Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb zin om mijn kantoorspullen te upgraden. Gewoon een leuk schrijfblok, leuke / opvallende pen (die wel lekker schrijft) etc. Wie heeft tips?

Hema! Love hema

2 likes

Ah ik ook he! Ik houd mijn hart vast iedere keer.

1 like

Tip. Nooit geen cacao poeder knoeien

4 likes

Ik loop met een zonnebril op én handschoenen aan. Charmant wel.

Kraakt het misschien vanwege een temperatuurverschil? Zou wel vreemd zijn als dat nu ineens ontstaat, je herkent natuurlijk de normale geluiden in je huis en dan zou je dat wel eerder gehoord hebben

1 like

Ik denk een geest.

1 like

Hoi ik heb na 3 weken weer eens ingelogd :slight_smile:

13 likes

Bluh ik was lekker met m’n scriptie bezig en dan werk ik altijd een beetje door m’n hongergevoel heen, dus nu heb ik superveel honger. M’n vriend is wat doen met vrienden en verwacht hem niet supervroeg terug dus kan voorlopig nog niet avondeten en ik heb ook niks te lunchen/snacken in huis, maar ik heb precies 0% zin om naar de supermarkt te gaan nu :upside_down_face:

1 like

Ik denk dat ook wel eens, dat we dan beiden tegelijk wakker worden van een geluid. Maar meestal is het dan zo dat de één wakker wordt door de ander en niet zozeer door het geluid. Ik zat van de week ook rechtop in bed omdat de buurman volgens mij een hele boekenkast om liet vallen en mijn vriend schrok ook wakker. Maar niet van het geluid (zó hard en niet wakker worden!) maar omdat ik opeens zo onverwachts bewoog.

2 likes

Oké het bezoek wat ineens komt blijft dus eten, bbqen it is

maar ze zijn dus met 6 man ( zijn vrienden uit Engeland die in de buurt een hotel hebben ivm weekendje weg)
Dus nu komt er 6 man bbqen terwijl ik mega lui op de bank hang :confounded:

Ik heb ze 4 weken terug nog gezien dus het is ook niet zo dat we ze heel lang niet gezien hebben.

1 like

Heb je room ofzo om erdoorheen te doen?

Ik vond t tijd om mn teennagels te lakken, zodat ik eind van de week sandaaltjes aan kan. Met een van mn nieuwe jurkjes :blush:

3 likes

Kruidenroomkaas! @kali

1 like

Ohjaa teennagels lakken! Thanks for the remender

1 like

Wat balen! Ik heb me laten vertellen dat je bittere courgette beter niet op kan eten (mocht je dat toch nog van plan zijn). Wat ik ervan begrepen heb zit er van nature een giftige stof in courgette zodat ze niet op worden gegeten door dieren. Die stof is wat courgette bitter maakt, en is eruit gekweekt maar schijnbaar kunnen ze muteren waardoor die stof weer terugkomt. Ik heb het ook wel eens gehad, voordat ik dit wist, gewoon opgegeten toen en ik leef nog steeds dus in kleine hoeveelheden zal het niet zo veel kwaad kunnen maar tegenwoordig eet ik bittere courgette niet meer op.

2 likes

Ik had onze kat voor het eerst sinds de verhuizing naar buiten gelaten. Bij ons vorige huis ging ze nooit lang of ver, ze lag altijd op een bankje naast het portiek. Nu duurde het best lang en ze kwam niet als ik riep. Net een rondje om gelopen en toen kwam ze gelukkig op het einde van m’n rondje uit een heg en liep ze ook weer mee naar huis :heart:

6 likes

Ja het zou eigenlijk niet voor moeten komen bij supermarktcourgettes, maar ik heb ze toch wel eens gehad. Als het nog eens gebeurt ga ik er denk ik mee terug. Ik vind “deze doorgaans zo onschuldige knotsvormige vruchtgroente” wel een prachtomschrijving trouwens

4 likes

Ik loef dit.

2 likes

Ja, precies dit
 echt irritant :S
@June88 Dat vind ik ook super lullig van mensen. Blijkbaar is het heel moeilijk om gewoon iets aardigs te zeggen

1 like