Wat je even kwijt wilt #19

Hmm ja je hebt wel gelijk. Maar ik weet ook niet goed hoe ik hem dan ‘moet afwijzen’, want wil niet dat hij denkt dat ik een kant kies. Baal ook wel een tikje van mijn zus dat ze me in deze positie heeft gezet.

1 like

Maar als je dat kon, dan zou je t niet op een forum posten. Dan zou je hier alleen maar komen vertellen hoeveel geluksmomentjes je op een dag hebt en wat je nu weer voor leuks hebt gedaan. Het leven is niet alleen maar leuk en soms wil je dat even kwijt

1 like

Sommige mensen hebben geen dode cavia, maar zijn gewoon uitgekeken op hun cavia.

19 likes

Bij voorkeur alleen niet in 10 verschillende topics. Wat @Freya zei.

6 likes

Ja dat je je kut voelt mag maar dat ligt ook aan hoe je iets beleefd en hoe je daar mee om gaat. ( wat je hebt beleefd weet ik niet want heb dat niet gelezen)
Jij had het over dat je het komt goed een domme zin vond en daar werd op gereageerd. Het is al goed maar je zit met iets.

1 like

Soms?

Ik struikel hier over jouw leed. Dat mag, maar ga dan niet Calimero’en als je weer om advies vraagt en mensen dat geven.

30 likes

Lief dat je meedenkt, denk ook dat ik het zo maar ga zeggen. Dankje!!

3 likes

Welnee joh, daarmee bedoel ik totaal niet dat alles feest moet zijn, en relativeren imo betekent ook helemaal niet dat je narigheid als een geluksmoment beleeft. Maar iets is kut, ik voel me kut =/= de wereld vergaat. Iets meer perspectief. Maar dat kan idd moeilijk zijn, daar heb je gelijk in.

2 likes

Mosterd na de maaltijd, maar denk dat @Eddie het zo idd echt goed verwoord. Vervelend dat ze je in deze positie gebracht heeft.

2 likes

Heb zo’n fijn nieuw (semi) onbekend bandje gevonden en geniet zo van hun muziek. Heerlijk op zo’n zondagavond.

4 likes

Ik struikel over jouw leed hahaha😂.

4 likes

Pff ik vind het echt irritant dat er voor filmpjes bij nieuwsberichten in de NOS app een advertentie zit. Ik wilde iets kijken van 2 minuten en toen kreeg ik een ad van 30 seconden :unamused: was ook nog eens een advertentie voor omroep MAX. Zit ik echt op te wachten ja.

3 likes

Heb boodschappen doen zo lang uitgesteld dat alle supermarkten nu dicht zijn… :weary:

1 like

Sure!

5 likes

Ik heb m’n muur geverfd en die kleur heet stamppot en ik heb er te veel lol in dat op de Lidl reclame-manier te zeggen wanneer iemand ernaar vraagt
Ongeveer standaard zo’n reactie: :unamused::roll_eyes:

44 likes

Huh dat maakt toch niet uit? Dat doe ik althans heel de winter. De zon staat vet laag dan namelijk.

1 like

@monkeyslut heb dit topic bij gelezen, smachtend naar een ontknoping over het liedje, maarrrr nog niet gevonden?

3 likes

hahaha ja echt he…

Ik kan echt zo blij worden van de weersverwachting van komende week :star_struck::sunny::sunny:

10 likes

Ja eigenlijk nu je het zo zegt is het best heel normaal hahaha. Weet niet waarom het nu zo apart voelde want ik doe dat ook wel eens in de winter

1 like