Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb dit ooit eens gelezen in een roman, nooit gedacht dat dit in het echt ook gebeurde

Mijn vriend heeft zich bij ā€œmijnā€ tandarts ingeschreven en nu ben ik plaatsvervangend zenuwachtig. Ik vind mijn tandarts zo leuk, maar weet zeker dat vriend zijn humor niet kan waarderen.

8 likes

Ik kreeg een rekening van de tandarts en dat gaat via een of ander bedrijf. En ik moest me daar dus helemaal inloggen om te kunnen betalen. En toen zag ik dat je ook een betalingsregeling kon treffen, maar dan betaal je dus per maand 5 euro extra?? Vind dat echt een beetje boevenpraktijken eigenlijk

1 like

Game of Thrones vraagje! Weet iemand of in de nederlandse vertaling Hodor dezelfde naam heeft?

Aangezien Hodor’s naam is afgeleid van Hold the door zou je denken dat in de nederlandse boeken er een andere naam gebruikt wordt.

Ik heb vandaag een pak gekocht en het is zoooo erg uit m’n comfort zone, maar ik vind het ook wel heeel vet

5 likes

Thanks!

Ah, mijn collega heeft de Engelse boeken gelezen en hij gaf aan dat de verhaallijn er wel in voorkomt. Vandaar mijn vraag! Kom er trouwens net achter dat Ramsay Bolton in het Nederlands Rammert heet :joy:

3 likes

Ahw

7 likes

Het gaat echt goed op mijn werk, wel vermoeiend maar heel voldaan! Zo’n fijn gevoel

6 likes

@Mario

Fijne verjaardag vandaag! :balloon: :confetti_ball:

1 like

Ik snap nog steeds weinig van een mobiel met Android maar ben te eigenwijs/lui om het dan weer op te zoeken omdat ik het zelf wel uitvind gaandeweg. Ik kreeg net een melding dat het album van Lil kleine uit was. Ik luister die muziek nagenoeg nooit? En bijv ook de wedstrijden van een vriend van mij, en daarna de uitslag. Echt allemaal meldingen over van alles via google ofzo. Ik verwijder het gewoon totdat ik er zo zat van ben dat ik het eens ga opzoeken hoe het allemaal zit. Fantastische methode.

Ik heb geen zin in mijn nachtdiensten

Ja wel handig om te bespreken indd. Nu was m’n schoonmoeder er alleen toen ze weg ging. Ook zo ongemakkelijk…

1 like

Iemand speelde net het ā€œoh er komt iemand aan een de liftdeuren gaan dicht wat nu oh ik doe net alsof ik op het openmaak knopje drukā€ toneelstukje. Ik wilde bijna roepen ā€œIk heb je doorā€

3 likes

Ik ben zooo moe de hele tijd :persevere: Ik heb net al een uur geslapen maar ik kan nog steeds m’n ogen nauwelijks openhouden… En ik moet echt nog een paar uurtjes werken. Niet te doen dit.

Ik ben echt zo blij met de mensen om mij heen. Na m’n breakup merk ik echt hoe fijn die afleiding is.
Nog ƩƩn dag met m’n ex wonen en dan kan ik verder met m’n leven :balloon:. Gelukkig ga ik morgen leuke dingen doen.

25 likes

Ik heb een nieuwe fiets en nu voel ik me schuldig tegenover mn oude fiets.

23 likes

Soms zijn het de kleine dingen die je dag kunnen maken. Ik zei vanmiddag tegen mijn moeders vriend dat ik eigenlijk friet met verse burgers wou eten maar ik was ze vergeten uit de vriezer te halen, zegt hij oh ik heb ze net vandaag gekocht! En hij geeft mij zo zijn pakje mee wat hij eigenlijk vanavond wou opeten. :heart:

Nomnom dus ik ga zo lekker kreukelfriet met burgers eten.

14 likes

Haha aah ik had het nog niet gezien maar wat sneu. Ik zou echt janken als ik daar stond. :joy:

Ik vond het ook echt sneu, maar vooral bijzonder hoe hij het zo weer oppakte, zonder die random foto’s had hij het waarschijnlijk zonder blackout gedaan.

2 likes

Aah echt lief van hem!! En nu heb ik hier ook zin in. Ik zou spinazie gaan maken, maar misschien kan ik mn vriend overhalen

1 like