Hahahaha, kun je niet gewoon het geluid op stil zetten?
Jeetje dat lijkt me echt een onaangename positie en zou ik niet mee akkoord gaan. Kan jij daar mee dealen?
Mijn hoes leek op zo’n modieuze clutch. Keek men er misschien ook wel minder raar van op dat ik mijn mac naar de toilet meenam. (Al denk ik sowieso dat anderen er niet zo veel aandacht aan besteedde maar toch :P)
Nee ik ben niet van plan om hem full-on begeleiding te geven. Wil hem best wat tips geven waarmee hij hopelijk verder kan, maar verder wil ik niet echt tussen deze vete zitten. Zeker niet omdat er ook nog 2 jonge kindjes betrokken zijn waar ik ook helemaal gek op ben.
Huh maar @Eddie zegt toch niks onaardigs? Het komt goed en het gaat goed is toch iets relatiefs. Zolang je te eten heb en een dak boven je hoofd gaat het in princippe toch gewoon goed. Ja er zijn vast wel allemaal dingen minder maar je leeft nog.
Heb je ook die 2e reactie gelezen?
Ja daar had ik t juist over haha.
Ik snap dat dit misschien niet is wat je wil horen, maar ik denk wel dat @Eddie een punt heeft. En jij plaatst je persoonlijke situatie in zo veel topics, dat negeren moeilijk wordt. Ik snap wel dat mensen dan iets minder inlevend beginnen te reageren, ook omdat het steeds dezelfde boodschap is.
Het komt van jou soms gewoon over alsof je bij alles wat je doormaakt het gevoel hebt dat dat de ergst mogelijke ellende ooit is.
Veel van mijn problemen liggen in hoe ik iets beleef.
Eh wie heeft het over problemen? En hoe ik dingen beleef is hoe ik met dingen om ga. Je kunt leed niet met leed vergelijken en ik voel me gewoon even kut
Ik vind leed niet met leed mogen vergelijken toch altijd een beetje een lastige. Er is heel veel soort leed en de cavia is altijd doder maar relativeren is óók gezond.
Hmm ja je hebt wel gelijk. Maar ik weet ook niet goed hoe ik hem dan ‘moet afwijzen’, want wil niet dat hij denkt dat ik een kant kies. Baal ook wel een tikje van mijn zus dat ze me in deze positie heeft gezet.
Maar als je dat kon, dan zou je t niet op een forum posten. Dan zou je hier alleen maar komen vertellen hoeveel geluksmomentjes je op een dag hebt en wat je nu weer voor leuks hebt gedaan. Het leven is niet alleen maar leuk en soms wil je dat even kwijt
Sommige mensen hebben geen dode cavia, maar zijn gewoon uitgekeken op hun cavia.
Ja dat je je kut voelt mag maar dat ligt ook aan hoe je iets beleefd en hoe je daar mee om gaat. ( wat je hebt beleefd weet ik niet want heb dat niet gelezen)
Jij had het over dat je het komt goed een domme zin vond en daar werd op gereageerd. Het is al goed maar je zit met iets.
Soms?
Ik struikel hier over jouw leed. Dat mag, maar ga dan niet Calimero’en als je weer om advies vraagt en mensen dat geven.
Lief dat je meedenkt, denk ook dat ik het zo maar ga zeggen. Dankje!!
Welnee joh, daarmee bedoel ik totaal niet dat alles feest moet zijn, en relativeren imo betekent ook helemaal niet dat je narigheid als een geluksmoment beleeft. Maar iets is kut, ik voel me kut =/= de wereld vergaat. Iets meer perspectief. Maar dat kan idd moeilijk zijn, daar heb je gelijk in.
Mosterd na de maaltijd, maar denk dat @Eddie het zo idd echt goed verwoord. Vervelend dat ze je in deze positie gebracht heeft.
Heb zo’n fijn nieuw (semi) onbekend bandje gevonden en geniet zo van hun muziek. Heerlijk op zo’n zondagavond.