Ohjaa teennagels lakken! Thanks for the remender
Wat balen! Ik heb me laten vertellen dat je bittere courgette beter niet op kan eten (mocht je dat toch nog van plan zijn). Wat ik ervan begrepen heb zit er van nature een giftige stof in courgette zodat ze niet op worden gegeten door dieren. Die stof is wat courgette bitter maakt, en is eruit gekweekt maar schijnbaar kunnen ze muteren waardoor die stof weer terugkomt. Ik heb het ook wel eens gehad, voordat ik dit wist, gewoon opgegeten toen en ik leef nog steeds dus in kleine hoeveelheden zal het niet zo veel kwaad kunnen maar tegenwoordig eet ik bittere courgette niet meer op.
Ik had onze kat voor het eerst sinds de verhuizing naar buiten gelaten. Bij ons vorige huis ging ze nooit lang of ver, ze lag altijd op een bankje naast het portiek. Nu duurde het best lang en ze kwam niet als ik riep. Net een rondje om gelopen en toen kwam ze gelukkig op het einde van mân rondje uit een heg en liep ze ook weer mee naar huis
Ja het zou eigenlijk niet voor moeten komen bij supermarktcourgettes, maar ik heb ze toch wel eens gehad. Als het nog eens gebeurt ga ik er denk ik mee terug. Ik vind âdeze doorgaans zo onschuldige knotsvormige vruchtgroenteâ wel een prachtomschrijving trouwens
Ik loef dit.
Ja, precies dit⊠echt irritant :S
@June88 Dat vind ik ook super lullig van mensen. Blijkbaar is het heel moeilijk om gewoon iets aardigs te zeggen
Ik moest zo nodig plassen vandaag, we moesten nog een kwartiertje lopen maar ik hield het echt niet meer. Uiteindelijk bosjes gevonden, of wat het ook was. Dus ik banjer door die struiken heen met allemaal vet pijnlijke takken. Had een panty aan die is kapot en mân knieĂ«n en scheenbenen opengehaald. Gelukkig een keer niet mezelf ondergepist maar wou dat ik een piemel had.
Ah rot is dat ja, ik baal daar ook altijd ontzettend van. Sowieso zonde en ook gewoon stom dat je ergens je best op hebt gedaan en er dan niks mee kan. Ik hoop dat je bestelde eten superlekker is!
Ohja ook zo fijn. Ik ben van mezelf heel bleek en hoor zo vaak ooh wat zie je bleek ben je ziek/zwak/misselijk/moe⊠NEE ZO ZIE IK ER GEWOON UIT⊠dat is nou eenmaal mijn kleurâŠ
De frustratie zit hoog haha voornamelijk in de zomer dat IEDEREEN er een opmerking over maken⊠Laat me gewoon met rust mensenâŠ
Hahah tot zover mijn rant
Ik ga mezelf denk ik zometeen trakteren op McDonaldâs, wat zal ik nemen
Kipnuggets, cheeseburger, friet of geen friet??? Keuzes
21!
@Alchemy sowieso wel frietjes! Verder ben ik vrij neutraal over McDonaldâs maar love de frietjes
Pff echt super hinderlijk Ik zou echt gek worden
Mensen hebben vandaag zo vaak tegen mij gezegd: het komt wel goed (met jou). Ehh fijn dat jullie daar in geloven maar wie zegt dat? Het komt altijd goed want ook als het niet goed komt dan komt het uiteindelijk toch goed want dan ben je dood
Vaak willen ze dan gewoon dat je je mond houdt.
Nouuu nu even niet hoor. Hahah daarom zeiden ze het ook
ik ben mijn koffer al aan het inpakken en intens van aan het genieten. Ik ga volgende week pas op vakantie. Wil die van mân vriend eigenlijk ook doen
Als je een brief krijgt van de belastingdienst waar op staat âin naam van de koningâ is het geen leuke brief
Huh, hoezo weet je niet hoe oud je bent?
Ik vergeet het ook heel vaak. Is iets waar ik echt niet mee bezig ben. En als mensen het dan vragen moet ik nadenken en vaak even rekenen Dus je bent niet alleen @Jauregui