Zelf net verse soep gemaakt voor het eerst (omg mag) en het is lekkerrrrrrrr, ben trots. En bijna 27.
Mijn vriend en ik hebben een gedeelde Google calendar, dus als we iets plannen zetten we dat erin zodat we altijd van elkaar kunnen zien wat we voor afspraken hebben. Misschien ook iets voor jullie? Hopelijk heb je het nog op tijd gered
Ik vind het lastig om me ergens bij aan te sluiten want de grootste zorgen aan mijn kop zijn een bijbaantje vinden en een plek om te wonen vanaf juni. Dus bijna al mijn energie, tijd, frustratie gaat daarnaartoe, naast stage. Maar dat wennen herken ik heel erg, het is nu een maandje sinds ik ben aangekomen en nu pas is het wat rustiger aan het worden in mijn hoofd merk ik
Ohhh dat is best wel slim! Ik was 2 minuten te laat maar werd gelukkig alsnog geholpen. Vriend had gezegd dat ik er half 1 zou zijn⊠maar dat werd half 5
Neeee haha nu heb ik de komende dagen weer dat liedje van tante Soesa in mijn hoofd
Wel een grappige gedachte, beterschap ook!
Ik word echt gestoord van al die energieleveranciers die de hele tijd bellen of langskomen. De volgende keer doe ik gewoon niet open ook al zien ze me staan.
Net als Pippi Langkous. Ik was vroeger altijd zo jaloers op dat vliegende bed.
Beterschap trouwens!
Ik heb 2 vragen:
ik heb afgelopen vrijdag een tajine gemaakt en het restje in de koelkast gezet, heb dit zojuist verorberd (rook + smaakte nog goed ), maar opeens denk ik shit is dat niet te lang bewaren? i.e. 5 dagen dus?
- ja te lang, morgen aan de skijterij
- nee kan best
0 stemmers
ook ben ik begonnen met sporten, ik doe nu een shirtje of strak hemdje zonder BH aan in de gym, âkan datâ?
- ja
- nee, misschien beter om nog een (sport?)BH aan te doen
0 stemmers
Over een hemdje/T-shirtje zonder bh: het kan wat mij betreft prima wat betreft je omgeving, maar het lijkt mij bij sporten zelf prettiger als je borsten zo âvastâ mogelijk zitten en dat gaat het best met een (sport-)bh.
Tuurlijk. Free the boobs. Tenzij ze pijn gaan doen oid door training, dan kan een topje wel helpen.
Ik dacht even dat dit over drinken als in alcohol ging tot de zin ernaâŠ
omg op mezelf
Ik doe alleen eigk alleen gewichten + machines, maar ik deed gisteren idd wel wat jump squats en toen bewogen ze wel wat haha (en had strak hemdje aan dus opeens dacht ik van âoh, KAN dit wel zo ~out in the open~â ). Maar heb kleine cup dus vond het niet pijnlijk/storend. Nouja ik ga gewoon even aankijken, wil me wel comfortabel voelen als ik sport ook en mân tepels waren wel duidelijk zichtbaar ook waardoor ik me wel wat ongemakkelijk voelde toen iemand anders binnen kwam.
Anders neem je hem gewoon mee en mocht je je echt heel oncomfortabel voelen, dan kun je het daar altijd nog aantrekken
Ja je hebt gelijk! Met T-shirt is het ok qua tepel maar zonder wel heftig nouja ik ga nu lekker trainen zonder en ga wel naar de aanschaf van een sportbh kijken
Ik wou dat ik ook zo netjes en consistent kon schrijven.
Het lijkt zo makkelijk.
Ik vind het echt fijn om in Utrecht te wonen, maar vind het oprecht een nadeel dat ze hier geen haantje pik hebben. Ik keek altijd echt uit naar de periode rond Pasen omdat ze dan weer te koop zijn. Vorige week wel een paar meegekregen van mân ouders maar die zijn allang op natuurlijk
Edit: Ik deed even een snelle Google en schijnbaar is dit echt een superregionaal dus waarschijnlijk weet niemand nu waar ik het over heb
Ik heb een oude platenspeler weggegeven via een weggeefhoek en de vrouw die hem kwam halen was er zĂł blij mee en zo dankbaar. En ze heeft me chocolade gegeven dus ik ben helemaal blij. Zo leuk om te zien dat iemand er zo blij van wordt.
Misschien een boek, Jip en Janneke bijvoorbeeld?
ĂĂ©n van mân beste vriendinnen is aankomende vrijdag jarig en heeft alleen mij en nog een vriendin uitgenodigd om samen uit eten te gaan. Woont wel een beetje uit de buurt maar vind ik nooit een probleem. Zegt die andere vriendin dat ze helemaal geen tijd heeft want âze moet zich helemaal focussen op scriptieâ en is heel druk. Nodigt precies zij die dag daarna (niemand jarig, geen specifieke iets dat gevierd moet worden oid) een groep vrienden (inclusief mij) uit om 's avonds bij haar te komen en te borrelen/film kijken
Vind het zo lullig? Durf er ook niet echt iets van te zeggen want voel me aardig âcaught in the middleâ, ook al is er verder geen spanning tussen hen (voor zover ik weet).
Ik ging gisteren op marktplaats kijken en zag dat mensen die Vitaminiâs verkochten, dus ik dacht: ik zet ze er ook gewoon op. Komt iemand de volledige collectie voor âŹ25 halen haha gekkk