Wat je even kwijt wilt #19

Ik had dus laatst haar gewassen, masker ingedaan, nacht mee geslapen en de dag erna uitgespoeld en het werkte supergoed

2 likes

Lol m’n tante. Mijn tante wilde heel graag een dagje weg met mij dus wij liepen door de winkelstraat zegt ze “wil je naar de CoolCat?” :joy:
En even later vraagt ze of ik op het Viva forum zit dus ik zei nee is dat leuk? Ging ze alle categorieën opnoemen en bij welke topics ze mee schrijft hahaha.

45 likes

Ik ben morgen vrij en m’n vriend is werken en had me bedacht dat ik lekker een vreetdag ging houden. Kom ik net iemand tegen die ik lang niet heb gezien en die vond dat ik zoveel afgevallen ben (ben inderdaad 20 kilo afgevallen sinds ik diegene voor het laatst zag) en nu vind ik het meteen zonde om zo slecht te gaan eten, maar had er zoveel zin in. :cry:

1 like

Ja, mag. Maximale verhoging is dit jaar 4,1%.
De servicekosten mogen inderdaad niet zomaar verhoogd worden.

1 like

Hahahahahaha deze moeten we opslaan als nieuwe Que?? Meme

9 likes

Best accuraat ook nog! Ik heb best vaak lange haren tussen mn billen zitten als ik mn haren gewassen heb haha. Zo ergerlijk.

3 likes

Haha omg mijn leven is compleet.

1 like

Ik zag een spin lopen op het plafond in m’n woonkamer, hoewel even m’n ademhaling stopte en ik hartkloppingen kreeg kon ik wel rustig blijven ipv als een kip zonder kop huilend weg te renne(wat ik vroeger deed). Het is ook maar een kleintje dat weet ik. Ik heb continu naar boven gekeken waar hij naartoe liep want hij was flink aan het lopen. Ik ben de hele bank van links naar rechts afgeschoven omdat ik niet wilde dat hij boven mijn hoofd zat. Ik had ook geen flauw idee hoe ik die spin van het plafond kan halen. Ik heb alleen zo’n normaal keukentrapje dus dat haal ik niet plus ik ben bang dat hij dan ineens op m’n hoofd valt of nog erger in m’n mond/ergens tussen m’n kleding. Dus was de hele tijd aan het verschuiven voor een spinnetje maar helaas vind ik het nog steeds eng. Volgens mij is hij nu in een hoekje gekropen en ik hoop dat hij daar voor de rest van z’n leven blijft. Heb liever 10 ratten over de vloer, gelukkig heb ik dit keer niet gejankt.

2 likes

Haha dank je! Klinkt ook wel logisch naar vroeger deed ik het andersom. Echt geen idee waarom?! Maar ik ga vanavond mijn haar wassen en het masker moet ook op handdoekdroog haar en dan morgenochtend uitspelen!

Misschien opzuigen met de stofzuiger? Met de steel zeg maar. Dan hoef je er niet te dichtbij te komen.

1 like

De zon scheen lekker dus ik dacht ik ga even buiten zitten. Zet de stoel middenin de tuin, haal de kussens uit de schuur, doe een extra vest aan want toch wel fris, een beetje zonnebrand op mn neus want ben al verbrand deze week. Ik zit letterlijk twee seconden en het gaat regenen :cry: kutleve.

3 likes

Ik moest net even naar kruidvat dus klein beetje make-up op maar ik vind dat ik er best goed uit zie vandaag. Als in good hair day en dat kleine beetje make up doet me ook wel goed maar ziet er wel natuurlijk uit. Jammer dat ik verder niks ga doen.

Ik kom net bij de kapper vandaan en waar ik de vorige keer heel enthousiast was, kan ik nu wel janken om mijn haar. Mijn haar was donkerblond met hightlights en lowlights en ik wilde iets meer highlights zodat het wat zomerser zou zijn. Nu is mijn hele haar super lichtblond en ik ben bang dat het me niet staat. Toen de kapster de handdoek van mijn hoofd haalde, zag ik al dat de hightlights heel streperig waren en bijna blauw. Na het föhnen was dat nog zo. Zelf vond de kapster het er mooi uit zien, maar het waren serieus blauwe strepen
 Toen heeft ze mijn haar twee keer gewassen, het was toen niet meer blauw, maar nog wel heel licht. Bovenin mijn haar zijn de highlights zelf bijna wit, waardoor het lijkt of ik net droogshampoo op mijn haar heb gespoten. De kapster zei dat het nadat ik het thuis een aantal keer was, al minder fel is, maar dat ik binnen twee weken terug kan komen als ik dan nog niet tevreden ben. Ik was allang opgelucht dat het niet meer blauw was, dus ik ging blij naar huis. Nu ik mezelf thuis zie, kan ik wel janken. Misschien is het inderdaad wennen, maar ik had gevraagd om ‘iets lichter’, niet dit. Daarnaast heeft ze mijn haar ook nog eens heel lelijk gekruld, waardoor ik mezelf net echt voor schut vond lopen buiten.:sob:

Mijn vriend is straks thuis en vanavond gaan we naar vrienden, misschien vinden anderen het wel mooi en is het gewoon wennen voor mij. Ik ga zo ook mijn haar stijlen, zodat het zit zoals ik het het meest draag. Ik hoop zo dat het aan mij ligt, ik heb nu al geen zin in al die opmerkingen over mijn haar op t werk, zodat ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet blij mee ben. :neutral_face:

Thanks voor je antwoord! Dan vragen we nog even om een berekening van de servicekosten

Ik vind dat mijn smiley hem afmaakt :slight_smile:

3 likes

Ah shit wat vervelend! Het is sowieso even wennen, ik had laatst mijn wenkbrauwen laten kleuren en voor mijn gevoel wat het veeeel te donker. Mijn vriend vond het juist wel mooi, dus dat hielp al relativeren. Ik zou gewoon even afwachten wat jouw vriend en jullie vrienden er vanavond van vinden.
Mocht je het toch niets vinden zou ik gewoon terug gaan naar de kapper. Je kunt eventueel je haar vast doen of een leuk haarbandje o.i.d. gebruiken om het minder op te laten vallen.
Het komt vast goed!

1 like

De koffers uitpakken duurt zo lang. Voornamelijk omdat elke keer als ik een doos koekjes, of zak van iets anders tegen kom ik eerst even ga zitten om er een paar te vreten. Heb zeker 2,5 ruimbaggage koffer met eten en nog 2 handbagage met eten. Zo krijg ik het natuurlijk nooit klaar.

10 likes

Als David Bowie

@Enthusiasm hoe gaat het met je?

Heerlijk. Wat ga je eten? Troostvoer?

1 like