandaar dat het vanmiddag prima ging. Nu in bed, zonder afleiding gaat moeilijker…

Zometeen maar ff serie of lezen.

1 like

Hoop dat je je straks weer beter voelt :kissing_heart:

1 like

Ja prima! Bij mijn ochtendvlucht kreeg ik omelet met een broodje, een karamel zeezout chocomousse en fruit als maaltijd. De snack was een soort wrap met pompoen, bloemkool, komijn en curry. Die laatste was echt lekker.
Bij mijn nachtvlucht kreeg ik pasta met pesto, cherrytomaatjes, spinazie en pijnboompitjes. En dan ‘s morgens een ontbijtje met een belegd broodje, jam, scones, yoghurt en fruit!
Ik had wel van tevoren aangegeven dat ik graag vega wilde eten.

2 likes

Haha grappig ik kom uit B. en woon nu in E.

1 like

@Bunnyslippers Volgens mij serveert KLM nu standaard een vega maaltijd. Als je van te voren aangeeft vega te willen krijg je alleen als eerste eten. Maar het is dezelfde maaltijd als iedereen krijgt. En prima lekker eten. Vegan heb ik geen ervaring mee. Wij kregen wel steeds iets met kaas dus zal niet te vergelijken zijn.

2 likes

Hmm, klinkt goed. Ik haat alleen pasta pesto haha, dus twijfel nog even.

Oh wat toevallig! Ben je in E of B naar de middelbare school gegaan?

Ugh.

Ik heb een bestelling bij Zalando klaarstaan (ja ja, in de winkel kopen is beter voor het milieu, maar ik ben dik en wil ook leuke kleren), maar het gevaar als ik alles hou is dat het me 400 euro kost. Mehhh. Straks is alles leuk haha.

Even kritisch kijken.

B! Woon sinds 4 jaar in E.

O wat goed! Dus hoef het eigenlijk misschien niet eens door te geven.