Wat je even kwijt wilt #19

Ik ben zo blij als ik om half 8 in bed lig.

Net voordat ik wegging had ik perongeluk rode wijn laten ‘spuiten’ in de keuken (probeerde zonder kurkentrekker open te maken), kom ik net thuis zie ik dat het op de muren zit :slightly_smiling_face:

1 like

Volgens mij ben ik op 't punt gekomen dat ik niet meer kan uitslapen. Alweer voor 7 uur wakker op m’n vrije dag :cry:

Dat verstrengeld slapen is toch ook bijna nooit chill he, nu lig ik op mijn rug met een zware arm op mijn “maagje” :’). Heb al een paar keer de arm weggedaan maar hij komt steeds terug. Verdommeee

4 likes

Ik ben nog steeds van plan om samen met mijn man van de zomer random steden/ dorpen te bezoeken in Nederland om dit soort eten te proeven. Deze stond al op mijn lijst, dus als mensen nog iets in hun omgeving hebben kom maar door haha.

4 likes

Ik heb een hele slechte eigenschap en dat is mijn (vaak irrationele) onzekerheid. Laat ik nu net uitgenodigd zijn om op sollicitatiegesprek te komen voor een functie binnen mijn droombedrijf.

Ik heb technisch gezien een een perfect passend CV en de juiste ervaring. Toch zegt die stem in mijn hoofd dat ik dat bedrijf nooit binnenkom gezien ik niet goed genoeg ben :cry:

Ga je ssmen met je vriend wonen?

Je tanden kunnen altijd verschuiven. Ik zou het risico niet nemen. Mijn spalkjes zitten er al 10 jaar en afgezien van wat tandsteen is dat echt geen probleem. Daar kun je verder gewoon goed bij met poetsen.

3 likes

Ik denk vanwege het lage aantal nieuwe berichten in het ik vertrek topic dat de aflevering mwoah is. Vorige week waren er veel meer reacties. Maar ik moet me inhouden om t niet te openen want wil t nog terugkijken.

1 like

Ik heb hem ook net terug gekeken, maar het is een follow-up ipv een gewone aflevering, misschien dat er daarom minder reacties zijn.

2 likes

Ik ben flink verkouden, wat nog tot daar aan toe is, maar daardoor ben ik nu ook steeds benauwd en dat vind ik wel heel kut. Even 10 min naar de supermarkt fietsen = hijgend, puffend en zwetend aankomen. En soms piep ik bij t ademhalen en dat is ook irritant.

Dus ik ga vandaag maar gewoon lekker lezen, simsen en niks doen. Hopen dat in ieder geval die benauwdheid snel over is. #zeurmodus uit

Ik ging gisteren uit eten met een groep en helaas was er gekozen voor een steakrestaurant. Al snel kwam daar ter sprake dat ik vegetarisch eet want ja dat valt in zo’n restaurant nogal snel op. Ik hoorde iemand aan de andere kant van de tafel al vegetarische burgers en kroketten belachelijk maken :roll_eyes:, maar ik dacht laat ik tot 10 tellen want ik ken deze mensen niet goed. Totdat iemand mij opeens vroeg waarom ik als vegetariër toch in vredesnaam op reis zou gaan naar Peru. Het klonk zo neerbuigend dat het enige antwoord wat ik kon verzinnen was: “het is toch wat, dat vegetariërs ook wat van de wereld willen zien!!”. :o_o:

20 likes

Huh, ik snap het niet. Waarom zou je niet naar Peru kunnen?

Ah Okay, thanks. Nja gaan straks kijken of vanavond.

1 like

Omdat het volgens hem nogal een vleescultuur is. Ja gast maar zelfs in Peru bestaan groenten en fruit :thumbsup:.

3 likes

Ik heb a 3(!!) keer getraind “in het krachthonk” en elke keer heb ik het idee dat men denkt “wtf doet zij hier?”. Net ook: kom ik aan bij zo’n squatrek, hangen er allemaal gewichten aan. Meteen twee gozers “moeten we helpen ze eraf te halen?!?!”
Hallo, zo hopeloos keek ik nou ook weer niet.

4 likes

@Beertje die kan ik sowieso inzetten! Thanks, die kan haast niet fout.
En deze kan ik er wel achteraan gooien haha. Mag hopen dat er geen andere komt brengen morgen :joy:

Ik denk wel dat je het kan! Hopelijk pakt het goed uit en kan je hier wat zelfvertrouwen uit putten.

2 likes

Fascination van Alphabeat?

1 like

Fijn!!! Wel veel werk nu even. Als ik dichterbij zou wonen zou ik je komen helpen :blush:
En je moet maar zo denken, iedere ingepakte doos is weer een stukje dichterbij je nieuwe huis :smile:

2 likes