Wat je even kwijt wilt #19

Haha, nu ben ik wel benieuwd wat voor foto het was!

2 likes

Ik heb me ook opgegeven en een vriendin gevraagd, maar je kan je toch niet samen opgeven? Dus ik dacht dat zij zich dan ook gewoon moest aanmelden. Of neem je als figurant iemand mee?

Wij zijn weer even aan het klussen. Heb nu dus geen deuren op de boven verdieping.
Zo raar

Ik vind het zo debiel dat sommige paas artikelen of nu al in de aanbieding zijn of al bijna over de datum… het is nog niet eens pasen.

1 like

Omg ben echt zo excited voor het nieuwe seizoen van Game of Thrones!!!

En ben zo blij de zon weer meer te zien :sun_with_face:

8 likes

Wil m’n eigen haar knippen maar durf niet maar heb zo’n doooie punten maar geen tijd om naar de kapper te gaan

Ik heb overal wondjes op mijn benen omdat mijn huid zo droog is door het koude weer 's nachts… Het jeukt zo erg dat ik in mijn slaap ga krabben en het zelfs gaat bloeden. :pensive: geen enkele creme helpt mweh

Ja maar helaas niet veel effect. Gelukkig gaat de temperatuur weer omhoog dus dan gaat het vast beter

Is een luchtbevochtiger niet een idee?

1 like

Heb je de broeken van M&S mode of die van Zizzi al eens geprobeerd?

Ik weet dat ik naar bed zou moeten als ik hier compleet om dubbel lig

3 likes

Mijn voortand is afgebroken tot aan het tandvlees sn ik ben nu hysterisch aan het huilen. Ziekgemeld voor werk maar er is natuurlijk helemaal geen garantie dat de tandarts me morgen kan helpen. Ik weet echt niet wat ik moet doen

2 likes

Oh wat verschrikkelijk… Kan je idd niet naar een tandarts voor noodgevallen? Ik duim voor je dat het in orde komt!!

Ik heb net heerlijk uitgebreid gedoucht, Mn haar geverfd, scrubje, zelfbruiner, maskertje op, nageltjes gedaan…
Zoontje lag op tijd op bed en de BBQ gangers hebben zich met mijn vriend vermaakt hehe

Ik had echt heel erg behoefte aan me-time :blush:

11 likes

& @Mimosa @rodepaprika er zat al een gat in die ik wilde laten maken in rijkere tijden. Maar ik nam een hap ergens van en hoorde wat op mijn bord vallen. Ik heb geen pijn, de wortel ligt niet open, de basis van de tand zit er zegmaar nog. Maar ik zie er niet uit en dat vind ik het allerergste. Mijn moeder zei dat een noodtandarts dat nu niet kan maken, die tand

Maar kan je niet even bellen, voor de zekerheid? (tenzij je moeder tandarts is, dan zal ze het wel beter weten)

3 likes

Ik heb nav het forum weer diner dash achtige spellen gedownload en de hele middag en avond gespeeld, lig nu helemaal opgefokt in bed van al dat gestress. En ben scheel van de hele tijd op dat kleine schermpje kijken

10 likes

Ik heb een grote brede spiegel boven de wasbakken in de badkamer, met een sensor, die je dus aan en uit doet door je vingers in het midden er achter langs te halen.
Ik gebruik het niet vaak maar als ik dat licht aan doe, later weg ga en mijn vingers er dus weer langs haal (om het licht uit te doen) gaat ie dus uit. Maar als ik me omdraai en de tweede stap zet gaat het licht pling weer aan. Dan ga ik terug en doe hem weer uit, en gaat ie tijdens het weglopen weer aan.
Dit herhaalt zich dus 2-3 keer, altijd
Vind het zo gek, alsof iemand me loopt te fucken maar ik zal wel iets verkeerd doen (maar wat dan?)

1 like

Ik ben wakker van 6u15 en moet écht m’n haar wassen, maar de boiler valt al de hele tijd uit. Zoveel frustratie. Ik heb zo meteen een hele dag vergaderen en we gaan op restaurant. En ik heb een vette kop haar :sob:.

Ik klikte net per ongeluk automatisch Instagram aan, maar ga tot vanavond nergens op kijken want GoT spoilers. Dus hoop dat ik hier veilig ben :relieved:

6 likes