Wat je even kwijt wilt #19

Ik struikel over jouw leed hahahašŸ˜‚.

4 likes

Pff ik vind het echt irritant dat er voor filmpjes bij nieuwsberichten in de NOS app een advertentie zit. Ik wilde iets kijken van 2 minuten en toen kreeg ik een ad van 30 seconden :unamused: was ook nog eens een advertentie voor omroep MAX. Zit ik echt op te wachten ja.

3 likes

Heb boodschappen doen zo lang uitgesteld dat alle supermarkten nu dicht zijn… :weary:

1 like

Sure!

5 likes

Ik heb m’n muur geverfd en die kleur heet stamppot en ik heb er te veel lol in dat op de Lidl reclame-manier te zeggen wanneer iemand ernaar vraagt
Ongeveer standaard zo’n reactie: :unamused::roll_eyes:

44 likes

Huh dat maakt toch niet uit? Dat doe ik althans heel de winter. De zon staat vet laag dan namelijk.

1 like

@monkeyslut heb dit topic bij gelezen, smachtend naar een ontknoping over het liedje, maarrrr nog niet gevonden?

3 likes

hahaha ja echt he…

Ik kan echt zo blij worden van de weersverwachting van komende week :star_struck::sunny::sunny:

10 likes

Ja eigenlijk nu je het zo zegt is het best heel normaal hahaha. Weet niet waarom het nu zo apart voelde want ik doe dat ook wel eens in de winter

1 like

Maar als je er zelf geen last van hebt en de tandarts geeft aan dat ze er toch uit moeten kun je toch aangeven dat je dat niet wil? Jij moet het ten slotte betalen en het is jouw mond

Ik heb mijn nagels barbie roze gelakt en i love it

6 likes

Ik krijg binnenkort de rekening van het ziekenhuis voor het verwijderen van 2 verstandskiezen in het ziekenhuis. Kan het je wel laten weten hoeveel het is

1 like

Complex? Als in lastig te bereiken? Mijne waren heel klein en zaten niet scheef oid dus hoop dat ze het dan voor de helft van de prijs doen :joy:

2 likes

Misschien die high waist skinny jeans van Primark? Die vind ik iig fijn en ik heb ook mega bovenbenen!

1 like

Ik heb vandaag even medelijden met mezelf.
Ik ben ongesteld, onverklaarbare spierpijn, moe ondanks dat ik heb uitgeslapen. Dus nu ga ik netflixen (kijken naar Noah Centineo :smirk:) met mijn favoriete chips en knuffelen met ons hondje.

3 likes

Ik kamp echt met smartphoneverslaving, ik word gewoon moe van mezelf hoe ik eraan vastgelijmd zit.

7 likes

Ah jeetje! Knuffel :heart:

1 like

Misschien ook even een paar passen in dezelfde maat! Soms zitten ze net even anders ookal is het ā€œdezelfdeā€ maat.
Voor de rest vind ik de taiki van Monki ook chill, maar dat is een mom jeans

Ik dacht vanmorgen ook dat ik een jaar jonger was dan ik ben. Was best teleurgesteld toen ik er achter kwam :joy:

3 likes