Ik moest zo nodig plassen vandaag, we moesten nog een kwartiertje lopen maar ik hield het echt niet meer. Uiteindelijk bosjes gevonden, of wat het ook was. Dus ik banjer door die struiken heen met allemaal vet pijnlijke takken. Had een panty aan die is kapot en m’n knieën en scheenbenen opengehaald. Gelukkig een keer niet mezelf ondergepist maar wou dat ik een piemel had.
Ah rot is dat ja, ik baal daar ook altijd ontzettend van. Sowieso zonde en ook gewoon stom dat je ergens je best op hebt gedaan en er dan niks mee kan. Ik hoop dat je bestelde eten superlekker is!
Ohja ook zo fijn. Ik ben van mezelf heel bleek en hoor zo vaak ooh wat zie je bleek ben je ziek/zwak/misselijk/moe… NEE ZO ZIE IK ER GEWOON UIT… dat is nou eenmaal mijn kleur…
De frustratie zit hoog haha voornamelijk in de zomer dat IEDEREEN er een opmerking over maken… Laat me gewoon met rust mensen…
Hahah tot zover mijn rant
Ik ga mezelf denk ik zometeen trakteren op McDonald’s, wat zal ik nemen
Kipnuggets, cheeseburger, friet of geen friet??? Keuzes
21!
@Alchemy sowieso wel frietjes! Verder ben ik vrij neutraal over McDonald’s maar love de frietjes
Pff echt super hinderlijk 

Ik zou echt gek worden
Mensen hebben vandaag zo vaak tegen mij gezegd: het komt wel goed (met jou). Ehh fijn dat jullie daar in geloven maar wie zegt dat? Het komt altijd goed want ook als het niet goed komt dan komt het uiteindelijk toch goed want dan ben je dood
Nouuu nu even niet hoor. Hahah daarom zeiden ze het ook 
ik ben mijn koffer al aan het inpakken en intens van aan het genieten. Ik ga volgende week pas op vakantie. Wil die van m’n vriend eigenlijk ook doen
Als je een brief krijgt van de belastingdienst waar op staat ‘in naam van de koning’ is het geen leuke brief
Huh, hoezo weet je niet hoe oud je bent?
Ik vergeet het ook heel vaak. Is iets waar ik echt niet mee bezig ben. En als mensen het dan vragen moet ik nadenken en vaak even rekenen 
 Dus je bent niet alleen @Jauregui
Okay, haha. Ik kn me dat echt niet zo goed voorstellen, ik moet voor best veel dingen mijn geboortedatum opgeven.
Maar niemand zegt toch ook dat ze moeten nadenken over hun geboortedatum?
Wo wat een onaardige reactie. Wellicht heb je gelijk, maar om dat op deze manier over te brengen ga ik me niet per se beter van voelen. Nu weet ik dat jij me liever slechter laat voelen dan beter maar als je je zo erg stoort aan mijn posts dan is er ook een negeerbutton
Die is er toch juist niet op dit forum of heb ik iets gemist?
Nee maar ikzelf word dan wel herinnerd aan hoe oud ik ben, haha
Mijn zus gaat waarschijnlijk scheiden en mijn zwager belt mij net omdat mijn zus had gezegd dat ie mij maar even moest bellen voor ‘het psychologische gedeelte’. Echt een toppositie word ik in gezet weer, en wat verwacht je precies van mij dan 
. Krijg ik ook betaald voor dit familierelatiespsychologengeheel?
Echt typisch ja, mensen die dan steeds zeggen “hee wat heb je daar?”
PUISTEN JA, JE ZIET HET GOED, WAT WIL JE DAT IK ZEG?