Ik wil nu gewoon even huilen. Ik ben in een vreemde stad met vreemde mensen en ik wilde uit maar voel allemaal tegen. Nu ben ik koud omdat het een uur duurde voordat ik thuis was en alles met uber helemaal kut was. Wil gewoon even in mijn eigen stad zijn en dat alles weer normaal is.
Vandaag naar het Rijksmuseum! T wordt een echt moeder-dochter uitje en ik heb er ongegeneerd veel zin
Ik ga vandaag met mn beste vriendin een dagje naar Den Bosch, gezellig winkelen en lunchen enzo.
Heel veel zin in
Zin in ontbijt maar wil mn bed niet uit + mn vriend zit de f1 te kijken wat niet per se iets is waar ik mijn dag mee wil beginnen
Lekker ontbijt in bed.
Veel sterkte!
Ik ben aan het werk en het is zo saai altijd op zaterdag. Pluspunt: kan wel forummen.
Iemand wel eens een weekendje naar Luik geweest en was dat een aanrader?
Ik lees nogal verschillende dingen namelijk
Ik zie het nu pas, dankjewel!
Ik ben zo moe dat ik net moest huilen toen ik opstond (van de bank) (waar ik heb âgeslapenâ omdat mn vriend keihard snurkte) maar nu ben ik gelukkig wel onderweg naar huis om in bed te liggen
Vanmorgen heb ik een klusje gedaan waar ik al weken tegenaan hik. Uiteindelijk was het in 10 minuten klaar. Zo stom eigenlijk
Mijn vriend is een weekend weg en ik merk meteen dat ik veeeeel productiever ben. Heb gisteravond meteen geleerd, de keuken helemaal schoongemaakt en vanochtend alweer vroeg dâr uit en leren. Ik ben echt blij dat hij dit weekend weg is
Laten jullie de wasmachine draaien als je niet thuis bent? Ik doe dat dus heeel vaak en net zei mân oma dat ik dat echt niet moet doen en dat ze dacht dat iedereen dat wel wist Maar nu vraag ik me af of ik onder een steen leef of dat zij gewoon een onbetrouwbare bron is
Wasmachine wel. Op het werk en thuis ook. Droger niet, heb ooit begrepen dat dat brandgevaarlijk is en dat maar aangenomen.
Nee, 3 jaar geleden is mijn wasmachine in brand gevlogen⊠was gelukkig thuis, maar mijn zoontje was net 2 weken oud.
Naar buiten gegaan en brandweer gebeld, gelukkig stond hij in de badkamer dus schade viel mee.
Maar wasmachines kunnen ook uitfikken helaas, dus kijk alsjeblieft uit!
Oh wow! Had daar eigenlijk nooit bij stilgestaan. Misschien dan toch maar niet meer doen nee
Wasmachine wel, droger niet
Ik ben tante geworden vanochtend!
ah wat leuk! Gefeliciteerd!
Ah nu al, dan heb je tenminste nog wat aan je zondag