Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb ook lekkere dijen & altijd een jeans probleem. Soms slaag ik bij de H&M voor 1 broek maar echt substantieel niet. Laatst had ik nog maar 1 spijkerbroek over en toen ben ik heel goed geslaagd bij Costes! Ze gaan tot een waist van 34 en ze hebben ook lengtemaat 30 wat voor mij perfect is. Ik ben met 2 broeken (& allerlei bovenkleding kleding) van model Ivy geslaagd.

1 like

oh hahah ik bedoelde of je met een partner gaat (mannelijk of vrouwelijk) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb me opgegeven om met mijn vriend te gaan!

@HvO

Ik ben een keer eerder op tv geweest bij een spelshow / quiz en vond dat iets te veel van het goede (was onverwachts dat ik zo individueel werd uitgelicht vanuit het publiek) maar zoiets als dit, een beetje op de achtergrond vind ik wel leuk :grinning:

2 likes

Oh jammer! En H&M plus via de site? Daar hebben ze veel meer dan in de winkel. Had daar hele leuke broeken gezien maar qua lengte en mn kruis zat ie niet goed. Ik kreeg steeds van die rimpels bij mijn kruis.

1 like

omg wat een hel zeg :hot_face: nog veel last gehad van daarna zeker?

Tegenwoordig in de H&M ook veel meer modellen met verschillende lichaamsbouw (de gewone lijn, niet enkel plus-size). Niet meer alleen superstrakke lichamen, maar evengoed een buikje en idd striae etc. Zo’n goede ontwikkeling!

1 like

Het gaat om 2016 en 2017 kan het dan ook nog of moet ik echt bellen?

Haha, nu ben ik wel benieuwd wat voor foto het was!

2 likes

Ik heb me ook opgegeven en een vriendin gevraagd, maar je kan je toch niet samen opgeven? Dus ik dacht dat zij zich dan ook gewoon moest aanmelden. Of neem je als figurant iemand mee?

Wij zijn weer even aan het klussen. Heb nu dus geen deuren op de boven verdieping.
Zo raar

Ik vind het zo debiel dat sommige paas artikelen of nu al in de aanbieding zijn of al bijna over de datum… het is nog niet eens pasen.

1 like

Omg ben echt zo excited voor het nieuwe seizoen van Game of Thrones!!!

En ben zo blij de zon weer meer te zien :sun_with_face:

8 likes

Wil m’n eigen haar knippen maar durf niet maar heb zo’n doooie punten maar geen tijd om naar de kapper te gaan

Ik heb overal wondjes op mijn benen omdat mijn huid zo droog is door het koude weer 's nachts… Het jeukt zo erg dat ik in mijn slaap ga krabben en het zelfs gaat bloeden. :pensive: geen enkele creme helpt mweh

Ja maar helaas niet veel effect. Gelukkig gaat de temperatuur weer omhoog dus dan gaat het vast beter

Is een luchtbevochtiger niet een idee?

1 like

Heb je de broeken van M&S mode of die van Zizzi al eens geprobeerd?

Ik weet dat ik naar bed zou moeten als ik hier compleet om dubbel lig

3 likes

Mijn voortand is afgebroken tot aan het tandvlees sn ik ben nu hysterisch aan het huilen. Ziekgemeld voor werk maar er is natuurlijk helemaal geen garantie dat de tandarts me morgen kan helpen. Ik weet echt niet wat ik moet doen

2 likes

Oh wat verschrikkelijk… Kan je idd niet naar een tandarts voor noodgevallen? Ik duim voor je dat het in orde komt!!