Wat je even kwijt wilt #19

Wat leuk, gefeliciteerd !

Hahahaha :joy: ook nog wel van de zaterdagavond door de goede timing

4 likes

dubbel winnen

:raising_hand_woman: ik!

Ik heb gezworen nooit meer een Pax in elkaar te zetten.

5 likes

Ik doe dat wel ja

1 like

Wat zit iedereen te haten op Pax kasten? In een uurtje zet je met zijn tweeën twee van die kasten in elkaar.

5 likes

Laatst een hele dag gedaan over twee kasten met afschuwelijke schuifdeurencombinatie. Waren niet eens van mij ook. :cry:

2 likes

Veeeeeeel te laat, maar ik betaal dan met paypal. Heb ook een keer gehad dat ik het over mocht maken van de zaak nadat ik er over belde :heart:

1 like

Ik ben zo ongeduldig vandaag zeg. Waarom reageren mensen niet binnen één minuut op mijn appjes?

Binnenkort heb ik een feestje met als thema de letter b. Nu heb ik voor mezelf al wel wat bedacht maar mijn vriend wil niet ‘makkelijk’ doen door als bouwvakker of brandweerman verkleed te gaan. Hij wil dus echt iets grappigs/unieks. Iemand nog een geniale ingeving?

Ik ga vanaf aankomende week nog maar 36 uur per week werken ipv 44 uur. Ik weet dat ik er 100% van ga genieten maar nu voelt het een beetje als falen😔

2 likes

Dan heb je wel skills hoor!
Ligt toch ook aan het geval? Hier was een paar uur nodig voor een metersbreed geval.

1 like

Bos.
Allemaal takken en bladeren om zich heen :’)

6 likes

banaan :banana: of bijenhouder

2 likes

Nooo natte sneeuw :sob:

Het waren er twee van een meter. Met verschillende lades en een hanggedeelte :muscle:t4: Wel uiteraard met schroefboormachines etc.

1 like

Bob Ross
Bakfiets
Blues clues
Berggeit
Bastiaan ragas

9 likes

Buurman en buurman!

8 likes

Deze is heel lekker

https://www.ah.nl/producten2/product/wi160698/campo-viejo-rioja

1 like