Wat je even kwijt wilt #19

Maar als je er zelf geen last van hebt en de tandarts geeft aan dat ze er toch uit moeten kun je toch aangeven dat je dat niet wil? Jij moet het ten slotte betalen en het is jouw mond

Ik heb mijn nagels barbie roze gelakt en i love it

6 likes

Ik krijg binnenkort de rekening van het ziekenhuis voor het verwijderen van 2 verstandskiezen in het ziekenhuis. Kan het je wel laten weten hoeveel het is

1 like

Complex? Als in lastig te bereiken? Mijne waren heel klein en zaten niet scheef oid dus hoop dat ze het dan voor de helft van de prijs doen :joy:

2 likes

Misschien die high waist skinny jeans van Primark? Die vind ik iig fijn en ik heb ook mega bovenbenen!

1 like

Ik heb vandaag even medelijden met mezelf.
Ik ben ongesteld, onverklaarbare spierpijn, moe ondanks dat ik heb uitgeslapen. Dus nu ga ik netflixen (kijken naar Noah Centineo :smirk:) met mijn favoriete chips en knuffelen met ons hondje.

3 likes

Ik kamp echt met smartphoneverslaving, ik word gewoon moe van mezelf hoe ik eraan vastgelijmd zit.

7 likes

Ah jeetje! Knuffel :heart:

1 like

Misschien ook even een paar passen in dezelfde maat! Soms zitten ze net even anders ookal is het ā€œdezelfdeā€ maat.
Voor de rest vind ik de taiki van Monki ook chill, maar dat is een mom jeans

Ik dacht vanmorgen ook dat ik een jaar jonger was dan ik ben. Was best teleurgesteld toen ik er achter kwam :joy:

3 likes

Net met mn vader een stuk gaan wandelen en daarvoor samen gegeten. Was echt fijn. En voor het eerst niet hoeven huilen toen hij ging of er was. Deze kleuter wordt wel volwassen hoor :sweat_smile:

17 likes

Ik kom er net pas achter dat Vodafone dit weekend gratis data heeft. Net nu ik dit weekend in het buitenland zat meh. Zit nl altijd krap met m’n data want m’n wifi thuis is kut. STOM.

Nee helaas niet :sob:
Maar ik zit op de bank met een dik vest en een deken en heb net een pijnstiller gepakt, dus ik voel me al wat beter.

Ik heb die Taiki ook maar die is wel echt zo stug en 0 stretch, vind m niet heel fijn.

Ja ik doe hem ook niet meer in de droger en de eerste dag zorg ik ervoor dat ik mn sokken al aanheb :joy: maar in de loop van de dag zit ie perfect bij mn taille.
Heb hem wel ook precies goed gekocht. Normaal gesproken neem ik een maat kleiner omdat broeken idd vaak uitlopen oid

1 like

Hahaha wat je zegt over die sokken is heel herkenbaar ja :joy: en niet teveel eten als je die broek aan hebt en lang moet zitten :stuck_out_tongue:

1 like

Ja hoor, gewoon naar mijn belastingdienst .nl en naar aangifte vorig jaar, aanpassen en opnieuw indienen. En dan vier maanden ofzo wachten :+1: ik kwam ook achter zoiets vorig jaar en kon dat gewoon aanpassen en kreeg dat uitbetaald in juni geloof ik.

Ik ook, ben benieuwd wat ik er van hoor!

2 likes

Nou ik doe hem soms aan naar werk op de 1e dag (#badass) maar dan fungeert dat meteen als reminder om wat vaker koffie te gaan halen of naar de wc te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@croissant, @Chesirecat, super leuk!
Gaan jullie alleen eten?