Wat je even kwijt wilt #19

Mijn hart huilt, ik verheug me al de hele week op deze avondmaal, thuisbezorgd. IS ER EEN STORING BIJ DE BANK en ik heb honger en ik heb geen losgeld :sob:

1 like

Iemand vroeg vandaag wat ik het leukste vind aan mijn werk en ik wist gewoon niets? Ja mijn vrije dagen en een aantal collega’s.

Ik schrok er zelf van eigenlijk.

6 likes

We stonden vanochtend om 9.00 uur voor een haast onmogelijke deadline en we hebben zo hard en gefocust doorgewerkt dat we precies 2 minuten voor de deadline ons finale akkoord hebben gegeven. Wel pas 20.00 uur thuis maar wƔt een voldaan gevoel

30 likes

Eindelijk na 10 dagen klaar met 3x per dag antibiotica slikken. :tada:

9 likes

Heb een Labrador hondje even te leen <3 ZOOO lief. M’n vriend is een weekend weg en die zit ik al te spammen met allemaal honden en honden spullen maar het is zo niet praktisch :sob:

14 likes

:unamused: Ik erger me echt dood aan een vriendin. Ik geef dus commentaar bij haar teksten en heb serieus al minimaal 30 keer gezegd dat ik niet onthoud wat ik ook alweer gezegd heb en dat ze er dus niet op terug hoeft te komen. Alleen vandaag heeft ze al 2 keer aan een van mijn commentaren gerefereerd met voor mij op dat moment random opmerkingen. :woman_shrugging: Als ik het vanmiddag niet wist, weet ik het nu nog steeds niet. En elke keer zegt ze weer: ā€˜weet ik.’ Nou eh, blijkbaar niet dus.
En ze was volgens mij beetje beledigd, omdat ik dr niet mee heb gevraagd naar een borrel, maar dat heb ik dus wel :sweat_smile:

2 likes

Ik had pasta carbonara met kalkoen spekjes gemaakt vanavond en het was zo lekker

1 like

Virunga

1 like

Pff blijf het best asociaal vinden maar goed. Fijn dat jullie het alsnog leuk hebben gehad!

1 like

Ah ik kijk nu the voice kids en Ali b is zo leuk met die jonge meiden. Gewoon Ronnie flex voor ze uitnodigen en een feestje ervan maken voor ze. Ik wou dat ik zijn dochter was

1 like

Ik zag net een vacature voor een ā€˜verhalenvanger’. :nauseated_face:

2 likes

Iets met marketing? Klinkt echt afschuwelijk ben nu benieuwd naar het bedrijf en wat voor baan het is.

Contentexpert bij een IT-bedrijf…

1 like

Ik heb in Google een familiekalender aangemaakt. Het was wel even gepruts om het goed in te stellen, maar nu werkt het goed.

Het is best grappig als je op vrijdag een late metro vanuit de stad neemt. Want heel veel mensen zijn aangeschoten van een borrel en kapot van de afgelopen week.

Inclusief ik zelf

4 likes

OMG OMG ik ben met mijn nieuwe muziek groepje gevraagd om het voorprogramma van Remy van K(die harpist) te doen. Geen idee of jullie hem kennen maar ik kan echt de komende uren niet slapen omdat ik stuiiiiter van de adrenaline :open_mouth: !!! Zoiets had ik echt niet eens durven dromen ahhhhhh

63 likes

1,5 maand terug zijn we erachter gekomen dat mijn opa een hersentumor heeft ter grootte van 4CM. Er werd in Suriname een verkeerde diagnose gesteld (dementie) en toen hij voor zorg hier naartoe kwam werd al snel duidelijk dat het geen dementie was maar een tumor. Hij heeft medicatie gehad, maar vandaag bleek dat het niet goed genoeg heeft aangeslagen en hij is uitbehandeld verklaart. Ik merk dat ik gewoon zo veel moeite heb met het verwerken. Huilen lukt niet, ik voel me heel erg vermoeid en ik heb hoofdpijn en ik weet echt niet zo goed wat ik ermee aan moet.

3 likes

Wow heel veel sterkte ermee :heart:

@Natiui heel veel sterkte :two_hearts: dat is ook heel lastig en er bestaat geen goede manier. Wat voor jou goed voelt is goed.

Wat heftig… heel erg veel sterkte! X