Wat je even kwijt wilt #19

De garage belde omdat het thermostaathuisje van de auto lekt en vervangen moet worden. Themostaathuisje klinkt superschattig, maar kost dus wel 385 om te vervangen :sob:

Ik droomde gewoon wéér dat iemand tegen mijn zin in seks met me wilde hebben. Gelukkig kon ik er dit keer aan ontkomen maar wtf.

1 like

Ik ga 1 oktober naar Khalid in Ziggo Dome en ik ben echt zo blijjjjj hahah :joy::blush:

6 likes

Hahaha voel me wel echt een oma zo ja. Ik ken inderdaad enkel nummers van Wiz Khalifa. Black and yellow, black and yellow, black and yellow.

1 like

Thanks heb het overleefd haha. 2 jaar terug heb ik 1 keer wortelkanaalbehandeling gehad, toen een vulling erin gekregen. Moet normaal altijd 2 keer alleen ben ik niet extra verzekerd. Dus kon dat toen niet betalen. Nu zei de tandarts net of het niet zeker is of het nog wel kan. Dus heel misschien moet die kies eruit. Dus dat is wel extra kut.

2 likes

Naar welke tentoonstelling gaan jullie?

Ah kut want dan heb je ook een tijdslot. Ik hoop dat jullie nog kunnen gaan. Is er nog iemand die je snel mee kan vragen? En anders lekker alleen gaan hoor!

1 like

Nou mocht je alleen gaan en wat willen drinken voor of na je bezoek, pm me! Ik woon er in de buurt. ‘Ken’ je toch iemand :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jawel joh, het wordt vast leuk. Het is lekker weer en na de tentoonstelling gewoon nog lekker het terras op!

1 like

Is vervelend he als iemand uit gaat de dag voor jullie afspraak.

5 likes

Ik weet niet of je graag koffie drinkt, maar dicht bij het museumplein zit Back to Black. Wel vaak heel druk en beetje erg hipster, maar ook hele goede koffie!

1 like

Lunch zit er dus niet meer in. Snap het niet…Kan ze zo moeilijk uit haar bed komen?

Edit: je had al zoiets verwacht.

1 like

Even een taaldingetje: hoe zit het nou met de woorden ‘wanhopig’ en ‘hopeloos’? Veel mensen in mijn omgeving gebruiken die woorden alsof ze inwisselbaar zijn, maar het betekenen toch twee verschillende dingen? Of zit ik fout?

Ik zie hopeloos als iets wat je over een situatie kan zeggen, en wanhopig als een emotie, iets wat je over een persoon/jezelf kan zeggen.

Zo ongemakkelijk als je thuis bent en de schoonmaakster is er :thinking:

Daarnaast zijn we niet mega tevreden… dus misschien sturen we haar na vandaag weg :roll_eyes:

1 like

Hoezo zijn jullie niet tevreden? Is ze al vaker geweest?

Ze komt op een tijd aanwaaien die ze zelf wilt (afspraak is 11 uur en dan 3 à 4 uur werken bij ons), nu was ze er om half 1… en normaal is er nooit iemand bij ons thuis als ze komt, maar ik ben er vandaag toevallig wel. En dan gaat ze dus wel vaak gewoon op d’r normale tijd weg.

Verder hadden we nu gevraagd of ze de tussendeuren enz schoon kon maken met een doekje (want hond met vieze snuit en poten ertegen. En kind met vieze handen). Maar ze vroeg dat dus aan mij en dan kn ze dus blijkbaar niet boven schoonmaken?? Maar ze is hier dus max 4 uur en je gaat mij niet wijsmaken dat het hier zo extreem smerig is dat je geen tijd hebt om ff een doekje over die deuren te halen en boven stof te zuigen. Ze hoeft echt niet elke voeg van de badkamer te schrobben met een tandenborstel, maar alles schoonmaken/stofzuigen zou wel fijn zijn …

Verder kwam ze dus net om half 1 binnen en toen ging ze eerst uitgebreid lunchen…

Volgens mij is m’n vriend ook niet zo blij met d’r. Die is meestal rond 14 uur thuis op vrijdag en dan is ze er soms nog wel/soms niet. Nja. Allemaal beetje vaag … en ze is niet gratis ofzo dus dan willen we wel iemand die als we wat vragen het ook daadwerkelijk doet (voel me echt een slavendrijver zo…)

5 likes

Ik vind ook dat je gewoon mag verwachten dat ze om 11 uur er is als dit de afspraak is. En anders even appt ofzo dat het vandaag iets later is? Maar niet structureel.
En zij kiest om schoon te maken voor geld, dus dan mag de afnemer (jullie) gewoon aangeven wat je graag gedaan wil hebben. Vind dat jullie geen gekke eisen stellen.

Zou inderdaad naar een andere kijken. Helemaal als je eigenlijk geen goed gevoel hebt als ze er is en eigenlijk geen afspraken nakomt.

2 likes

Ik lig op de bank te knuffelen met mijn kat, terwijl ik eigenlijk verslagen moet typen. Waarom gaaf hij alleen op mijn schoot liggen als het niet goed uitkomt :weary:

Hahaha prison break vibes

1 like