Wat je even kwijt wilt #19

Kan iemand helpen met de richtlijnen rondom huurverhoging?

Mijn huisbaas beroept zich op de richtlijnen van “het VROM” maar die kan ik online niet vinden.

Onze servicekosten én kale huur gaan met 4% omhoog. Is dit legit als we onder de 42.000 per jaar verdienen?

Mogen de servicekosten omhoog gaan zonder een uitbreiding van de service? Online vond ik dat hij hiervoor een overzicht moet kunnen opstellen.

Vorig jaar ging onze kale huurprijs met 1.5% omhoog en dit jaar hanteert onze huurbaas gewoon de maximale huur die hij volgens het puntensysteem kan vragen. De verhoging van de kale huur komt ook neer op 4%.

We huren van een particulier, maar binnen het sociale segment (puntensysteem).

Ik vind Bob Ross dus echt een top idee! Maar mijn vriend iets minder haha…
Hij denkt dat hij als blinde gaat @fleurdemay met stok en een knuffelhondje als blindengeleidehond haha

Thnx for the help @ iedereen!

1 like

Nee ik drink geen witte wijn helaas

1 like

Brownie, bosui, Mel B. Vind Mel B vrij geniaal van mezelf :joy:

3 likes

Beatrix

3 likes

Het sneeuwt.

Bob de bouwer :wink:

Waarom? Aan jezelf denken en genieten van je vrije tijd is imo een boss move.

2 likes

Hier hagelde het net :slightly_frowning_face:
Maar met de paas wordt het prachtig weer is mij net uit betrouwbare bron verteld :wink:

1 like

Vorige week zondag hebben we hier in een kort broekje en hemdje in de tuin gewerkt en daarna gebarbecued… Nu sneeuwt het. Welkom in Nederland.

3 likes

Geen idee waarom eigenlijk. Je hebt helemaal gelijk.

1 like

Hoe gebruiken jullie eigenlijk een haarmasker? Doe je eerst het haarmasker en dan uitspoelen en daarna dan meteen je haar wassen. Of doe je eerst je haar wassen dan het masker en dat later uitspoelen? :thinking:

Of een cluster B persoonlijkheidsstoornis. Heb je helemaal veel keuze

9 likes

Beavis en butthead!

Of iemand met boulimie, heb je ineens een excuus wanneer je alles onderkotst van de drank.

:roll_eyes:

12 likes

En een excuus om alles op te vreten!

7 likes

Eerst wassen en dan je masker en/of conditioner. Een masker en een conditioner sluiten je haarschubben en een shampoo kan die juist lichtjes openen dus daarom altijd eerst shampoo, dan de reet.

Edit: Dan de rest. Niet je reet natuurlijk, dat moet je zelf weten hoe je die wast.

10 likes

Iemand nog tips voor non fictie boeken? Moet nog een cadeau voor m’n vader vinden en hij is altijd wel geïnteresseerd in geschiedenis/politiek etc. Aanbod is zo groot!

Deze?

https://www.bol.com/nl/p/sapiens/9200000025532933/?Referrer=ADVNLGOO002008B-G-71647895744-S-629557587994-9200000025532933&gclid=EAIaIQobChMI6eT--YrN4QIVUeJ3Ch0H8wWsEAQYASABEgLP0fD_BwE

2 likes

Ah is een goede! En vast makkelijk te scoren ergens op een station