Wat je even kwijt wilt #19

Raining men?

1 like

Ik heb laatst die staafmixerset van de Lidl gekocht en ik wil hem graag gebruiken maar nu kan ik niks bedenken, naast soep, waar ik hem voor nodig heb :sweat_smile:

Nee

9 likes

werken :sob:

Zo even sporten en dan de rest van de middag Parijs Roubaix kijken. Kijk er al de hele week naar uit :grin:

Ik heb met de Oki van Monki precies hetzelfde indd, en hij lubbert ook echt uit na een tijdje.
Ik heb best goeie ervaringen met broeken van Costes. Heb een jeans van een vriendin gekregen (die is al best oud dus) en pas een zwarte flared jeans gekocht daar die echt perfect zitten en 0 ruimte hebben bij mijn taille. Misschien kun je dat nog proberen?

1 like

Familiedag van mijn vriend. Ben benieuwd wat we gaan doen… En jij zelf?

Wat heftig! Weten ze waardoor de explosie is ontstaan?

Oh leuk! Als ik je ergens zie rijden of lopen zal ik even zwaaien haha.

1 like

Net gepoetst en nu ga ik eerst lezen, daarna eitje bakken of tosti maken en dan serie kijken en vanavond met mn vader eten.

1 like

Vind ik niet heel raar hoor. Soms kan zoiets simpels je hele dag maken of breken.

1 like

Nee, wat heftig zeg :frowning:

Wow, voor het eerst 7 persoonlijke aanbiedingen die ik allemaal chill vind.

3 likes

Omg volgensmij reed ik er net langs met de trein :frowning:

@monkeyslut
Wannabe van Spice Girls? Unwritten van Natasha Beddingfield? Misschien iets van Grease?

Whaha verlos ons als je het weet!!

3 likes

It’s raining men?
Ohhh ik kan hier slecht tegen, nu moet ik het ook weten

1 like

Misschien iets van Ace of Base? Is zweeds (maar zingen in het Engels), wel echt dansmuziek (The Sign, All That She Wants) en is al oud.

Verlos ons :grimacing:

1 like

Mijn kat ligt graag buiten in de zon en nu loopt hij om de 3 seconden naar binnen en naar buiten omdat de zon steeds weggaat en weer terugkomt

15 likes

ben je wel even bezig denk ik!

3 likes

Kruudmoes uit het oosten!

1 like