Wat je even kwijt wilt #19

Mijn “stief”kinderen hebben ravelijn regelmatig gezien en ik weet dat ze van iets afwijkends heel erg van slag kunnen raken.
Ze zien volwassen mensen iets doen wat niet mag en ik denk dat kinderen daar van kunnen schrikken.

Ook de paarden en vogels kunnen schrikken als dingen anders lopen. Ik denk gewoon dat ze dit ook anders hadden kunnen oplossen n

En die deken vind ik ook niet goed, maar ik verwacht wel na wat er afgelopen week gebeurd is, dat de Efteling dit aanpast. In mijn beleving is de Efteling heel toegankelijk met dit soort dingen en staan ze ook continu open voor ontwikkeling.

Zit ik heerlijk de hele dag al in mijn thuiskloffie, krijgen we ineens straks bezoek… nu moet ik me aankleden #notamused

3 likes

Ik snap dit ook nooit, waarom moeten mensen dat nog even benoemen… Zo van oh je hebt daar een puist/korstje/wondje/koortslip whatever… Ja thanks Harry ik ben er zelf ook niet blij mee maar moet je het nog extra even benadrukken…:weary:

3 likes

Zijn ze ook.
Maar blijf erbij dat volwassenen dit op manieren kunnen oplossen zonder dat kinderen er zo bij betrokken worden.

1 like

Vind het wel echt vermoeiend ook dat onder elke Facebook post van RTL, Telegraaf, Mark Rutte whatever heel FVD/VVD Nederland links gaat demoniseren en van alles toewenst maar als dan vervolgens één links iemand iets niet zo netjes zegt is het: ZIE JE WEL DEZE MENSEN ZIJN HET GEVAAR NIET WIJ

2 likes

Ik heb zin om mijn kantoorspullen te upgraden. Gewoon een leuk schrijfblok, leuke / opvallende pen (die wel lekker schrijft) etc. Wie heeft tips?

Hema! Love hema

2 likes

Ah ik ook he! Ik houd mijn hart vast iedere keer.

1 like

image

Medieval Times… beste scene uit The Cable Guy

1 like

Tip. Nooit geen cacao poeder knoeien

4 likes

Ik loop met een zonnebril op én handschoenen aan. Charmant wel.

Kraakt het misschien vanwege een temperatuurverschil? Zou wel vreemd zijn als dat nu ineens ontstaat, je herkent natuurlijk de normale geluiden in je huis en dan zou je dat wel eerder gehoord hebben

1 like

Ik denk een geest.

1 like

Hoi ik heb na 3 weken weer eens ingelogd :slight_smile:

13 likes

Bluh ik was lekker met m’n scriptie bezig en dan werk ik altijd een beetje door m’n hongergevoel heen, dus nu heb ik superveel honger. M’n vriend is wat doen met vrienden en verwacht hem niet supervroeg terug dus kan voorlopig nog niet avondeten en ik heb ook niks te lunchen/snacken in huis, maar ik heb precies 0% zin om naar de supermarkt te gaan nu :upside_down_face:

1 like

Ik denk dat ook wel eens, dat we dan beiden tegelijk wakker worden van een geluid. Maar meestal is het dan zo dat de één wakker wordt door de ander en niet zozeer door het geluid. Ik zat van de week ook rechtop in bed omdat de buurman volgens mij een hele boekenkast om liet vallen en mijn vriend schrok ook wakker. Maar niet van het geluid (zó hard en niet wakker worden!) maar omdat ik opeens zo onverwachts bewoog.

2 likes

Oké het bezoek wat ineens komt blijft dus eten, bbqen it is…
maar ze zijn dus met 6 man ( zijn vrienden uit Engeland die in de buurt een hotel hebben ivm weekendje weg)
Dus nu komt er 6 man bbqen terwijl ik mega lui op de bank hang :confounded:

Ik heb ze 4 weken terug nog gezien dus het is ook niet zo dat we ze heel lang niet gezien hebben.

1 like

Heb je room ofzo om erdoorheen te doen?

Ik vond t tijd om mn teennagels te lakken, zodat ik eind van de week sandaaltjes aan kan. Met een van mn nieuwe jurkjes :blush:

3 likes

Kruidenroomkaas! @kali

1 like