Wat je even kwijt wilt #17

omg ik volg sinds kort peaky blinders (voor mij echt speciaal dat ik een serie af kijk haha) en nu zie ik bij iemand in zijn insta story beeldmateriaal ervan voorbij komen met een dikke vette spoiler
nouuuuuu, als ik dat van te voren had geweten had ik die uiteraard nooit aangeklikt

1 like

Mijn poes is net teleurgesteld naar haar mandje gelopen, ze stond minuten lang te kijken of ze bij me kon liggen maar ik negeerde haar. Best lullig

5 likes

Haha ja ik plaatste toen ook veel meer random dingen op Facebook en ook idd dingen als “leuke avond gehad met m’n jaarclub en nu echt een kater omg!!”. Vind ik stiekem wel leuker om te lezen dan al die advertenties en domme filmpjes van tegenwoordig.

3 likes

Ugh waarom probeer ik nog bij de HM te bestellen. Alle shirts en truien zijn ALTIJD te kort.

3 likes

Haha omg ik weet dus wel waar je het over hebt, kom je uit plaats B. toevallig?

2 likes

Ja ik kreeg voor een kast een bosje narcisjes.
Zo leuk als iemand iets kleins geeft!

1 like

Ik zie net deze foto in mijn filmrol en besef me dat ik die aap niet uit de wasmachine heb gehaald. Terwijl hij van een bewoner is, die graag met hem slaapt :tired_face:

18 likes

Arch, de neuroloog heeft iets bij gevonden wat verder onderzocht moet worden door een MDL arts.
Iets zeldzaams dus waarschijnlijk heb ik een specifieke MDL arts nodig. En nu kan ik pas eind mei terecht :cry:

Ik wil door!

1 like

Nou als die aap al oud en wijs genoeg is om aan te geven dat hij in de was moet, had hij ook aan kunnen geven dat hij daarna ook weer uif de was moest!

24 likes

Ik ben mijn fietssleutel verloren. Superkut. Daardoor heb ik vanochtend 25 min al heen en terug moeten lopen en daarna ook nog weer zo’n 20 min heen en terug. Net liep ik naar de supermarkt, wat 50 meter lopen is. Ik maakte een korte video dat ik zo zat was van het lopen en als reactie krijg ik, waarom ik alleen in het donker op straat loop!! Dat dat echt niet oke is als klein meisje. Waarom ik dat risico neem! Eh wat? Ik loop hier niet in Caracas ofzo. Ik vind het echt zo overdreven en nu heb ik een soort van ruzie.

1 like

Oh wauw… iemand die Hotter than my daughter kijkt? Ik oordeel niet zo snel, maar OMG!

5 likes

:joy: :joy:

1 like

Nee niet uit B, maar de grotere plaats met een E daar in de buurt! Kom jij ook uit die richting?

1 like

Poe wat een dag, maar wat is het fijn om weer moe te zijn van heel hard werken

2 likes

Ik kom wel uit B. Woon nu bij Amsterdam trouwens en ga wel even zorgen dat familie binnenkort ook haantje pik meenemen voor me, vet lekker. Was een beetje vergeten dat het bestond haha.

Die heb ik al gegeven (zelfde gezin)! :smile: Ik geef sowieso altijd een boek en een ander cadeau.

Oké! Ben vroeger wel regelmatig in B geweest. En jaa :heart_eyes: Sommige bakkers in E verkopen ze ook maar die uit B zijn echt de lekkerste

1 like

Als iemand aan het typen is, staat er onderaan de pagina ‘x beantwoord…’, dat moet toch beantwoordt zijn?

7 likes

Voor kinderboeken heb ik sowieso altijd wel inspiratie (ik lees zelf ook graag, dus ik wil dat wat stimuleren, haha), maar ik was nog op zoek naar m’n 2e cadeau, dat dus geen boek is. Maar ik ben er ondertussen uit! Ik ga een houten loopwagen geven met blokken in. Dank je wel om mee te denken!

2 likes

Ja wel even delen met ons dan welke het is! :wine_glass:

2 likes