Wat je even kwijt wilt #17

Het even van me afgeschreven en nu ben ik weer rustiger.
Ga mijn boek verder lezen. Welterusten allemaal :heart:

13 likes

Ja vega is inderdaad een standaard optie! Maar ik zou het alsnog wel doorgeven. Anders heb je kans dat te veel mensen de vega optie kiezen en er voor jou dan niets meer is. Ik kreeg 2 van de 4 maaltijden ook iets anders dan de standaard vega optie trouwens!

1 like

Ah dan hebben we niet bij elkaar op school gezeten haha, was helemaal mooi geweest. Wel leuk om te horen dat er plaatsgenoten zitten hier :grin:

1 like

Oh dan hebben wij denk ik bij elkaar op school gezeten? Ik was van examenjaar 2009.

Nah altijd, dat voelt niet altijd zo hoor :see_no_evil:

Toch lief berichtje <3

2 likes

Maak jij gebruik van united wardrobe

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En is het handig?

Wil wat oude kleren wegdoen

Jawel. Was niet heel spannend verder eigenlijk. Ik krijg een doorverwijzing naar VNN voor een gesprek over het blowen.

3 likes

Populaire merken doen het altijd wel goed: Dr Martens, Vans, Nike, Zara, etc. Ik heb er als verkoper wel goede ervaringen mee alleen je moet wel veel geduld hebben…

1 like

wat ik onhandig vind is dat je het geld pas krijgt als de koper aangeeft dat het item ontvangen is. Vooral als je een paar items tegelijkertijd verkoopt, ben je zo 20 euro kwijt aan verzendkosten.

1 like

Ik was ineens op een facebookpagina beland waar paarden te koop worden aangeboden en ben nu vet emo over al die lieve beesten die niet eens weten dat ze met foto en al online staan en binnenkort gewoon van hun vertrouwde stek naar een wildvreemde worden verhandeld :cry: bij een stond “eventueel wordt […] inclusief al zijn spulletjes aangeboden”

Al zijn spulletjes :cry:

45 likes

Ja en er zitten zoveel meiden die nooit aangeven dat ze het hebben ontvangen :angry: kun je 2 weken wachten op je geld terwijl ik zelf altijd super snel ben met verzenden

Ik gebruik het regelmatig als koper, en vind het heel handig. Nog nooit problemen gehad. Volgens mij is het voor zowel koper als verkoper fijner dan bijvoorbeeld marktplaats. En als er wel iets is reageert United Wardrobe zelf heel snel. Qua verzending is het nu ook handig dat de koper zelf een verzendmethode kiest en verzendkosten betaalt, zodat de verkoper alleen de verzendlabel hoeft te printen. En je dus nu niet meer verzendkosten hoeft voor te schieten volgens mij? @Karl_Lagerfeld

Ja ik doe ook altijd moeite om de dag erna meteen op te sturen. Maar zijn inderdaad veel mensen die overal ruim de tijd voor nemen. Echt vervelend

ik heb nu al een week echt een ontzettend kutgevoel, het gaat maar niet weg, zo vervelend.

Nu ben ik ook verdrietig door dit bericht :frowning:

1 like

Ah :slightly_frowning_face: is er een aanleiding of kreeg je dat gevoel gewoon ineens?

Ahw nee :frowning: stop!
Ik kan ook zoo verdrietig worden van sites van asiels. Puk is een lieve poes van 13 en zoekt een huisje waar ze vaak geaaid wordt
Nou dan huil ik al :sleepy:

1 like

Nah het gaat gewoon al een tijdje matig, maar niks ernstig hoor. Gewoon even geen idee welke kant ik opmoet, maar het gaat niet super slecht verder. Gewoon algehele malaise Haha, misschien zwelg ik er gewoon te veel in.

1 like

Ik las eerst haantje prik en dacht dat je misschien had over een superregionale variant op dat spel :stuck_out_tongue:

1 like

Sinds het bekender is merk ik wek dat er meer domme mensen ook via die website willen kopen. Of mensen die nog serieus gaan proberen of je een paar nieuwe schoenen die nu in zijn van 100+ euro (aangeboden voor 30 excl) wil verkopen voor 10 euro inclusief verzendkosten. :’) Alleen merkproducten (sneakers en tassen) die in de smaak zouden vallen bij 18 - 25 krijg ik daar goed verkocht. Jassen weer minder bijv.