Die hebben wij gisteravond gekeken
Dr bestaat ook zoiets als een dagboek.
Lief dagboek,
Ik wil hier graag iets schrijven maar ik ben bang dat mensen het lezen.
Ik heb een veel te klein pak⦠nu vraag ik me af of ik het zou passen als ik afval, en of dat dan de moeite is
Nee, gewoon pak in je eigen maat kopen.
Maar als je veel afvalt pas je veel van je andere kleren niet meer;) niet de moeite!
Ik moet echt even opgevrolijkt worden maar heb op het moment alleen even mezelf om iets mee te gaan ondernemen. Ik wil dus een stuk gaan wandelen, maar wel naar iets luisteren, alleen zit ik zelf een beetje in een negatieve spiraal van verdrietige muziek en podcasts. Dussss als er iemand een tip voor een vrolijk album ofzo heeft (hele flauwe grappen zijn ook welkom)
Is een heel topic over! Idd veel beter
Als ik in de bieb zit met mijn laptop en ik moet naar de wc, dan ga ik nog net niet rennend naar de wc omdat ik bang ben dat iemand mijn laptop meeneemt. Maar andere mensen lijken daar zo chill mee? Die laten hun laptop rustig een halfuur onbeheerd achter om koffie te gaan halen etc. Moet ik meer vertrouwen hebben in mijn medemens? Of meer vertrouwen in de sociale controle binnen de bieb? Moet ik aan iemand vragen op mijn laptop te passen, en hoe weet ik of die persoon wel te vertrouwen is?
Shizen is lekker
Altijd fijn als je met iemand afspreekt voor het eerst en dat het gewoon vanzelf gaat. Ik ben blij.
clue!
Als ik dood ga wil ik uitgestrooid worden in een zee van ijskoffie.
Jaa aan alle mannen die mij nooit lekker vonden.
Ik bestel op zondagavond altijd pizza (en dezelfde ook) en ik kijk er dan al de hele dag naaruit hahaha moet mezelf echt inhouden om t niet nu al te bestellen
zoān brandend dek, ik weet niet, ik vind het er heel erg uitzien als middeleeuws vermaak. raar.
Ik vind het wel stom dat ze een kindershow gebruiken. De nvwa is al langs geweest en ik denk dat het stukje van de brandende deken eruit geschreven gaat worden, maar vind t heftig dat nu zoveel kinderen dit hebben moeten zien.
Ik snap dit ook niet en zou ook nooit mān laptop onbeheerd laten staan. Bij de UB waar ik kom hangen ook overal briefjes met dat er dieven actief zijn en dat je vooral je spullen niet onbeheerd achter moet laten. Ik studeer nooit met laptop in de UB maar zou 'm denk ik zelfs meenemen naar het toilet? Het is ook niet āeen beetje jammerā als je laptop weg is, je bent gewoon flink de lul dan
wat hebben ze nou helemaal gezien dan? een paar roepende mensen met een bord? dat vind ik ook zoiets gekkigs, die vlammen lijken me eerder potentieel onpedagogisch.
Ik ben vannacht voor het eerst uit geweest met mān collegaās van mān bijbaantje en ik heb echt zoveel gezoend met mān crush (/collega) en ben helemaal happy. Kater = worth it.