Wat je even kwijt wilt #19

Je krijgt niet zomaar een heel jaar collegegeld terug. Hooguit dat je een gedeelte af mag trekken bij je aangifte. En misschien ook wel niet als ze nog recht heeft op stufi. Ik denk dat ze vast wijzer wordt als ze naar de belastingdienst belt.

3 likes

Ik heb echt een fijne dag vandaag: wakker worden met een heel lief berichtje van mijn vriend (die werkte vannacht), ontbeten met mijn zusje, lekker gesport en uitgebreid boodschappen gedaan in 't zonnetje, net lekker gekookt met een glaasje wijn erbij, zo even mezelf opknappen en dan komt vanavond een van mijn liefste vriendinnen eten en wijn drinken :heart: voel me ff zo ontspannen en content, echt fijn

9 likes

Gewoon doen en genieten!!

1 like

Is ook mijn favoriet! @LizzyBennet

2 likes

Fijne avond! :blush:

Zoals ik het begrijp, kom je alleen in aanmerking voor aftrek van studiekosten (incl collegegeld) als je verder nergens meer recht op hebt - dus geen stufi, maar ook geen recht op de gunstige lening meer

1 like

Altijd als ik aan een ongemakkelijke of stomme situatie die ik heb meegemaakt denk ga ik heel random deuntjes neuriën en zingen. Ik had het eerst zelf nieteens door, tot dat mijn vriend aan mij vroeg waarom ik zo plotseling ga neuriën. Nu ben ik mij er bewust van en ik doe het echt super vaak haha. Net ook een aantal keer tijdens het afwassen, vraagt mijn vriend aan me of ik weer aan iets ongemakkelijks sta te denken. Eeehm ja :woman_shrugging:t2:

18 likes

Doet jouw zus wellicht een opleiding tot docent? Ik weet dat de overheid je dan (een deel) collegegeld teruggeeft om mensen te stimuleren docent te worden.

2 likes

Zo leuk dat Dunya en Desi op youtube staat. Me jeugd haha

12 likes

De combinatie van aioli en chilisaus als dip voor tortillachips is echt goddelijk :drooling_face:

2 likes

chilisaus met zureroom of creme fresh is ook top

4 likes

Kun je niet een paar lekkere dingetjes eten vandaag? Is wel een middenweg te vinden tussen vreten en genieten toch?
Ik vind het ook heerlijk om allemaal dingen te eten die mijn man niet lust als hij er niet is. :grin:

Alle afleveringen?

Ehhl. Doet me denken aan mijn eerste grotemensenbaan.

Daar hadden ze op school de regel dat de leerling die had overgegeven zelf moest opruimen. Maar dat gaat toch niet? Toen hebben we het samen gedaan, terwijl hij nog steeds misselijk was. Geen aanrader.

huh hoezo krijgt ze dat terug?

Klopt! Dat wilde ik namelijk eerst maar had geen crème fraiche :stuck_out_tongue:

1 like

Ik weet niet of ze er allemaal op staan. Maar er staan er wel veel op. Vgm kan je ook alles zien op npo gemist.

Aah ik heb zo’n leuke dag gehad! Had samen met m’n vriend een (klein) event georganiseerd en er waren veel meer mensen dan verwacht en het was superleuk en we kregen allemaal positieve feedback en ik ben stiekem heel trots. En, op de terugweg hadden we bedacht dat we eten mochten bestellen om het te vieren, en precies toen we thuiskwamen kreeg ik een mail van thuisbezorgd met een kortingscode :sparkles:

36 likes

Hahaha was bij mijn zus op bezoek en de kraamhulp was er natuurlijk ook en dat was echt een pittige tante. Iemand vroeg aan mijn zus hoelang je nou tegenwoordig kraamhulp kreeg en ze zei zo ‘5 dagen ongeveer’ en die vrouw zo ‘nee hoor!! Ben er nog 7 dagen’. Gezicht van mn zus :hot_face:

8 likes

Ik ben, as we speak, bij de frituur in Geleen voor een frietje akropolis

17 likes