Wat je even kwijt wilt #19

Ik weet niet of iemand je al heeft geholpen, maar ik heb er gestudeerd. Ben er al wel 4 maanden weg, dus weet niet of ze naast de toegangspoortjes andere dingen hebben veranderd.

Frietje Akropolis is goedgekeurd.

18 likes

Ik heb zo’n vies lekkere dip gemaakt dat ik echt een boete zou moeten krijgen

nep cheddar au bain marie gesmolten met creme fraiche erdoor en stukjes jalapeno

18 likes

ja, vraag/pm maar!

M’n schoonouders belden net of ze even langs konden komen dus ik moest het huis binnen een uur van zwijnenstal naar spik en span krijgen. Zweet stond in m’n bilnaad maar is gelukt. Misschien moeten ze vaker langskomen

20 likes

Ik heb nu 2 dagen non-stop hoofdpijn, ga weg :mad:

Ik krijg echt zin om iets met heel veel saus te eten door dit, die foto van @TantePollewop en dat verhaal van iemand eerder over chilisaus met creme fraiche. Klinkt zo goed allemaal.

3 likes

Nou super fijn voor haar!

1 like

Ik kijk de kook filmpjes van vjeze fur. En nu praat ik al 2 dagen zo als hij

10 likes

Shoppen is de beste therapie voor alles :blush: vooral als je samen met je beste vriendin gaat :heart_eyes:

(Mijn bankrekening durf ik niet meer te openen :see_no_evil:, want na 3 jurkjes, 2 rokjes, 1 blouse, 3 shirts, 1 nagellak en 6 boeken :see_no_evil::see_no_evil: ben ik een beetje bang).

OkƩ die 6 boeken tellen eigenlijk niet, want 4 heb ik samen met die vriendin gekocht en betaald en 2 ervan heb ik betaald met gekregen geld van oma en boekenbon

11 likes

Diner Dash :heart:
Zo vaak gespeeld vroeger

2 likes

Vier je carnaval?

Of een keer 1,5 uur slapen, hopen dat die dag op werk snel voorbij gaat en dan weer naar bed tot de volgende ochtend

Schoonmoeder vroeg of we een flessenlikker konden meenemen. Gelukkig wist ik dankzij dit forum hoe die dingen eruit zien :joy:

7 likes

Hmm jammer. Bij mij komt de vermoeidheid altijd een dag later, dus die eerste dag kom ik vaak wel door.
Ik heb wel eens tot half 3 heel veel staan drinken in de kroeg terwijl ik om 6 uur s ochtends weer op pad moest naar werk :grimacing:

1 like

Hahaha maar je komt hem wel door, uiteindelijk. En je hebt beide kunnen doen

1 like

Net al 'n uur op de bank geslapen, niks op tv. Ga nog wat proberen te lezen en dan slapen.

Lekker al naar bed gaan! Als je dan in slaap valt hoef je niet meer te verplaatsen.

Mijn moeder is zeg maar uitbehandeld, voor mijn gevoel is het geen echte ziekte dus hoezo uitbehandeld?? Vind het zo moeilijk om te accepteren, voor hetzelfde geldt krijgt ze morgen een infarct en dan kunnen ze gewoon helemaal niks doen. Ik was totaal nog niet bezig met kinderen, maar daar ga ik nu ineens heel anders over denken want ik wil heel graag dat ze hun oma leren kennen. Denk ineens over hele andere dingen als dat ik voorheen deed, bij alles wat op de lange termijn wordt gepland/überhaupt over wordt gesproken denk ik ā€œmisschien is ze er dan niet meerā€. Ik weet dat het nu allemaal nog heel vers is qua nieuws dat ze niks kunnen doen en de kans ook heel groot is dat ze gewoon 90 wordt, maar hoe accepteer je in hemelsnaam dat het ook allemaal heel snel kan gaan?

2 likes

De spelletjes op zylom.com, zoals delicious deluxe. Kost geld, maar je kan een uur gratis spelen. Dit heb ik vroeger vet vaak gedaan haha

2 likes