Ik heb veel te veel als lunch op, en ook nog eens te laat, dat ik nu geen trek heb in avondeten. Maar qua tijdstip zou ik ongeveer wel nu moeten eten… Stom.
Hele dag buiten geweest voor de koningsspelen, kei leuk! Heb mee gevoetbald met een van mn drukste jongens (was geweldig, weer wat positiviteit voor die jongen) en met een aantal kinders over de stormbaan geweest.
Het was alleen facking koud! Ben nu pas opgewarmd. En opgebrand
Maar wel een fijne dag na zo’n rotte als gister.
En nu weekend
Leuk! Hier was het ook een hele leuke dag, maar idd zó koud
Waarom zijn de Koningsspelen 2 weken voor Koningdag?
Omdat het volgende week goede vrijdag is en die erna weer vakantie? Ofzoiets.
Ja, daarom idd
Ik krijg morgen een logee dus nu “moet” ik zometeen opruimen, wc en badkamer schoonmaken en logeerbed opmaken…
En ik heb dus echt geen fut meer (lees: zin)
Jezus ik heb mn telefoon pas sinds januarie en ik moet hem nu voor de 4e keer updaten…
Oke opgeruimd afgewassen woonaccesoires geshopt m’n huisje veeeel meer sfeer gegeven dik honderd euro lichter maar ook happy de peppy met het resultaat
Nu verdien ik een avond netflix met snacks
Deel je ultieme lievelings snack want ik moet nog naar de winkel
Voelt wel goed als je klaar bent!! En het lijkt kutter vóór je er mee bezig bent, als je eenmaal bezig bent gaat het snel
Hahahaha love ook altijd een mix van zoet en hartig
Op dit moment Heartbreakers.
Heeft iemand tips voor een gezamenlijke online agenda? Mijn vriend houdt nu alles bij in Google Agenda, maar het lukt me niet om daar een gedeelde agenda van te maken?
Mijn verstandskiezen zijn vandaag getrokken en de napijn zo erg. Echt erger dan de vorige keer en paracetamol+codeine heeft echt te weinig effect. Heeft iemand nog tips?
Paracetamol + ibuprofen? En ik vond het fijn om er een ice pack op te hebben
Pindarotsjes, bugles, cocktailnootjes, toastje met brie, mixup chips, frambozen.
@Dazed ibuprofen mag ik helaas niet en @Indolence ik heb al zo’n 4 uur bij elkaar gekoeld dus ik voel me lichtelijk wanhopig haha. Maar bedsnkt voor jullie hulp
Ah shit, dan weet ik het ook niet toen ik met hevige pijnklachten liep en geen ibuprofen mocht zei m’n huisarts dat de volgende stap na paracetamol morfine was, dat vond ik dan wel weer heel rigoreus. In ieder geval op tijd bijslikken zodat je een spiegel blijft houden, en sterkte!
@Indolence @Dazed @Prikkelbaar Super lief jullie berichtjes, bedankt! Slapen is een goed idee dus dat ga ik nu lekker doen. Ik heb net wel wat vla proberen te eten maar dat gaat nog moeilijk. Maar als ik later vanavond wakker word probeer ik het weer :). En ik zorg dat ik d pijnstillers op tijd neem.