Wat je even kwijt wilt #19

Okay, haha. Ik kn me dat echt niet zo goed voorstellen, ik moet voor best veel dingen mijn geboortedatum opgeven.

Maar niemand zegt toch ook dat ze moeten nadenken over hun geboortedatum?

4 likes

Wo wat een onaardige reactie. Wellicht heb je gelijk, maar om dat op deze manier over te brengen ga ik me niet per se beter van voelen. Nu weet ik dat jij me liever slechter laat voelen dan beter maar als je je zo erg stoort aan mijn posts dan is er ook een negeerbutton

11 likes

Die is er toch juist niet op dit forum of heb ik iets gemist?

15 likes

Nee maar ikzelf word dan wel herinnerd aan hoe oud ik ben, haha

Mijn zus gaat waarschijnlijk scheiden en mijn zwager belt mij net omdat mijn zus had gezegd dat ie mij maar even moest bellen voor ‘het psychologische gedeelte’. Echt een toppositie word ik in gezet weer, en wat verwacht je precies van mij dan :joy:. Krijg ik ook betaald voor dit familierelatiespsychologengeheel?

14 likes

Nee hoor, er is geen negeerbutton. En @Eddie heeft al zo vaak aardige, geduldige reacties naar je getypt waar je geen zak mee doet. Maar verdraai het vooral hoor, dat zij jou slecht wil laten voelen.

37 likes

Echt typisch ja, mensen die dan steeds zeggen “hee wat heb je daar?”

PUISTEN JA, JE ZIET HET GOED, WAT WIL JE DAT IK ZEG?

11 likes

Hahahaha, kun je niet gewoon het geluid op stil zetten?

1 like

Geef je je kind de schuld :woman_shrugging:t4:

8 likes

Jeetje dat lijkt me echt een onaangename positie en zou ik niet mee akkoord gaan. Kan jij daar mee dealen?

Mijn hoes leek op zo’n modieuze clutch. Keek men er misschien ook wel minder raar van op dat ik mijn mac naar de toilet meenam. (Al denk ik sowieso dat anderen er niet zo veel aandacht aan besteedde maar toch :P)

Nee ik ben niet van plan om hem full-on begeleiding te geven. Wil hem best wat tips geven waarmee hij hopelijk verder kan, maar verder wil ik niet echt tussen deze vete zitten. Zeker niet omdat er ook nog 2 jonge kindjes betrokken zijn waar ik ook helemaal gek op ben.

Huh maar @Eddie zegt toch niks onaardigs? Het komt goed en het gaat goed is toch iets relatiefs. Zolang je te eten heb en een dak boven je hoofd gaat het in princippe toch gewoon goed. Ja er zijn vast wel allemaal dingen minder maar je leeft nog.

2 likes

Heb je ook die 2e reactie gelezen?

Ja daar had ik t juist over haha.

3 likes

Ik snap dat dit misschien niet is wat je wil horen, maar ik denk wel dat @Eddie een punt heeft. En jij plaatst je persoonlijke situatie in zo veel topics, dat negeren moeilijk wordt. Ik snap wel dat mensen dan iets minder inlevend beginnen te reageren, ook omdat het steeds dezelfde boodschap is.

15 likes

Het komt van jou soms gewoon over alsof je bij alles wat je doormaakt het gevoel hebt dat dat de ergst mogelijke ellende ooit is.

32 likes

Veel van mijn problemen liggen in hoe ik iets beleef.

Eh wie heeft het over problemen? En hoe ik dingen beleef is hoe ik met dingen om ga. Je kunt leed niet met leed vergelijken en ik voel me gewoon even kut

1 like

Ik vind leed niet met leed mogen vergelijken toch altijd een beetje een lastige. Er is heel veel soort leed en de cavia is altijd doder maar relativeren is óók gezond.

7 likes