Wat je even kwijt wilt #18

Thankss dit is 'm inderdaad. Had die zelf ook al voorbij zien komen maar dacht dat dat een ander nummer was dus had 'm niet helemaal afgeluisterd en 't zit pas in de bridge :+1:

1 like

Ja ik ook! En het liedje blijft ook mega hangen. Heb de clip in een paar uur al een paar keer gekeken haha. Hij heeft iets wat ik blijf kijken.

1 like

Ik verveeeeeel me. Wat doen jullie allemaal op een vrijdagavond? Ik hang op de bank, maar voel me maar saai en eenzaam

Super catchy ook!

1 like

Was expres in een tussenstuk in de trein gaan zitten om m’n avondtussendoortje te eten want minder mensen dus minder eng. Kwamen er alsnog 2 anderen mensen zitten maar heb wel m’n tussendoortje gegeten (inclusief hoge hartslag maar beter dan het overslaan) :muscle:

6 likes

Wil iedereen er nogmaals rekening mee houden dat het plaatsen van screenshots van gesprekken, emails etc. NIET is toegestaan op dit forum.

We verwachten van iedereen dat hij/zij op de hoogte is van de huisregels:

1 like

Sorry, omdat het al door meerdere mensen geflagd was kon ik het niet meer aanpassen dus heb m’n post helemaal verwijderd. Maar even voor de duidelijkheid, ik dacht dat het om dit stukje ging in de huisregels:

“Het is niet toegestaan om herkenbare foto’s, persoonlijke gegevens, correspondentie of ander niet voor derden bestemd materiaal van anderen te posten zonder hun expliciete toestemming. Berichten waarin dit toch gebeurt kunnen zonder vooraankondiging worden verwijderd.”

…en dat het dus voornamelijk om de herkenbaarheid ging. Ik had alle herkenbare dingen eruit gehaald maar dan is het dus alsnog niet de bedoeling?

Kijk iemand hier wel eens ‘ik durf het bijna niet te vragen?’ Op NPO.

Vind het een bijzonder programma. De laatste aflevering is met christenen. Ik dacht altijd tolerant te zijn naar gelovigen, maar dit klonk wel heel ver weg voor mij.

2 likes

Nee, het mag sowieso niet. ‘Herkenbare’ geldt hierboven voor foto’s waarop mensen te herkennen zijn.

1 like

@Lovepink wauw wat knap, gefeliciteerd!

2 likes

Hij stapt nu uit jouw bed?

3 likes

Een goed begin is het halve werk

2 likes

Ik merkte dat ook tijdens deze aflevering! Vond dit vooral in vergelijking met de vorige aflevering een andere toon hebben.

1 like

naar een zwemparadijs

Wat wil je graag doen? Wil je de deur uit of wil je tips om thuis wat te doen?


Ik heb net voor het eerst iets besteld op United Wardrobe! Ik dacht oh ja echt leuk voor een date. Maarja het is niet alsof ik dates in het vooruitzicht heb ofzo dus ik weet niet waarom ik zo gretig was met bestellen. Dus toen dacht ik maar van oh ook leuk voor festivals. Alleen zijn ze daar (als het weer warm wordt) veel te warm voor, ook beide zwart :joy:

Ik heb tinnitus, de ene dag heb ik er meer last van dan de andere. Vandaag even héél erg, en ik word er even zo verdrietig van als ik denk dat dit de rest van m’n leven blijft :sleepy:

Nu bij Holland zingt Hazes, zin in!

2 likes

Wat vervelend. Hoelang heb je dit en weet je hoe of wanneer het begon?
Ik vind het heftig om te beseffen dat je dat voor altijd hebt. Kan je nog rust hebben in je hoofd?

Ik heb het nog niet zo lang, pas een paar maanden. Het is ontstaan door medicatie antidepressiva. Er was eerst nog hoop dat het over kon gaan als die medicatie helemaal uit m’n lijf zou zijn, maar het is er helaas nog. Overdag gaat het redelijk omdat er dan veel geluid is wat het overstemt, maar 's nachts is echt afschuwelijk… =/

Dat las ik ook hoor hahaha

1 like