Wat je even kwijt wilt #19

Kun je niet de wasbak vol laten lopen met water uit de waterkoker en wat koud water? En dan nog een emmertje o.i.d. vullen om het uit te spoelen? Beetje omslachtig, maar dan heb je wel warm water!

2 likes

Dat is wel een goed idee, maar ik heb geen echte wasbak waarbij ik dat kan doen. Ik heb net m’n haar toch maar met ijskoud water gewassen :sob:. Met zuchten en kreunen. Wat een begin van de dag.

Haha ik moet ook nog steeds huilen als mijn ouders weggaan.

1 like

De jongen van De Broodzaak zei net: “cappuccino toch?” Oeps. :woman_shrugging:
Nu verwacht ik minstens dat ‘ie morgen rond deze tijd klaar staat

6 likes

Vandaag komt een boze klant langs op kantoor voor een gesprek en ik kijk er echt al de hele week tegenop. Ik ben zo bang dat ik niet goed weet wat te zeggen. Gelukkig zitten mijn collega’s erbij, maar toch :grimacing: ik zit nu ook echt met buikpijn in de trein.

3 likes

neeeeeee naar de spoedtandarts, niet naar de SEH please!

2 likes

Dankje! Ik had het in een laagje melk gelegd. Ik ga dit ook vragen. Ik weet dat ze een wortelkanaalbehandeling willen doen, maar ik heb daar echt geen geld voor, vooral omdat ik meteen aan de balie af wil rekenen. Ik ga inderdaad vragen of ze hem gewoon kunnen lijmen of geen idee en als ik het kan betalen (wat op superkorte termijn is) gewoon helemaal laten fixen. Dankjewel voor de geruststelling!

1 like

Ik moet nog tot 11 uur op mijn man wachten voordat we verder kunnen rijden (hij heeft een werk meeting) nu zit ik dus in een café / bakkerij in een klein dorpje. Ben de enige gast dus kan geen mensen kijken. Het internet is heel slecht (geen wifi, en data super langzaam). Ben zwanger, dus mag ik eigenlijk ook niet zo veel koffie drinken. Verder ben ik Vegan en veel meer dan een droge breze hebben ze hier ook niet. Maar goed, de eerste 40 minuten zijn voorbij
 :sunglasses:

3 likes

Ik ga sporten nu, maar ben nog niet helemaal wakker :sleeping:

Heb om 8.40 afspraak bij de huisarts, net wordt er iemand naar binnen geroepen, niet ik. Op t digitale bord staat een wachttijd van 15 min. HOE DAN? Ze begint om 8.30 en ik ben de 2e.

Ohja en dan ook nog allemaal mensen die 70+ zijn. Laat lekker de werkende mensen op de vroege tijdstippen.

5 likes

Misschien ergens in de buurt een tijdschrift kopen? Heb je geen internet nodig en ook weer even wat vermaak. Succes met wachten!

1 like

Inschatting van de doktersassistente denk ik, als hij/zij vindt dat iemand eerder gezien moet worden kan dat voorrang krijgen. Wel netjes dat er in ieder geval iets van een wachttijd op een bord staat.

Haha meen je dit serieus?! Nee toch

10 likes

Jawel
 dat is hier altijd zo.

Ik heb vorige week maandag een afspraak gemaakt. Dit was het eerst mogelijke. Heeft geen spoed hoor, waarvoor ik ga mja vind een week ook lang wachten en dan zie ik alleen maar oudjes.

Oh dat zou ik ook rot vinden. Hopelijk kun je een moment vinden om te vragen hoe of wat

Maar die “oudjes” hebben misschien wel iets wat meteen na het weekend gezien moet worden? Bij een dokter kan er nu eenmaal spoed of iets wat belangrijker is tussendoor komen? Ook al heb je de afspraak een week van te voren gemaakt.

1 like

4 likes

Bedankt voor de tip! Ga ik zo zeker even doen. Vind normaal een paar uur in een café rondhangen helemaal geen probleem, maar voel me toch bezwaard zo alleen hier :roll_eyes:

1 like

Ik heb vanochtend in alle haast mijn wenkbrouwen bijgetekend met een zwart eyeliner potlood ipv bruin wenkbrouwpotlood. Daar kom ik nu achter door de wc spiegel op werk :sob:

45 likes

Er staat hier iemand in de tram die begin 20 lijkt, maar ze heeft de stem van iemand die al minstens 50 jaar rookt. Keek echt even heel verbaasd op net, haha

Ik ga zondag op vakantie, interrailen met mijn vriend. Ik heb er onwijs veel zin in! Nu helemaal omdat de voorspellingen super zijn en het het grootste deel van de reis zo rond de 20 graden is :grin:

14 likes