Aah wat ontzettend balen! Succes en sterkte met je gesprek 
Dat voelt lekker zeg, om zo te beginnen 
Succes met je gesprek!!!
Je hebt hem af in een maand! Dat is toch een onwijs goede prestatie!!
Er zijn er genoeg die voortijdig afhaken, dus ik vind dat je het onwijs goed doet!!
Welja joh, die oudere mensen die nuchter geprikt moeten worden kunnen best wachten met niet eten/drinken tot in de middag!
Wow wat rot, ik vind dat ook niet zo netjes eigenlijk? Maar succes in elk geval!
@monkeyslut ongelooflijk zeg, ik snap niet dat ze denken dat zomaar te kunnen maken? Hoe dan ook wel succes!
Ik probeer ook echt de Got spoilers te ontwijken maar voor mān werk zit ik op social media en zelfs de trending topics op twitter zijn gevaarlijk aahhhhh
Ik ga zo de weg zoeken in arnhem. En mn internet doet t niet word leuk. Ik weet gelukkig nog wel een beetje de weg.
Haha dankje! Ik werk er dus ben er best vaak. Alleen vandaag ga ik naar een vriendinnetje om fotos te maken. Dus mocht je iemand op straat zien poseren thats me haha
Ik heb weer iets stoms gedaan en zoān moment van ik haat mezelf en dat ik wil vluchten. In plaats van de realiteit in de ogen aan te kijken en mijn shit op te lossen. Waarom is mijn copingsmechanisme zo bleggg.
Ik moet leren voor āverpleegkundig rekenenā en ik moet een 10 halen en dat vind ik echt demotiverend eigenlijk
Hallooo je bent gewoon over een maand klaar, dat is ook hartstikke goed! Nog even doorbijten! Ik heb in ieder geval bewondering voor je; Ʃn werken Ʃn een kind hebben Ʃn een diploma halen! Super knap!
Er zit een kruimel in mān spijkerbroek onder mān dijbeen en dat prikt/irriteert maar ik kan nu echt niet even naar de wc om het te fixen. Argh.
Geen idee hoe die daar gekomen is trouwens.
Medische rekenen vond ik ook verschrikkelijk. Vooral idd dat je geen fout mag maken.
Besef me nu pas goed door een vraag in het persoonlijke vragen-topic dat Pasen er weer aankomt. Dat was altijd mijn favoriete feestdag (lekker ontbijten/eten, gezellig met familie, de buitenlucht in Ʃn het is ook nog eens lente) maar nu ga ik niks aan Pasen doen. Vind dat nog steeds jammer
Ga denk ik maar lekker uitgebreid ontbijten, maar in mijn eentje voelt dat toch altijd een beetje sneu :ā)
En nog meer geklaag; ik word ongesteld en vorige maand had ik er niet zoveel last van, maar nu voelt het echt klote weer :@
Heb het gewoon gevonden naaah
Heeft iemand nog een Zalando kortingscode in de aanbieding?
Sorry dat ik hierover door blijf gaan. Maar mag ik bij de tandarts aangeven dat ik bv geen wortelkanaalbehandeling wil (voor nu)?
Ik wil mijn financiƫn beter op orde krijgen, ik weet wat onze inkomsten en vaste lasten zijn, heb een heel mooi excelbestand waar alles precies in staat en ook hoeveel geld we dan vrij te besteden hebben aan boodschappen en leuke dingen, maar toch houden we aan het einde van het loon nog maand over. Heeft iemand tips? Weekbudget maken? Contant geld hebben en alleen dat uitgeven? Wat werkt voor jullie goed?
Wij doen dit ook. En we laten bezorgen, want als we zelf boodschappen doen belandt er meestal toch meer in de kar dan de bedoeling is 
Weet iemand of je in Eindhoven ergens een bootje/kano/whatever kunt huren? Ik dacht dat ik wel eens mensen voorbij zag komen in een bootje als ik daar in een park zat, maar ik kan nergens vinden waar je die dingen dan kunt huren.
Ik zie alleen een kanoverhuurder in Valkenswaard, maar we moeten er met het ov (of ov-fiets) kunnen komen en dat is net te ver, want we hebben niet heel veel tijd.