Ik zou het nu al doen! Dan heb je nog de meeste keus. Ik heb zelf goede ervaringen met de nachtjes weg van Spoordeelwinkel, zitten de treinkaartjes en ontbijt bij in
Ja idd
Ik herken dit heel erg momenteel, ben ook terug bij mijn ouders. Al ben ik nog aan het studeren dus heb ik nog een dagbesteding.
En misschien zit je hier helemaal niet op te wachten, maar misschien lijkt het je leuk om vrijwilligerswerk te doen eens in de week (zat zelf te zoeken naar bijv koken met ouderen, misschien lijkt dat je ook wat). Zodat je vaker weg bent van huis en onder de mensen bent en je er misschien wat voldoening uit kan halen.
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat je een baan kan vinden, dus ik duim voor je dat dat je snel mag lukken
Maar daar heb ik helaas geen tips voor
Reizen met de trein is best duur eigenlijk. Heb er nooit bij stil gestaan toen ik nog een studentenov had, maar deze week ben ik echt iets van 100 euro kwijt. Dat is meer dan mijn huidige weekloon
Ik moet koken voor oa een kleuter en ik heb geen idee wat ik moet/ga maken. Iemand idee? Ik heb carte blanche maar het moet wel redelijk makkelijk te bereiden zijn, liefst nog op te warmen en vegetarisch :’)
Edit: of wat gaan jullie eten vanavond? Misschien krijg ik zo inspiratie
Pasta met rode saus en veel groentes
Ik eet vegetarische curry met extra veel groentes. Dat lusten kindjes toch ook wel, zolang het niet te pittig is?
Vgm heeft de appie filmpjes met kinder gerwchten (die je dan ook samen kunt maken)
Ik had iets naars meegemaakt werk gerelateerd. Ik moest zelfs huilen. Ik sprak dit huilend uit naar mijn moeder. Vervolgens belde mijn vader mij op dat dit slechtst een rimpel,? In de oceaan was, en een peuleschil. Dat ik dat nog moest leren en er niet zo geraakt door moest worden want hij kon mij garanderen dat ik nog 10000 keer in zulke situaties terecht zou komen. Maar het was een heel lief bemoedigend gesprek. Met een lach en een traan haha.
Ik merk gewoon dat mannen op een hele andere manier denken en communiceren. Als ik iets vertel dan verwacht ik gewoon empathie en van vrouwen krijg ik dat altijd wel, maar mannen komen altijd met praktische oplossingen en uitspraken en soms is dat irritant, maar soms ook handig. Fijn dat je wel een goed gesprek hebt gehad in ieder geval.
Ik werk vandaag thuis, maar ik heb hoofdpijn en voel me best beroerd. De verleiding is nu ontzettend groot om gewoon op de bank te gaan liggen, zeker omdat ik momenteel ook niet werk heb liggen wat per se deze week af moet. Maar eigenlijk ben ik niet ziek genoeg om mij ‘ziek te melden’. Best irritant.
Ik schrik me net het rambam
Sta ik in de keuken voor het raam vliegt er opeens (doelbewust) een dikke ekster tegen het raam. Vlak voor mijn neus!
Hij ging spinnen pakken pfffff
Godsamme heb ik net 3 kilo bami soep opgestuurt ben je helemaal niet aan het verhongeren.
Hahahahaha nog niet eens denk ik
Lief! Ja uiteindelijk best prima gelukkig:)
Beter stuur je me baan-me soep ha ha ha ha ha
Hard op lachen in de trein hahahaha.
KLM heeft standaard vega maaltijden nu ja maar alle passagiers hebben de keus tussen vega en niet vega. Op één van mijn laatste vluchten was uiteindelijk de vega optie al op terwijl nog niet iedereen eten had. Niemand had blijkbaar zin in gehaktballen. Dus als je zeker wil zijn zou ik het toch doorgeven
Ja buiten en hij eet ze nu op. Chilllll (spinnen in een wintercoconnetje)
Ik ben hier echt boos om, zo sneu voor die chimp: https://www.ad.nl/buitenland/chimpansee-in-psychose-nadat-flesje-met-drugs-in-zijn-verblijf-wordt-gegooid~a433fb1b/