Die heb ik ook gedaan! Binnenkort maar eens opzoek naar de dvd
Ik moet voor het eerst op zoek naar een cadeau voor een jongetje en ik heb echt een hekel aan genderstereotypen bevestigen in het speelgoed dat je geeft (ik geef al vaak cadeautjes aan een meisje), maar ik betrap mezelf erop dat ik nu ook echt veel meer aan het kijken ben naar de auto’s en de treinen .
Denk niet dat iedereen door heeft wat er gaande is en dat men het topic miste?
Ik cringe echt zo hard om mijn facebook herinneringen. Vandaag bijvoorbeeld staat er bij 8 jaar geleden: Was gezellig!! Om 04.00.
Kind, niemand weet wat je aan het doen was en niemand boeit het en de enige reden waarom je het op facebook zette was om cool te doen en iedereen te laten zien dat je om 4 uur 's nachts nog wakker was. Echt why.
Ik plaatste net mijn fiets in de fietsenstalling op het station en toen stootte ik de zijkant van mijn hoofd keihard tegen een ijzeren staaf van het fietsenrek, dat doet zeer
Ik ben op zoek naar een klein juwelendoosje om mee te nemen op reis. Het moet dus goed sluiten en niet groter zijn dan max 10x10. Echter zijn de doosjes die ik kan vinden groter dan dit. Heeft iemand tips?
Wat wil je erin doen? Moet het ook mooi zijn? Anders kan je misschien zo’n klein doosje voor medicijnen gebruiken, hebben ze ook in mini formaat normaal gezien
Ali express heeft handige tasjes. Gewoon zoeken op travel jewerly bag ofzo
Ik verveelde me vanmiddag dus heb voor de 73e keer Pretty Woman gekeken
Aaargh. M’n vriend maakt afspraken voor mij op m’n vrije dag. Ik vergeet dat. Nu moet ik haasten om daar te komen, maar fucking druk op de weg. Moet er binnen 13 min zijn. Ik hoop oprecht dat ik t ga halen
Oeh dat is eventueel nog iets!
Lekker pauze houden in een stille ruimte omdat iedereen moe is. En je darmen zoiets hebben van “LAAT GODVERDOMME EEN KEIHARDE SCHEET”
Zo herkenbaar!
Jup.
Ben nu in een ruimte waar alleen ik kom een concert aan het geven
Haha, ik had het weleens om half 8 (in de ochtend ja) op stage en dan kreeg ik ook echt de meest stomme reacties. Ja, nou, als ik daar zin in heb om die tijd, dan heb ik daar zin in. (Late reactie, ik weet het).
Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd (kan ook pas vanaf morgen weer, ik moet ergens op wachten) en ga straks mcdonalds halen. Heeerlijk
Nou ja, het gebeurde (overkwam) je natuurlijk niet, want je was er zelf bij, al kan ik me best voorstellen dat je grenzen vervagen door alcohol en in the heat of the moment. Degene die zijn vriendin bedrogen heeft zit absoluut fout(er dan jij), maar ik vind niet dat jou geen enkele blaam treft, want als ik het goed begrijp, wist je wel degelijk dat hij samenwoonde (zo niet, excuses!).
Anyway, ik hoop dat je je snel beter voelt en sterkte met de situatie, want het blijft hoe dan ook heel vervelend allemaal, voor alle partijen.
Snap ik. Helaas kun je er nu niks meer aan veranderen, dus ik zou zeggen: probeer het, hoe lastig ook, achter je te laten en onthoud dit gevoel voor als je nog eens in zo’n situatie dreigt te komen, zodat je het dan niet uit de hand laat lopen.
Ik hoop inderdaad ook voor degenen in de relatie dat ze hier snel uitkomen (of de beslissing nu vergeven en doorgaan wordt of uit elkaar gaan)!
Ik vind haribo dragibus echt heerlijk.
Ik ga zo sushi eten