Doet me denken aan vroeger, toen speelde ik best veel spellen via Zylom, het is nu helemaal anders geworden.
Weten jullie nog dat je via MSN Bejeweled tegen elkaar kon spelen?
Doet me denken aan vroeger, toen speelde ik best veel spellen via Zylom, het is nu helemaal anders geworden.
Weten jullie nog dat je via MSN Bejeweled tegen elkaar kon spelen?
Ik mis MSN
Heftig, knuffel voor jou en je moeder
Omg wajo Kanye West en ik hebben gewoon op hetzelfde bankje gelegen
medemensen met een zandloperfiguur, waar kopen jullie je jeans? help please!
Ik slaag het best bij de Duitse merken, Cambio, MAC, maar ik ben op zoek naar iets goedkopers! Alle broeken zijn of te strak bij de bovenbenen, of veel te wijd in de taille, altijd huilen.
In Berlijn kijken ze alleen maar lekker Fred.
Ik leef in de highwaist skinny jeans van primark. Strak in de taille, wijd genoeg bij de billen en mooi skinny bij de benen. En maar €13. Enige broek die mij goed past
@Chuckie deze heb ik ook (en ik ben een zandloper met wat extra zand). Zitten echt heerlijk en supermooi rond de bilpartij.
Topshop Jamie en H&M Shaping high rise.
Diesel
Ik heb gewoon morgen én maandag nog vrij. Zo’n lekker gevoel
Ik bestel op m’n werk altijd de boodschappen en die worden nu al 2x gebracht door echt een super knappe jongen. Nu wil ik maandag eens leuk gaan flirten maar wat moet ik zeggen ik kan echt niks bedenken
Topshop Jamie en Joni
Ik ben een dag geweest. Erg mooie, leuke stad! De trappen (Montagne de Bueren) bewandelen is even doorbijten, maar het uitzicht is het dubbel en dwars waard.
Ik ben bij mijn aangifte vorig jaar bij mijn aangifte iets vergeten waardoor ik geld ben mis gelopen. Zou ik dat nog kunnen laten corrigeren?
Hahaha oh wow die is wel heel goed maar durf ik nooit hij staat ook altijd midden in het kantoor dus ik moet het ook nog doen waar iedereen bij is haha
Ik keek naar foto’s van Haley Williams en nu wil ik m’n haar ook knaloranje verven. Heb verdorie net een paar maanden een ‘natuurlijke’ kleur. Maar bedacht me ook dat oranje de enige regenboogkleur is die ik nog nooit helemaal gehad heb, alleen in een verloop van rood naar oranje naar geel. Maar wat ik nu heb staat wel heel mooi… moeilijk moeilijk
@Merel @Denver @Bergson @Huismus @Superkonijn @Banananana Thanks voor jullie reacties, ik ga even verder zoeken! Ik pas die broek van topshop ook niet (althans moet zeggen dat het al even geleden is dat ik 'm gepast heb, misschien dat het model wat veranderd is nu en ik 'm nu wel pas? is het proberen waard). Vind het ook zo stom want wil eigenlijk helemaal geen fast fashion supporten, maar vind het nu zo lastig om een broek te vinden dat ik bijna het idee krijg dat ik geen keuze heb? Ik paste altijd de Oki (geloof ik) van de Monki wel oké, al zit die nog steeds een beetje wijd bij de taille, dat is nog wel te overzien, maar vind de kwaliteit daar van niet zo goed, hij slijt erg snel.
Zo’n leuke avond gehad! Super rustige chille zaterdag avond. Om half 8 op m’n sloffen, met een tas vol bord/kaartspellen en een fles Hugo naar een vriendin gefietst en daar de hele avond met zessen spelletjes gedaan. Voor herhaling vatbaar. Love spelletjes.